Bilin bakalım bu gün hangi gereksizin doğum günü :D
~Diana Oppa🐼
🐰
"Annenler hala Busan'da değil mi?" Taehyung'un sorusuyla ona döndüm başımla onayladım onu.
"Evet, eşiyle oraya gitti." Gülümsedi ve vites değiştirdiği sırada fısıldadı.
"Güzel," diye fısıldadıktan sonra bana baktı. "Bu gece sizde kalsam ve minik bir kutlama yapsak diyorum, nasıl olur?" Yüz ifadesinden anlamıştım ne istediğini, gülümsemiş ve camdan bakarken onu yanıtlamıştım.
"Güzel olur," dediğimle kıkırdamış önüne dönmüştü.
***
"Kapıyı açmama izin ver," diye sitem ettim, kapının önünde ellerini belime dolamış boynumu deli gibi öpen Taehyung'a.
Ancak sadece mırıldanmış ve öpmeye devam etmişti. Zaten bende zor durumdaydım, ellerim çok fazla titriyordu ve anahtarın deliğini bulamıyordum. En sonunda kapıyın açabildiğimde gülümsemiş ve hızla ayakkabılarıma çıkarıp içeriye geçerek Taehyung'un da gelmesini bekledim.
İçeriye girdiği gibi anında yüzümü kavrayıp dudaklarıma kapatmıştı sıcacık dudaklarını. Anında ona karşılık verdiğim sırada ayağının tersiyle kapıyı sertçe kapatmış ve sırtmı kapıya vurmamı sağlamıştı.
İnlediğim sırada sıkıca belimi kavramış ve bedenini bana bastırmıştı. Dilini ağzımın içine kabul ettiğim sırada kollarımı boynuna dolamıştım. Belimi kavrayıp beni kucağına aldığında bacaklarımı beline doladım.
Taehyung'un heyecanını bütün iliklerime kadar hissediyordum. Hızla beni yukarıdaki yatak odama çıkarmıştı, odaya girdiği gibi kapıyı sertçe kapatmasıyla sırtımın yatakla birleşmesi bir olmuştu.
Dudaklarımızı ayırdı ve kasıklarıma oturduğu sırada ceplerimi kontrol etmeye başladı.
"Tel," dedi nefes nefese ve dinlenip devam etti. "Telefonun nerede?"
Arka cebimdeki telefonumu çıkardım ve ona uzattım, titreyen elleriyle ekrana dokundu uzun parmakları. Ardından telefonu yatakta bir yere fırlattı, kendi telefonuna da aynısını yaptıktan sonra tekrar eğildi üzerime.
"Hazır mısın?" Başımla onayladım onu.
Dudaklarını boynuma gömdüğü sırada, tek elini kazağımın eteğinden sokup yavaşça yukarıya doğru kaydı, diğer eli ise yavaşça penisimi kavramış baştan çıkarırcasına okşamaya başlamıştı.
"Imh," gözlerimi kapatım ve çenem yayı gevşemiş gibi açılıp kapanırken kendimi Taehyung'un dokunuşlarına odakladım.
Yaklaşık onbeş dakika sonra kıyafetlerim bedenimi çoktan terk etmişti, Taehyung da sadece iç çamaşırıyla kalmıştı.
Kasıklarımdan kalktı ve yerdeki ceketinin cebinden bir şey aldı. Ardından tekrar üzerime eğildi ve o an bileklerimde bir soğukluk hissettim, başımı kaldırıp baktığımda şoke olmuştum.
Siktir, bileklerimde bir seks kelepçesi vardı.
Yutkundum ve zorlukla fısıldadım.
"Tae... Taehyung, bu... Bu ne?" Gülümsedi ve dudaklarını tekrar boynuma gömdü.
Yaklaşık 15 dakika sonra, Taehyung içime girmiş gel-git yapıyordu. Ve ben kelepçeli ellerimle başımın üstünden çarşafı delicesine sıkıyordum. Aldığım haz ve hissettiğim acı bir biriyle kıyasıya yarışıyordu çünkü.
"A-AHM!" Çığlığımın ardından Taehyung titreyerek içime boşalmıştı ve eş zamanlı olarak bende boşalmıştım.
Taehyung yutkundu ve yavaşça üzerime uzanıp dudaklarını yavaşça omuzuma bastırdı.
"Seni çok seviyorum," diye fısıldadı.
"Bende," diye fısıldadım ıslak saçlarını okşadığım sırada. "Bende seni çok seviyorum."
Ya bi sey dicem bu smut olmicakti neden smut oldu mk
Of yia 1 yıl daha yaslandim aq laned olsun
~Diana Oppa🐼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook//My Brother's Lover
FanfictionKim Taehyung abisinin aldattığı sevgilisi Jeon Jungkook'a aşıktı. !SMUT!