🐰
"Ahm! Taehyung sikeyim, hızlan lütfen!" Diye yalvardım şuanda arabasının arka koltuğunda deli gibi seviştiğimiz Taehyung'a.
"Üzgünüm miniğim, AVM'nin ortasında o sikik çocukla flört etmenin cezasını çekmelisin. Üstelik benin yanımda!" Diye tısladı bu arabadan topallamadan inebileceğime emin değilim.
İçimden çıkacak kadar geri çekildi fakat içimden çıkmadı ardından sertçe tekrar girdi içime eş zamanlı olarak büyük bir çığlık attım.
"Şşş," diye fısıldadı. "Daha yeni başlıyorum," siktir çok fena sıçmıştım. Ne bok yemeye o çocukla flört etmiştim ki?
Ah siktir, olayın ortasından başladım. Kafamı sikeyim, kusura bakmayın. O zaman en baştan başlayalım;
İçeride oturmuş babamla televizyon izliyorduk kapının çalmasıyla kumandayı koltuğa bıraktım ve ayağı kalkıp yapıya yöneldim. Kapıyı açtığımda çekingen bakışlarla bana bakan Taehyung'u beklemiyordum. Başının arkasını kaşıdı ve göz ucuyla bana baktı.
"Girebilir miyim?"
"Ah, tabii," derken içeriyi gösterdim. "Geç lütfen," yutkundu ve içeriye geçti. Babam Taehyung'u görmesiyle doğruldu ve kaşlarını çattı.
"Bu gün dersiniz var mıydı Taehyung?" Taehyung omuz silkti.
"Hayır, ben sadece şey. Of evden kovuldum da ben, annem evden kovdu beni gidecek bir yer gelmedi aklıma. Kalacak yer bulana kadar sizde kalsam olur mu diyecektim." Babamın kaşları iyice çatıldı.
"Neden evden kovuldun ne yaptın?" Taehyung derin bir nefes verdi.
"Annemle kavga ettik o da evden kovdu beni, bir süre sizde kalsam olur mu?" Babam başını iki yana salladı ve ayağı kalktı.
"Annen seni boşu boşuna sokağa atmış olamaz, yaptığın büyük bir şey olmalı üzgünüm ama evimde sana yer yok." Sinirle kaşlarımı çattım ve yumruklarımı sıkarken babama baktım.
"O zaman bende giderim," Taehyung ve babam aynı anda şaşkınlıkla bana baktı.
"Ne?"
"Duydun beni baba," dedim kararlılıkla. "Taehyung giderse bende giderim."
"Neden?!" Diye bağırdı babam.
"Onu seviyorum çünkü! Bak, bana yaptıklarına baskılarına susabilirim ama sevdiğim insana dokunursan yemin ederim tanıyamazsın beni."
"İyi!" Diye bağırdı babam. "Sende siktir git o zaman!" Taehyung'a döndüm kararlılıkla.
"Yürü, gidiyoruz."
"Ama-" dese de kolundan tutup dışarıya çıkarmıştım onu.
"Yürü dedim!"
Evin kapısına çıktığımızda yaptığım şey kafama yeni dank etmişti Taehyung'a baktım ve fısıldadım.
"Taehyung, ne yaptım ben?"
"Yıllar önce yapman gerekeni miniğim, babana karşı geldin."
"Şimdi nereye gideceğiz," dediğimde gülümsedi ve cebinden bir anahtar çıkardı.
"Hoseok ve Jimin'in kaldığı eve," ardından anahtarın bir tuşuna basmasıyla evin hemen yanındaki Range Rower öttü.
"Atla hadi," Gülümsedim ve dediği arabaya bindim.
Arabayı iki katlı bir evin önünde durdurduğunda evin bahçesinde gördüğü manzarayla bir küfür fısıldadı. Baktığı tarafa dönmemle aynı küfürü fısıldadım. Arkadaşı Jimin ve diğer arkadaşı Yoongi öpüşüyordu, gerçek olduğunu anlamak adına iki üç defa gözlerimi kırpıştırdım. Çünkü aarkadaşlarını az da olsa tanıyordum ve asla öpüşecek bir ikili değillerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook//My Brother's Lover
FanfictionKim Taehyung abisinin aldattığı sevgilisi Jeon Jungkook'a aşıktı. !SMUT!