ΚΕΦ 22

344 36 9
                                    

Αργά το επόμενο βράδυ, ο Κρις κτύπησε διακριτικά την πόρτα του γραφείου του Νιλς στην εταιρία Κόραλ.

- Περάστε φώναξε ο Νιλς

- Νιλς έλα μέσα. Πρόκειται για την Ισαβέλλα και γι αυτά που συζητήσαμε νωρίτερα, είναι σοβαρά τα πράγματα.

Ο Νιλς τον κάρφωσε με το βλέμμα του αγριεμένο. Δεν πίστευε στα αυτιά του όταν άκουγε τον Κρις να του εξομολογείται τη συνάντηση με την μικρή κοκκινομάλλα του, όταν απουσίαζε από την Νος, καθώς και το ότι σκόπευε να ενοικιάσει τη μια πτέρυγα του Αλεξανδρείου για να την κάνει προπονητήριο ξιφασκίας και πυγμαχίας για τις φρουρές και τα πληρώματά τους. Η συζήτηση δεν είχε προλάβει να ολοκληρωθεί γιατί υπήρχαν επιχειρηματικά ραντεβού σε αναμονή, οπότε ο θύμος του για το θέμα καλά υπέβοσκε.

- Αν με ακολουθήσεις ήρεμα τώρα, μπορούμε να σφαχτούμε αργότερα για την παρέμβαση μου, του είπε σε κοροϊδευτικό τόνο λες και ήταν μικρό παιδί.

Όταν ο Νιλς μπήκε μέσα στο γραφείο του Κρις βρήκε καθισμένο τον Ρους και τον Ματίς στις πολυθρόνες. Ο δεύτερος προσπαθούσε να βάλει σε τάξη ένα ατέλειωτο χαρτομάνι που είχε απλώσει στο γραφείο του Κρις.

Ο καπετάνιος αισθανόταν νευρικότητα και δεν μπορούσε να καθίσει σε ένα μέρος. Πηγαινοερχόταν κάνοντας θόρυβο πάνω στο ξύλινο πάτωμα. Ο Νιλς έγειρε με την πλάτη του πάνω στην κλειστή πόρτα και σταύρωσε τα χέρια στο στήθος του περιμένοντας.

- Πες του ότι μου ανέφερες προ ολίγου Ρους.

- Από πού να ξεκινήσω;

- Από όπου θες.

Ο Ρους πήρε μια βαθιά ανάσα.

- Ο Λίο Κέλεαρ συνεργάζεται με τον Γέο Τόλινς. Ο Λίο κατάφερε τον Τόλινς να δίνει τη μοναδική αρνητική ψήφο στα αιτήματα της δεσποινίδος Κέλεαρ για την επέκταση της άδειας του Σπουδαστηρίου της. Μια αρνητική ψήφος από την οκταμελή Δημόσια Επιτροπή αρκεί για να απορριφθεί η αίτηση της δεσποινίδος. Βεβαίως υπάρχει αντάλλαγμα. Άλογα και χρήματα, τα οποία ο Κελεαρ δεν διαθέτει σε αφθονία αυτόν τον καιρό. Οι επιχειρήσεις του δεν πάνε καλά.

Ο Νιλς είχε μείνει άναυδος.

- Πως μπορείς να το ξέρεις αυτό Ρους; Η ψήφος είναι ανώνυμη.

- Από το υπηρετικό προσωπικό του Τόλινς κύριε Κοχέιν. Στο συγκεκριμένο θέμα οι περισσότεροι είναι αρκετά ομιλητικοί αφού τα παιδιά τους εκπαιδεύονται στο Σπουδαστήριο. Φυσικά υποσχέθηκα ότι θα διατηρήσουν την ανωνυμία τους.

ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΓΙΑΣΕΜΙWhere stories live. Discover now