✿10✿

2.5K 165 36
                                    

Bu bölümde Smut bulunmaktadır (Bu bölümü de okulda yazdım 😌✌) 

🐼🐼


🐰

Sırtım yatakla buluştuğunda Taehyung dudaklarımızı ayırdı ve gözlerime baktı. 

"Gguk, emin misin? Yani, gerçekten hazır hissediyor musun?" Başımla onayladım onu. 

"Son zerreme kadar hazırım, Taehyung." Omuz silkti bu sefer. 

"Benden günah gitti," dedi ve tekrar birleştirdi dudaklarımızı. 

Hızlı ve sert öpücüklerine elimden geldiğince karşılık veriyordu  fakat bu pek kolay değildi, çünkü adeta parçalarcasına öpüyordu beni. Taehyung'un elleri tişörtümün eteklerindeyken bense titreyen ellerimle gömleğinin düğmelerini açmaya çalışıyordum. 

Taehyung en sonunda tişörtümü çıkartmış dudaklarını boynuma gömmüştü, ben ise hala onun gömleğiyle uğraşıyordum. En sonunda sinirlenmiş gömleğinin yakalarını tuttuğum gibi ikiye ayırarak düğmelerinin kopmasını sağlamıştım. Şaşkınlıkla bana baktığında omuz silktim ve gömleğini çıkarmasına yardım ettim. 

Taehyung'un tekrar dudaklarını boynuma gömmesiyle kesik kesik inlemelerim odada yankılanıyordu. Boynuma dişlerini geçirmesiyle sesli bir şekilde inledim. Tam o sırada babamın sesi duyuldu. 

"Jeongguk? İyi misin, niye inledin?" Nefes nefeseyken zorlukla cevap verdim babama. 

"Ş-şey, ba-bacağımı masaya v-vurdum." Taehyung bir yandan kendini pantolonunu diğer yandan benim eşofmanımı çıkarırken babamı yanıtladı. 

"Bay Jeon, rica ederim rahatsız etmeyin bizi çok önemli bir konuyu işliyoruz şuan."

"Pekala," dedi babam Taehyung boxerımı çıkarıp beni bir bebek gibi yüz üstü çevirirken. "Dışarı çıkıyorum ben, geç gelirim işiniz bittiğinde çıkarsın Taehyung." Sertleşmiş penisim canımı gittikçe daha çok yakarken başımı yatağa yerleştirdim ve nefesimi kontrol etmeye çalıştım. 

"Merak etmeyin Bay Jeon," diye yanıtladı Taehyung onu. Ardından üzerime eğildi ve penisiyle kalça deliğime baskı yaparken kulağıma fısıldadı. 

"Bu gün canını yakacağım, miniğim. Ve, asla çığlık atmaktan korkma çünkü bunu duymak istiyorum."

Siktir, bu gerçekten o muydu? Yeonjun hep insanlar yatakta tamamen farklı bir kişiliğe dönüşür derdi şuan tamamen doğru olduğunu hissediyordum. 

İşaret parmağını bana haber vermeden içime yollamasıyla büyük bir çığlık attım. 

"SİKEYİM!" 

Yüzümü yatağa gömdüm ve çarşafı sıkabildiğim kadar sıktım. Kalçam yanıyordu şuan fakat yine de zevki hissedebiliyordum, hem canım yanıyordu hemde çok fena zevk alıyordum. Siktir bu ilk seferimdi ama çoktan zirveyi tırmanmıştım. Orta parmağını da içime yollamasıyla genzimden kesik bir inleme çıktı. 

"Yavaşla," diye fısıldadığımda kıkırdadı. Parmaklarıyla içimde makas hareketi yaparken dudaklarını boynuma hissettim. 

"Imh! Taehyung sikeyim, yavaşla lütfen!" Dudaklarını dudaklarıma bastırdı bu sefer. 

"Sabret miniğim, birazdan daha fazlası için yalvaracaksın bana." 

Parmaklarını iyice içime itmesiyle kesik kesik inlemelerim, minik çığıklara dönüşmüştü. Yanıyordum, her yerim cayır cayır yanıyordu.  Fakat hissettiğim zevk acıyı aşmayı çoktan geçmiş bütün vücudumu kaplamıştı. Daha fazlasına ihtiyacım vardı, bu yeterli değildi daha fazlasına Taehyung'a ihtiyacım vardı. 



Neden burda bitirdim bilmiom okuldayim lan hala

🐼

Taekook//My Brother's LoverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin