*Gguk*
Kapının çalmasıyla hoplaya zıplaya indim merdivenlerden.
"Taehyung geldi! Taehyung geldi!" Salona indiğimde babam gözlerini televizyondan ayırdı ve tek kaşını kaldırıp bana baktı.
"Taehyung mu? Hani Hyung'undu o senin, Hyungnim Hyungnim diye geziyordun?" Göz devirip babama döndüm.
"Ona adıyla seslenmemi istiyor, Sangmin'le ayrıldıktan sonra aramızdaki mesafeyi kapattı sayılır. Artık bir kardeş gözüyle değil de, arkadaş gözüyle bakıyor bana. Neyse," dedim heyecanla. "Tutma beni baba, kapıda ağaç oldu." Omuz silkti ve televizyona döndü.
Bense heyecanla kapıya koştum. Anne ve babam 10 yıl önce ben 8 yaşındayken ayrılmışlardı, annem sevgilisiyle kalıyordu babam ise tek başına yaşıyordu. Arada annemde kalıyordum, ancak sevgilisinden pek haz etmediğim için genellikle babamın yanındaydım. Babam annemi hala çok seviyordu fakat bunu kendine bile itiraf edemiyordu.
Kapıyı açtım ve Taehyung'a kocaman gülümsedim.
"Hoş geldin!" Başımın üstünden saçlarımı karıştırdı ve o da gülümsedi.
"Hoş bulduk, yavru tavşan." İçeriye geçtiğinde babama mütevazi bir şekilde gülümsedi Taehyung'a.
"İyi akşamlar oğlum," Taehyung bana döndü.
"Nerede çalışacağız, odanda mı yoksa başka bir yerde mi?" Babam kumandayı koltuğa fırlattı ve Taehyung'a döndü.
"Mutfağa geçin siz, bende size çerezlik bir şeyler hazırlarım rahat rahat çalışırsınız. Hem, gözümün önünde olmuş olursunuz." Taehyung bana baktı.
"Rahat eder misin?" Tam ağzımı açtığım sırada babam atladı.
"Rahat etmesine gerek yok, çalışması ve iyi bir not alması yeterli. Rahat edip ne yapacak?" Bu sefer Taehyung'a bakıp omuz silktim.
"Babam haklı,"
Yarım saat sonra Taehyung ve ben mutfaktaki masaya oturmuş matematik çalışıyorduk. Babamsa tezgahta bir şeyler hazırlıyordu, Taehyung eğildi ve kulağıma fısıldadı.
"Babanı çok kötü döverim he, ağzını açmana bile izin vermedi." Omuz silktim tekrar.
"Problem değil alıştım," bu sefer masada duran elimin üstüne koydu kemikli ellerini.
"Ggukie, alışmak zorunda değilsin. Bu senin hayatın, ne yapmak istediğine sen karar vermelisin ailen değil. Ailenin baskıcı olduğunu biliyorum ama bu senin hayatın, dolayısıyla kendinle alakalı kararları sen vermelisin." Yutkundum ve gözlerine baktım.
"Sadece çalışsak Taehyung, olur mu?" Başıyla onayladı beni.
"Sen bilirsin, ama ben her zaman senin arkandayım bunu sakın unutma." Başımla onayladım onu.
"Teşekkür ederim," boğazını temizledi ve önünde döndü.
"Pekala," dedi kalın bir sesle. "Devam edelim."
Jeonggukie bir tavsik🐰🐰
Jeongguk
Tqe3hy6ng bwn2i öap3ü
Taehyun
NE?
Beomgyu
ne olmuş
Yeonjun
ŞAKA MI
Taehyun
Abi OHA
Yeonjun
ciddi misin
Beomgyu
LAN NE OLMUŞ
Taehyun
TAEHYUNG JEONGGUK'U ÖPMÜŞ BEOMGYU BUNUN NESİNİ ANLAMIYON ACABA?
Jeongguk
-_-
Yeonjun
Nasıl oldu
Jeongguk
ariyim öyle anlatim bekleyin
Yeonjun; Anlat nasıl oldu?
Jeongguk; Şimdi şöyle biz mutfakta çalışıyoruz tamam mı? Bana 12 soruluk bir test verdi dedi ki sen bunları çöz benim küçük bir işim var, sonra gitti. Dedim tamam, çözmeye başladım. 10 dakika oldu olmadı babam geldi dedi ben dışarı çıkıyorum Taehyung bahçede, bende tamam dedim. Babam çıktıktan bi 5 dakika sonra Taehyung girdi içeriye, biz oturduk soruları kontrol ediyoruz.
Taehyun; EEEEE
Beomgyu; SADEDE GEL
Jeongguk; Neyse işte kontrol ediyoruz, onun önündeki sayfada olan bir soruyu gösterdi Jeongguk bunu bir daha çözer misin dedi tamam dedim. Şimdi ben soru çözerken yada bir şeye odaklandığımda otomatikman dudak büzüyorum biliyorsunuz.
Yeonjun; YA SADEDE GELSENE ÇOCUK
Jeongguk; Lan anlatıyom işte bekle, abi şöyle oldu ben soruya bakıyorum laps diye dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Sonra dedi ki, ben yanlış görmüşüm sorun yok. Ben tabii şoka girdim far görmüş tavşan gibi bakıyom. En sonunda zorlukla şey dedim, Taehyung ben falan geveliyorum burnumu parmakları arasında sıkıştırdı dedi ki sakinleş karşılık vermeni falan beklemiyorum.
Beomgyu; Sonuç olarak?
Jeongguk; Öptü beni.
Taehyun; Sevgili misiniz?
Jeongguk; Bilmiyorum ama olacağımı sanmıyorum, yani Sangmin'in kardeşi sonuçta ve Sangmin'le ayrılmamın üzerinden sadece 1 ay geçti.
Yeonjun; Yani?
Taehyun; Ben birlikte olmamanız için bir engel göremiyorum.
Beomgyu; Hem Sangmin şuan çiçekten çiçeğe konuyor senin ne farkın var?
Jeongguk; En azından Sangmin benim kardeşimle çıkmıyor.
Yeonjun; Sen öyle san.
Jeongguk; Derken?
Taehyun; Yeon diyor ki Kim Sangmin ve Jeon Jaehwa ile çıkıyor
Jeongguk; Ne?
Beomgyu; Sangmin ablanla çıkıyor diyor Jeongguk
Şrfsz Sangmin şrfsz Jaehwa
🐼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook//My Brother's Lover
FanfictionKim Taehyung abisinin aldattığı sevgilisi Jeon Jungkook'a aşıktı. !SMUT!