Gece çöktüğünde duvarlarda şehirden satın aldığı eşyalar asılıydı. Yorgunluğun baskısıyla esneyerek birliğine ayrılmış eve gitti, yatağına girdikten sonra uykuya teslim oldu. Kahvaltıdan sonra direk atölyeye geldi. Tekrar akşam olurken derin bir nefes vererek sırtını esnettiği sırada kapı çaldı. Sol eliyle alnındaki terleri silerek konuştu. "İçeri gelin."
Atölyenin kapısı gıcırdayarak açıldı, 11 asker birer birer içeriye girdi. Bumin her birini birer birer süzmeye başladı. "Kim ne durumda, neler yaptınız ve şu anki ana, yan sınıf seviyeleriniz kaç?
Conrad öksürerek sözü aldı. Buğday tenli, 20 yaşlarında ki siyah saçlı adam sırtındaki geniş, çift elli kılıcıyla ormanda hafif kirlenmiş olan Rolf, zincirle desteklenmiş deri urbası ile bir savaşçıyı andırıyordu. "8. Seviye muhafız, 7. Seviye acemi savaşçıyım. Bugün 5 haydut öldürdüm, sadece 1 tane kaynak canavarı avlayabildim." Çift elli, agresif kılıç kullanıcısı olan Conrad avcılığı pek beceremese de haydutları gafil avlamayı iyi becermiş görünüyordu.
Pavel Conrad konuştuktan hemen sonra konuştu. Bulunduğu her yerde bir soylu olduğunu iddia eden bu genç adam beyaz tuniği, birbirinin aynısı ikiz kılıçları, siyah saçları ve genelde tatlı atışmalar çıkartması ile tanırdı. "7. Seviye muhafız, 7. Seviye acemi savaşçıyım patron. 4 haydut ve 1 kaynak canavarı avladım." Çift kılıç kullanıcısı olan Pavel bir reverans yaparak çekildiğinde insanlar ufak seviye farklarının etkisini bir kez daha anladı.
Bagatur ileri çıktığında Bumin bakışlarını göçebe hayatını bırakarak muhafız olmuş, kürk giysileri ve alışılmışın dışında, ucu kavisli çift elli kılıcıyla dikkat çeken adama çevirdi. "5 seviye muhafız,2 seviye avcı ve 8 seviye acemi savaşçıyım patron. 3 haydut, 3 kaynak canavarı avladım." Çift elli kılıç kullanarak 3 haydut avlayan Bagatur muhafız seviyesi düşük olduğu için bir kaç tekniği kullanamıyordu. Yine de göçebe toplum özelliklerinden olan avcılık yeteneği bu açığını örttü.
Eduard öne çıkarken yüzü her zamanki gibi somurtkandı. Yüzündeki geniş yanığı kuzeyde bir soylu olan babasının yaptığı söylenirdi. İkiz kılıçları kemerinin iki yanında sallanırken konuştu. "7. Seviye muhafız, 8. Seviye savaşçıyım. 5 haydut ve 2 kaynak canavarı avladım patron.''
Stefan öne çıktığında yüzünde her zamanki çapkın ifadesi vardı. Kılıç kalkanı, uzun ve üstten at kuyruğu kahverengi saçlarıyla göze batardı. "7. Seviye muhafız, 6. Seviye acemi savaşçıyım. 2 haydut ve 1 kaynak canavarı avladım." Kılıç ve kalkan kullanıcıları kendilerini savunmaya yönelik geliştiren bir sınıftı. Bu yüzden Stefan'ı kimse hakir görmedi.
Raymond denildiğinde ilk akla gelen ne kılıç kalkanı ne de kürklü kıyafetleri olurdu. kirli sakalı her şeyin önüne geçerdi. "5. Seviye muhafız, 6. Seviye acemi savaşçıyım patron. 2 haydut ve 1 kaynak canavarı avladım.''
Gabriel deri odaklı kıyafeti, kılıç kalkanı ve mavi gözleriyle dikkat çekiyordu. "7. Seviye savaşçı ve muhafızım komutanım. 4 haydut ve 2 kaynak canavarı avladım." Kılıç kalkan kullanıcılarının en kuvvetlisi olan Bunduk askeri disiplin aşkıyla bilinir ve belli etmese de soylulardan pek haz etmezdi.
Ingrid Grubun tek soylu kadını, altın sarısı kısa kesim saçları ve her daim yanında gezdirdiği savaş mızrağı ile tehlikeli bir rakipti. "7. Seviye muhafız, 8. Seviye acemi savaşçıyım . 4 haydut ve 3 kaynak canavarı avladım." Her zamanki gibi saygılı konuşarak yerine döndüğünde saygıları topladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürgün - Genç Efendi
Fantasyİnsanoğlu hiçbir zaman kibrini yenemedi. Öyle ki teknolojinin zirvesine çıkıldıkça ulus devletler yıkılmanın eşiğine geldi, Şirketler Konfederasyonunun giderek gezegeni baskı altına aldığı yıllarda 5. Dünya savaşı gerçekleşti. Bir tarafta merhamet y...