-FİNAL-

957 71 23
                                    

Bu da final oldu, bir şey diyeyim mi ağlamak üzereyim.
İlk defa yazdığım bir fic bu kadar tuttu ve bu kadar sevildi alışık değilim hem de hiç alışık değilim göz yaşım gözümde her an ağlamayı bekliyor aşırı duygulandım şuan.

~Diana Oppa🐼

~10 yıl sonra~

Daehyun Yujin'i kaçıracak!


Jimin

Lan bu doğmuyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lan bu doğmuyor

Yoongi

7. aydayız ya hani daha 2 ay var doğal değil mi

Taehyung

İyi de Yujin 7-8. ayları arasında doğmuştu

Jeongguk

bu da mı o dönemde doğsun Taehyung ne istiyorsun mk

Hoseok

Sen bu malları boş ver

Jin

Jeongguk askim canın bir şeyler çekiyor mu hiç?

Jeongguk

Yoo

Jimin senin çekiyor mu?

Jimin

Yok

Namjoon

siz ne biçim hamilesiniz olm Jin benim anamı ağlatıyordu

gece üçte kalkıp elma şekeri aradığımı biliyorum ben

Jimin

Onu bunu boş verin Yujin ve Daehyun'un okul müdürü aradı az önce 

Yoongi

Bizimkiler kavga etmiş yine

Taehyung

Dövmüşler mi?

Yoongi

EVET

Jeongguk

İŞTE BENİM OĞLUM!

🐰

"Yujin'im kesin dövmüştür,"

"Başka şansı var mı benim bebeğimin? Elbette dövecek," Yoongi ve Jimin'in diyoloğuna karşılık göz devirdim.

"Umarım ciddi bir ceza almazlar,"

"Takma kafana," dedi Taehyung kolunu omuzuma attığı sırada. "Müdüre para veririz yırtarlar."

Müdürün odasına girdiğimizde Daehyun, Yujin ve bir çocukla bir kız üstü başı darma dağın olmuş halde duruyorlardı. Erkek olanın yüzünde Yujin'e ait olduğu belli olan tırnak izleri vardı.

"Hoş geldiniz," diyen müdürü başımla onayladım.

"Ne oluyor hocam?" Jimin'in oturduğu sırada sorduğu soruyu müdür cevaplarken bende dikkatle yanına oturdum.

"Yujin ve Daehyun, öğrencilerimiz Minji ve Doyun'u dövdüler, Bay Min."

"Hak ettiler baba!" Yujin'in dudak büzerek dediğiyle tek kaşımı kaldırdım.

"Ne yaptılar Yujin-ah?" Daehyun bana baktığı sırada araya atladı.

"Bize annesiz köpek dediler."

"NE?!" Jimin'le aynı anda kalktığımızda Yoongi ve Taehyung'da bağırmıştı.

"Bu ne cüret!" Taehyung sinirle müdüre döndü.

"Ne hakla benim çocuğumla dalga geçerler, bu ne terbiyesizlik müdür!" yoongi sinirle iki elini masaya vurdu.

"Ben buraya kızım aşağılansın diye mi binlerce won veriyorum?! Ne cüretle benim kızıma hakaret edilmesine zorbalık görmesine izin verirsiniz?!"

"Bir de bizi buraya çağırıyorsunuz!" Araya girmemle çocukların bize şaşkınlıkla baktığını fark etmem bir olmuştu. Anlaşılan böyle bir tepki beklemiyorlardı. 

"Eğer," dedi Jimin müdüre doğru yürüdüğü sırada. "Benim kızım böyle bir muameleye maruz bırakıldığı halde bir şey yapmayacaksanız," dediği sırada Yoongi'ye döndü. "Alalım Yujin'i bu okuldan, daha iyi eğitim veren ve çocuklara böyle muameleler göstermeyen bir sürü kolej var değil mi?" 

"Evet," diyerek araya girdim. "Bizde alırız Daehyun'u, böyle bir okulda oğlumun okumasını istemem ben." Müdür zorlukla yutkundu.

"Pekala beyler çok üzgünüm lütfen oturun," Jimin ve ben oturduğumuzda Yoongi müdüre göz ucuyla bakıp Taehyung'a döndü. 

"Dövsek mi şu sünepeyi? Hiç gözüm tutmadı," Taehyung atıldı.

"Olur!"

"Oturun oturduğunuz yerde," diye çıkışmamla ikisi de dudak büzdü. 

"Kimseyi dövmek yok, konuşarak anlaşabiliriz." Ve tek kaşımı kaldırıp müdüre baktım. 

"Değil mi müdür? Hiç gerilmeye gerek yok, şimdi sen bu çocuklara benim oğluma ve yeğenime hakaret ettiği için tahrik etmekten ceza vereceksin ve Jimin'le bende eşlerimizin sana zarar vermesini engelleyeceğiz." Yoongi ve Taehyung sinirle ona bakarken Müdür yutkundu ve başıyla onayladı. 

"Yujin ve Daehyun çıkabilirsiniz çocuklar," bize döndü. "Sizde çıkabilirsiniz, vaktinizi aldığım için üzgünüm." Müdürün odasından çıkarken Taehyung'un koluna girdiğim ve tek elimi şişmiş karnıma koyduğum sırada ciddiyetle konuştum.

"Kim Daehyun, 1 hafta boyunca bilgisayara oturman yasak."

"Ama baba, neden ki?!"

"İçeride sizi savunduk," diyerek yanıtladı onu Jimin. "Ama ne olursa olsun, şiddet kötü bir şey ve asla şiddete baş vurmamanız gerekiyor."

"O yüzden müdürü dövmekle tehdit ettiniz değil mi baba?" Yujin'in dediğiyle Yoongi ona döndü. 

"Ha sen konuşmuşken aklıma geldi, sana da 1 hafta boyunca mandalina ve ramen yasak." Yujin gözlerini kocaman açıp ona baktığı sırada Jimin Yoongi'ye tıpkı bir bebek gibi bakıyordu.

"Bana,"

"Sana giderken 5 paket alacağım merak etme," tam o sırada kasıklarımda hissettiğim sancıyla bağırdım.

"SİKTİR!" Hepsi bana baktı ve merakla bağırdı. 

"Ne oldu?!"

"Ge-geliyor!"

"Ne-ne geliyor," sinirle elimi tutan Taehyung'a vurdum.

"Ne gelebilir geri zekalı! Bebek geliyor, BEBEK!" Acıyla bağırdığım sırada Jimin Yoongi'yi dürttü. 

"Yoongi," diye fısıldamasına kalmadan Yujin bağırdı.

"Jimin babamın da  suyu gelmiş!"

"Kıskanç!" Diye bağırdığımda dil çıkarttı ve eş zamanlı olarak bir çığlık attık. 




Güzel bitti be 

Bunun bitişi şerefine yeni bir Taekook Fic'i yayımladım To Betray bakmayı unutmayın muck<3
-Yazdığım ilk uketae konulu fic-

~Diana Oppa🐼

Taekook//My Brother's LoverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin