Bir saat sonra çatışmalar durdu. Vein haydut liderini öldürmeyi başarmıştı.
Her muhafız kendi bölüğüne dönerek ganimeti topladı, bir saat içerisinde meydanda yüzlerce silah, onlarca zırh ve altınların tepesinde duran Vein muhafızlara bakındı.''Her zaman olduğu gibi bu saldırıyı da atlattık! Yürekliliğiniz ve bu kez de kayıp vermememiz bu işi başardığımızı gösteriyor! Hepinize sonsuz teşekkür ediyorum. Gün gelecek bu çapulcuların inini basacak kadar güçlü olacağız!''
Konuşmasına muhafızların galibiyet çığlıkları eşliğinde ara verdi.
''Ganimet sistemimiz aynen devam ediyor. %20 lik kısım kervan gelişimine ayrılıyor. Kalan dilim ise katkı seviyenize göre bölüklerinize teslim edilecek. Kalan işi onbaşılar halledecek. Şimdi yiyin, için ve güzel bir uyku çekin.''
Bir süre kutlama yapan Asura'nın bölüğü nihayetinde aynı ateşin başında buluştu. Bu kez gerçekten mutlulardı. Konuşma yapması gerektiğini bilen Asura lokmasını bitirerek öksürdü.
"Hepiniz güzel çatıştınız. Son 5 sefer kayıp vermedik. Özellikle Bumin batıracağını düşünsem bile güzel idare ettin."
Sırıtmaya başlayan çocuğa garip bir bakış atarak askerlerine teker teker baktı."Ganimet bu kez cidden fazla. Belki de 1 aylık maaşımız kadar kazanacağız. Şimdi dinlenin, yarın talimler devam edecek."
Sonraki gün öldürdükleri 100 haydutun silah, zırhları ve liderin boyutsal yüzüğündeki paralar katkıya göre ganimet havuzuna eklendi.
Asura 50 muhafız taşı
Arceus 30 muhafız taşı
Erica 25 muhafız taşı
Neo 25 muhafız taşı
Tarchias 25 muhafız taşı
Hussarl 25 muhafız taşı
Bumin 10 muhafız taşıTüm dağılım sonrası Bumin'in eline 7 pala 3 yay ve 4 gümüş geçti.
"Keselerinizi kontrol edin! Çocuk resmen muhafız olacak."
Heyecanla kesesini kontrol eden Bumin içerisinde 10 mavi, taşı gördüğünde heyecanla boşalttı. Birlik taşları özümsemeye hazırlandı.
Seviyeler için gereken muhafız taşı gereksinimleri ise şöyle.
1. Seviye için 3
2. Seviye için 5
3. Seviye için 8
4. Seviye için 20
5. Seviye için 50
6. Seviye için 90
7. Seviye için 140
8. Seviye için 200
9. Seviye için 270
10. Seviye için 350
11. Seviye için 500
12. Seviye için 1000"Kısacası 12. Seviye muhafız olmak kulağa geldiği kadar kolay değil. Yine de 10 taş ilk seferin için hiç fena değil. Muhtemelen yaşın küçük olduğu için ve tek okçumuz olduğun için daha fazla kazandın. Üç ay içerisinde Zen şehrine varmış olacağız. Taşları özümseyin."
Yarım saat sonra işlem bittiğinde ufakta olsa güçlendiğini hissetti. Muhafızlık yan sınıfı bir çok avantaj sağlasa da getirilerinin tamamı kişinin gelişimine dayalıdır. Bu yüzden Vein'in kervanı günde en az 2 saat talim için durur, dinlenme günlerinde ise en az 4 saat talim zorunludur.
Sonraki sabah belirlediği hedefleri birer birer vurmaya çalışırken onbaşı yanına geldi.
"Söyle bakalım ufaklık, savaşçılık hakkında ne biliyorsun?"
Sol elinin tersiyle alnındaki terleri silen çocuk sıkı ve hırslı antrenmanları ile insanların dikkatini kemiriyordu.
"Savaşçılığın alemlere ayrıldığını ve her seviyede kas gücü, hız gibi bir çok ek güç kazanıldığını biliyorum. Bu gelişim meditasyon ile dantianımızın gelişmesi ve diğer tüm gelişmeler ile olabilir. Örneğin sürekli antrenman ile yırtılan kaslarımız çevredeki kaynak gücünü iyileşmek için çeker, yeterince aldıktan sonra kalanını Dantiana yollar. Bildiğime göre savaşçılar vücut yoluyla gelişime önem verirken büyücüler meditasyon ağırlıklı antrenman yapıyor."
"Hıhım.. iyi yetişmişsin. Şimdi de alemleri bildiğini bana kanıtla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürgün - Genç Efendi
Fantasiİnsanoğlu hiçbir zaman kibrini yenemedi. Öyle ki teknolojinin zirvesine çıkıldıkça ulus devletler yıkılmanın eşiğine geldi, Şirketler Konfederasyonunun giderek gezegeni baskı altına aldığı yıllarda 5. Dünya savaşı gerçekleşti. Bir tarafta merhamet y...