🐼
Yaklaşık 1 saat sonra Taehyung'un yatağını Jeongguk'un odasına almışlardı. Jeongguk Taehyung'a sarılarak uyurken Taehyung minik sevgilisini izliyordu, bir yandan da saçlarını okşuyordu.
"Kapa çeneni Joonhyuk! Jeongguk'un bu halde olması senin suçun, onu sana emanet etmiştim ve sen onu sokağa mı attın?!" Taehyung duyduğu çığlıkla ayağı kalktı ve yavaşça kapıya ilerledi kaşları çatılırken.
Jeongguk'un annesi Kangdae ve babası Joonhyuk kavga ediyordu. Yavaşça kapıyı araladı ve koridora çıktı. İkisi de o kadar koyu bir kavgadaydı ki Taehyung'u fark etmemişlerdi bile.
"Bana bağırma Kangdae, hem sanki sen Jeongguk'la çok mu ilgilendin?" Kangdae sinirle bağırdığı sırada Taehyung şaşkınlıkla bu ikiliyi izliyordu.
"Jeongguk bende kalmıyordu Joonhyuk! Eğer bende kalsaydı onun evden gitmesine asla izin vermezdim, sen benim oğlumu kovmuşsun! Neden? Sevdiği adamı savunduğu için, ya sen benim oğlumu böyle saçma salak bir konudan nasıl kovarsın?!"
"Haklı," diye fısıldadı Taehyung. Joonhyuk sinirle bağırdı.
"Sende o aptal sevgilinle sürteceğine oğluna sahip çıksaydın o zaman!" Kangdae Joonhyuk'a bir tokat attığında Taehyung alt dudağını ısırdı.
"Oow!" Diye fısıldadı. "Çok sert vurdu." Kangdae o sırada fark etti Taehyung'u ardından koşar adım gitti yanına.
"Taehyung, oğlum neden kalktın yatağından? Dinlenmelisin, hadi git geri yat." Başımı iki yana salladım.
"Ben gayet iyiyim, Kangdae Noona. Hem sürekli yatamam ben, bünyeme ters."
"Taehyung! Tanrım, iyi misin?!" O sırada koşarak gelen Bay Kim'le Taehyung yavaşça arkasını döndü.
"Baba?" Bay Kim hızla koştu ve sıkıca sarıldı oğluna.
"Tanrım, öğrendiğim gibi ilk uçakla geri döndüm. Geç kaldığım için çok üzgünüm." Ardından Taehyung'dan ayrıldı ve bedeninde göz gezdirdi.
"İyi misin sen? Nasıl oldu?"
"Sonra anlatırım," dedi Taehyung. "Annem ve Sangmin'in haberi var mı?" Babası onu başıyla onayladı.
"Biliyorlar ama gelmek istemediler. Abin, eğer ölmediyse sorun yok dedi ve gelmek istemedi annende ona katıldı. Onları boş ver, iyisin sen değil mi?" Başıyla onayladı Taehyung onu.
"Evet evet, iyiyim. Sadece Jeongguk hafızasını kaybetti ve sadece beni hatırlıyor, o biraz sıkıntı ama bir sorun yok." Bay Kim tekrar sıkıca sarıldı oğluna.
"Çok korktum Taehyung, bin bir düşünce geçti aklımdan buraya nasıl geldiğimi bile bilmiyorum. Toplantıdaydım, annen mesaj atınca direkt toplantıyı iptal ettirip geldim."
"Endişelenme baba, gayet iyiyim ben," tam o sırada büyük bir çığlık duyuldu.
"Taehyung!" Joonhyuk, Kangdae, Bay Kim ve Taehyung bir hışımla odaya girdiklerinde Jeongguk yerde uzanıyordu.
"JEONGGUK?!" Dedi Taehyung heyecanla. "Ne oldu?" Jeongguk dolu gözleriyle Taehyung'a baktı.
"Düştüm," dedi bir çocuk gibi. "Ayağı kalkmak istedim ama dikişlerim acıyınca dengede duramayıp düştüm." Taehyung derin bir nefes verdi ve göz devirdi.
"Ah Ggukie, neden ben olmadan kalkmaya çalışıyorsun ki?" Taehyung'un eğilip Jeongguk'a yardım edeceği sırada Kangdae ve Bay Kim ona engel oldu.
"Oğlum sen dur," dedi Bay Kim. "Biz kaldırırız, sende hastasın." Taehyung yutkundu ve babasını başıyla onaylayıp yatağın içine oturdu yavaşça.
Jeongguk ve Taehyung tekrar odada baş başa kaldıklarında Taehyung Jeongguk'u kolunun altına aldı ve telefonunu çıkardı.
"Bakalım bizim salaklar ne yapıyor," diye mırıldandığında Jeongguk gülümsedi. Gruba girdiğinde gördüğü mesajlarla büyük bir çığlık attı.
"HAS SİKTİR?!" Diye bağırdı ve ekledi. "JİMİN VE YOONGİ SEVİŞMİŞ Mİ?!"
OHA TAEHYUNG NE DIYORSUN SEN?!
NE DEMEK SEVISMISLER?mfkalsiglksdanglknaklha
My Trouble Fic'ime bölüm yazmaya gidiyorum 😌🤙🏻🤙🏻
🐼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook//My Brother's Lover
FanfictionKim Taehyung abisinin aldattığı sevgilisi Jeon Jungkook'a aşıktı. !SMUT!