✿25✿

808 66 24
                                    

🐰

Taehyung'un getirdiği şişeden bir yudum aldım ve savcının kararıyla Jimin'i beklerken başımı Taehyung'un omuzuna koydum. Yanağını başıma yerleştirmesiyle gözlerimi kapattım,

"Sonunda Taehyung'u Jeongguk'la hayal ettiğim şekilde görüyorum, Tanrım gururlu bir baba gibiyim," diyen Namjoon'a baktım ve kıkırdadım. O sırada gelen Komiser Lee ile hepimiz ayağı kalktık.

"Bay Kim," diyerek arkamdaki Taehyung'a döndü. "Savcı Rhee mahkemenizi 17 Aralık Cumartesi gününe verdi ve mahkeme gününe kadar tutuksuz yargılanmanıza karar verdi. 17 Aralığa kadar serbestsiniz,"

"Yemin et lan!" Arkadan gelen Jimin'in bağırmasıyla Komiser Lee ona döndü.

"Size yalan borcum yok, Bay Park." Jimin hızla koştu ve Taehyung'a sarıldı hepimiz mutlulukla çığlık attığımız sırada.

"Ay benim canım arkadaşım ya, biliyordum kurtulacağını!"

"J-Jimin boğuluyorum!" Jimin anında atladı yere bu sefer.

"Tamam tamam, sonra sarılışırız." Komiser Lee'ye döndüğümde o da bana bakıyordu.

"Yoongi Hyung ne zaman çıkar?"

"Sabaha çıkartırız biz onu," başımla onayladım onu.

"Aslında şöyle bir 100 yıl tutsanız da bir rahatlasak nasıl olur," Jin'in sorusuyla Jimin ona ekşittiği yüzüyle baktı.

"Babam gibi konuştun,"

"Baban Yoongi Hyung'u sevmemiş miydi," dediğimde bana baktı.

"He çok sevdi, evde canım damadım diye geziyor. Adam hala bana akrabalarının oğlunu gösteriyor bak bu Yoongi'den daha yakışıklı diye," bu sefer kıkırdamıştım.

"Hadi eve gidelim," diyen Taehyung'a döndüm. "Yorgunluktan ölüyorum." Arabaya bindiğimizde arka koltuktaki Jimin aynadan Taehyung'a baktı. 

"Arabanı değiştirmişsin," Taehyung ona kısa bir bakış attı ve arabayı çalıştırırken yanıtladı onu.

"Evet," dedi. "Baktım yakamızdan düşmüyorsunuz bende 7-8 kişilik bir Jeep aldım." Ve bana baktı gülümsediği sırada. "Ayrıca diğer arabada daha güzel anılarım var ve onların o arabada kalmasını istiyorum," boğazımı temizlediğim sırada sertçe vurmuştum Taehyung'un eline. 

"Sussana!" Kıkırdamış ve arabayı çalıştırmıştı.

Yoongi-Taehyung

Tae

Pişt çıktın mı?

Yoon

he çıktım ne oldu

Tae

Sana bi şey sorcam

Sana bi şey sorcam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Taekook//My Brother's LoverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin