🐰
"Bundan 3 gün önce neredeydiniz?"
"Hastanedeydim, vurulduğum için tedavi görüyordum."
"Nerenizden vuruldunuz Bay Jeon?"
"Kalbimin biraz aşağısından, neyseki kurşun kalbimi sıyırıp boşluğa denk geldi."
"Kim tarafından vuruldunuz," komiserin sorduğu soruyla başımı öne eğip masaya baktım ve yutkundum.
"Bay Jeon cevap verin lütfen," başımı kaldırdım ve ona baktım.
"Kang Sunyeon tarafından vuruldum,"
"Bir dava görünmüyor," kaşlarım çatılırken şaşkınlıkla polise baktım.
"Derken?"
"Madem sizi Kang Sunyeon vurdu neden onu dava etmediniz, Bay Jeon?" Boğazımı temizledim.
"Emin değilim çünkü, yani Taehyung abisi Sangmin'i Sunyeon ile kavga ettiği sırada beni öldürdüğünü söylediğini duymuş. Emin değiliz ve kanıtımız yok yani o yüzden dava açmadık."
"Fakat Kim Taehyung'un öfkesi dinmedi ve sinirle gidip Kang Sunyeon'u öldürdü öyle değil mi?" Başımı ciddiyetle iki yana sallayarak komiseri ret ettim.
"Hayır," dedim buz gibi bir sesle. "Taehyung ne kadar sinirlenirse sinirlensin, asla bir kadını öldürmez. Hatta öldürmeyi bırak, en ufak zarar vermez ben eminim." Komiser alayla kıkırdadı.
"İnsanlar gözü döndüğünde her şeyi yapar,"
"Kim Taehyung yapmaz,"
"O yüzden, Kang Sunyeon ölü bulunmadan 2 saat önce evine gitti değil mi?" Derin bir nefes verdim.
"Elinizde bir kanıt olmadan, Taehyung'u suçluyor musunuz?"
"Biz kanıtlarla değil, iç güdülerimizle hareket ederiz. Ayrıca, cesedin bulunma saatinden çok kısa bir süre önce orada olması ve Kim Taehyung'un Kang Sunyeon'u öldüreceğine dair bir ihbar yapılması ne kadar tesadüf olabilir, Bay Jeon?"
"Taehyung önemli bir iş adamı ve iş hayatında bir sürü düşmanı var, mutlaka biri Taehyung'un Sunyeon'un evine gittiğini öğrenmiş olmalı ve ihbar etmiş olmalı."
"Peki cesede ne diyeceksiniz? Kang Sunyeon hemen başının arkasından sert bir cisimle darbe alarak kan kaybından öldü ve Kim Taehyung'un arabasında bir levye bulundu."
"Bu onu suçlu kılmaz değil mi?"
"Pekala," diyerek yaslandığı masadan doğruldu ve tek elini saçlarına daldırıp bana baktı. "Sorgu bitmiştir, çıkabilirsiniz Bay Jeon."
"Şerefsiz herif," diye fısıldadım dışarıya çıktığım sırada.
🐣
"Park Jimin," dedi Komiser Lee elindeki kağıt tomarını kurcalarken. "Kim Taehyung'un en yakın arkadaşıymışsınız, doğru mu?"
"Evet," dedim gözlerine sert bir şekilde bakarak. "Giydiği donun rengini bile bilirim,"
"O zaman hiç yormayın beni," derken ellerini masaya yerleştirerek masaya yaslandı. "Ve Kim Taehyung'un Bayan Kang'ı öldürdüğünü itiraf edin."
"Taehyung asla öyle bir şey yapmaz," dedim bakışlarımı daha da pisleştirirken. "O asla bir kadına zarar vermez,"
"Arabasında cinayet silahını bulduk,"
"Üzerinde kan var mıydı?" Tek kaşımı kaldırdım ve devam ettim. "Ya da şöyle sorayım, incelettiniz mi? Yani o silahın cinayet silahı olduğuna ve Kang Sunyeon'u o silahla Taehyung'un öldürdüğüne dair bir kanıtınız var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook//My Brother's Lover
FanfictionKim Taehyung abisinin aldattığı sevgilisi Jeon Jungkook'a aşıktı. !SMUT!