Yeni bi fic yayımladım (yine Taekook) gördünüz mü la?
🐼
🐯
Ertesi gün yine aynı saatte Jeongguk'un okulunun bahçesinde bekliyordum, dün şok geçirdiğim için arkasından gidememiştim. Ama bu gün, gitmesine izin vermeyecektim. Onu daha yeni bulmuşken ellerim arasından kayıp gitmesine izin veremezdim.
Tam önümden geçip gideceği sırada kolunu kavradım ve kendime çekerek geri geri adım atmasını sağladım. Yuvarlak gözlerini kıstı ve sinirle bana baktı.
"Ne var?"
"Konuşacağız,"
"Dün gayet de konuştuğumuzu düşünüyorum ben, fazlasına gerek yok," diyerek gidiyordu ki hala tuttuğum kolunu tekrar çekere eski yerine gelmesini sağladım.
"Konuşalım mı demedim, konuşacağız dedim." Tek kaşını kaldırdı ve alayla bana baktı.
"Seninle sevgiliyken başka birinden hoşlanmakla suçladığın bir çocukla ne konuşacaksın ki?" Boştaki elimi kalbime koydum ve gözlerimi kapattım.
"Aow," dedim zorlukla. "Acıttı." Sinirle göz devirdi ve kolunu benden kurtarıp hızlı hızlı yürümeye başladı.
"Benden bu kadar kolay gitmene izin vermeyeceğim, Jeongguk."
Diye fısıldadım ve hızla arkasından ilerledim. Bacaklarından tutup omuzuma aldığımda çığlıklar atmaya başladı.
"Hey! Ne yapıyorsun?!"
"Konuşacağız dedim," yumruklarını seri bir şekilde fakat yavaşça sırtıma vursa da umursamamış bütün öğrencilerin gözü önünde onu arabaya sürüklemiştim.
"İndir beni!" Hızla kalçasına bir şaplak atmıştım yüzümdeki ifadeyi bozmadan.
"Kapa çeneni," bu sefer yumruk atmayı bırakmıştı. Elini çenesine yerleştrdi ve büyük ihtimalle göz devirdi.
"Ha şöyle, zorluk çıkarmanın bir manası yok konuşacağız işte."
Yarım saat sonra Jeongguk'la birlikte bir sahile çekmiştim arabayı, yol boyunca kollarını göğsünde birleştirip surat asan Jeongguk'a döndüm.
"İn hadi," omuz silktiğinde arabadan indim ve Jeongguk'un meraklı bakışları eşliğinde kapısını açıp onu kucağıma aldım.
"Dünya'nın en gıcık herifisin, bunu biliyorsun değil mi?" Kıkırdadım ve sahilde her hangi bir banka ilerlerken başımla onayladım onu.
"Biliyorum." Onu bir banka oturttuğumda hala yüzüme bakmıyordu.
"Gerçekten çok mu kırıldın bana?"
"Yok canım!" Dedi imayla. "Ne dedin ki? Alt tarafı seni aldatmakla suçladın beni." Elimi başımın arkasına attım ve yutkundum.
"Pekala, sanırım bunu benden ilk defa duyacaksın." Diye mırıldandım. "Özür dilerim," gözleri kocaman olurken kavuşturduğu kollarını çözdü ve bana baktı.
"Ne?"
"Özür dilerim Gguk," diye tekrarladım. "Sadece biraz kıskanç bir yapım var ve o çocuk cidden çok sinirlerimi bozmuştu. Aslında şöyle oldu," diyerek başladım.
"Ben o gün o kırmızı şortu alamadığın için sana hediye almak istedim onu, mağazaya gittiğimde o çocuk da oradaydı. Ben şortu ararken çocuğun arkadaşıyla senin hakkında konuştuğunu duydum. Ne kadar tatlı olduğundan ve kalçalarının ne kadar güzel olduğundan bahsediyordu." İki elimi birden yumruk yapıp sinirle tısladım.
"Aşık olduğum kalçalarını ağzının suyu aka aka başkasına anlatıyordu ve bu benim aşırı sinirimi bozmuştu. Doğal olarak kendimi tutamadım, sende bana o çocuğu övünce daha çok sinirlendim."
"Özür dilerim bebeğim," diye eklediğimde bana baktı ve fısıldadı.
"Aslında," dedi mırıldanır gibi. "Haklıymışsın, o yüzden affettim."
"Gerçekten mi?!" Diye bağırdığımda gülümseyerek başıyla onayladı beni. Hızla yüzünü avuçlarım arasına aldım ve dudaklarına seri öpücüklerimi kondurdum.
"Çok çok çok teşekkür ederim, miniğim. Söz veriyorum bir daha asla böyle bir şey yapmayacağım!" Ardından dudaklarına büyük bir öpücük kondurmuştum, o ise gülümseyerek karşılamıştı beni.
INTAGRAM
Taehyungkim; Afetti ULAN! @jungkookjeon
Jimjimbsn; 💪🏻
nmjn; Aferin benim oglusuma
Richyoon; En azindan birimiz mutlu :)
Taehyungkim; Neyin var Hyung?
Richyoon; Bilmesen daha iyiHandsomeseok; Yani dogal degil mi kim sana karsi koyabilir ki?
Taehyungkim; U.Ux1; TEEYUUUUUUGNGNGNGNGN
x2; Sıfadını yediğim
x3; Aşığım sana
x4; Evlenek
x5; Model olsana aşkm
x6; Çok yakışıolar 😫🤘🏻
2.8K yorum...
Richyoon; Cafe'nin ameke :P
nmjn; Zavallım yazıııık
sapseok; Gelim mi??
Richyoon; olrHandsomeseok; Gelip kafeni guzellestirecegim ve sen bunun karsiliginda benden para almayacaksin
Richyoon; Nahx1; Oha Jimin ilk defa yorum yapmamış
x2; Ay sıfadını ısırcma şimdi
x3; ALLAH'IM SANA GELİYORUM NEDİR BU
x4; keşfetim bi kaliteli olmuş ne olmuş
x5; AŞIĞIM SANA EVLENEK
x6; YOONGİ MARRY ME!
2.3K yorum...
TUTTU LAN FİC'İM TUTTU YAŞASIN EVDE POSTERLERİME FİRE KONSER VERMEYE GİDİYOM BEN BB
🐼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook//My Brother's Lover
FanficKim Taehyung abisinin aldattığı sevgilisi Jeon Jungkook'a aşıktı. !SMUT!