Ellerini iki yana açan Bumin bir kaç adım geriye çekildi. "Ailemin suçsuzluğunu anlatsam bile inanmayacaksın. Her şey ben 5 yaşındayken, 7 yıl önce başladı. Amcam ile pazarda gezdiğimiz sırada çevremizi sardılar ve amcam beni kurtarma uğruna katledildi."
Arceus kılıcının yarısını dışarıya çıkarttı. "Belki de hepimizi kandırarak intikam planları güdüyorsun, bu çok riskli!''
"Öyle bir amacım olsa sana gerçekleri söyler miydim Arceus? Tek amacım kervana destek olmak sırf bunun için kimliğimin ifşa olması ve ölüm riskini göze alıyorum. Beni öldüreceksen ya da ifşa edeceksen bile bırak yardım edeyim.'' Hırçın bir tavırla elini kervanın olduğunu düşündüğü yöne doğru uzattı. ''Haydutlar orada kan dökmeyi bekliyor."
Üç dört defa hızlıca nefes alan Arceus kılıcını kabzasına koydu. "Her neyse! Takip et. Ne kadar paran var?" "Eh.. 1 altın."
Yıkılmanın eşiğine gelen kasabaya girdiklerinde sayısı az olan çocuklar birer birer saklanmaya başladı. Yollar bozuk, evlerin çatılarının bazıları resmen içe çökmüş durumdaydı. Yoldan geçenlerden kasaba yöneticisinin yerini öğrendikten sonra oldukça zayıf olan bir adamın zaten kapıda beklediğini gördüler.
"H-hoşgeldiniz efendi, aylık vergiyi daha yeni vermiştik. Lütfen yine çocuk almayın." Bumin gördüğü olay karşısında şok oldu. "Biz muhafızız amca!" Demekten kendini alı koyamadı. Derken Arceus sözü aldı.
"Kervanımız haydut kampı tarafından sarıldı. Bildiğiniz gibi destek falan gelmeyecek." Yaşlı umutsuzca başını salladı.
"Bu haydutlar sizin de düşmanınız. Ancak savaşacak gücünüz de cesaretiniz de kalmadı. Krallığınız paramparça ve şehirlerin sözde lordları köylülerine ihanet etti. Kızgın olduğunu, kervandan banane dediğini de biliyorum haklısın! Ama bizim ülkemiz burası değil ve ne olursa olsun haydutlara teslim olmayacağız."
Arceus konuştukça yılların ezilmişliği omuzlarına daha da bastıran yönetici omuzlarını yıllar sonra ilk defa dik tutmaya çalıştı.
"Size ne gerekiyor efendim?"
Arceus kollarını kavuşturdu.
"Odun ve kesip şekillendirmek, gerekirse evler yapmak için gerekli her şey, 100 kişiye aylarca yetecek erzak, su, tohumlar, tarım ekipmanları. Param ve 5 beyaz 1 sarı boyutsal yüzüğüm var! Olur da oradan çıkamazsak zaten kasaba en az 5 yıllık gelirini tek seferde elde etmiş olacak."Kasaba lideriyle uzun uzun konuşan Arceus sonunda yanlarına verilen kişiler ile çalışmaya başladı.
İlerleyen üç hafta boyunca ağaç kesen, kalıplara sokan ve ağır fiziki işleri yoldaşlarının vakit azlığına göre yapan Bumin 5. Seviye savaşçı olmayı başardı. Nihayet tüm hazırlıklar bittiğinde ufak bir köy kuracak kadar eşya Bumin'in 6 parmağındaki yüzüklerde yatıyordu.
Üç hafta boyunca kampın durumunu gözleyen, içeriye giriş planları yapan Arceus Bumin'e gururla baktı. ''Tüm bu yaptıklarımız kervan ve muhafızlık uğrunaydı. Keseni kontrol et.''
Üç hafta hafta konakladıkları ufak evde kesesini boşaltan Bumin çalışmada elde ettiğinden fazla muhafız taşı görünce küçük dilini yuttu.
Yerde tam 40 taş duruyordu. Elini çocuğun omzuna atan adam kendi kesesini de boşalttı.
"Bir haftadır belirli yerlerde haydut avlıyorum. Öldürmediğim bu kısımda devriye diğer yerlerden daha az. 5. Seviye olmana ne kadar gerekiyorsa al. İçeriye sayımızı fazla göstererek gireceğiz.''Bumin muhafız taşlarını özümseyerek 5. Seviye olduğunda gücünde azımsanamaz bir artış oldu. Özellikle gelen %15 hız artışı, 5. Seviye savaşçı oluşu ve muhafızlıktan gelen %15 kas gücü artışı ile kendisine güveni arttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürgün - Genç Efendi
Fantasyİnsanoğlu hiçbir zaman kibrini yenemedi. Öyle ki teknolojinin zirvesine çıkıldıkça ulus devletler yıkılmanın eşiğine geldi, Şirketler Konfederasyonunun giderek gezegeni baskı altına aldığı yıllarda 5. Dünya savaşı gerçekleşti. Bir tarafta merhamet y...