ΚΕΦ 17

326 38 10
                                    


Είχαν περάσει τρεις μέρες από τη στιγμή που ο Νιλς επέστρεψε στη Μεγάλη Βίλα των Κοχέιν. Η μικρή κοκκινομάλλα δεν επιδίωξε καμία επικοινωνία και αυτό τον σκότωνε αργά και βασανιστικά, πνίγοντας τον σε κρασί και μπράντι. Όλη αυτή η κατάσταση ήταν ένα άγνωστο πεδίο που δεν γνώριζε πώς να διαχειριστεί, αφού έως τώρα οι γυναίκες στη ζωή του είχαν σταθεί καταδεχτικές και υπάκουες στις ευγενικές προσταγές του.

Η νύχτα είχε προχωρήσει αλλά τα βλέφαρα δεν βάραιναν. Ο Κρις καθόταν στην κουνιστή πολυθρόνα και τον περιεργαζόταν. Δεν τον είχε ξαναδεί σε κατάσταση αποσύνθεσης για μια γυναίκα. Ο απογοητευμένος άντρας είχε σωριαστεί στο μεγάλο καναπέ και στο επίπεδο στομάχι του έστεκε περήφανα ένα μεγάλο ποτήρι τουλίπας, γεμάτο Πόρτο, για τρίτη φορά. 

Η γρήγορη εναλλαγή του θυμού με τη στενοχώρια μέσα του τον είχαν διαλύσει ψυχολογικά.

Η μικρή κοκκινομάλλα τον είχε πληγώσει ή τουλάχιστον έτσι αισθανόταν.

Είχαν συζητήσει και αναλύσει λέξη προς λέξη, κάμποσες φόρες, τους τελευταίους διάλογους που είχε μαζί της, αναζητώντας τα αίτια της συμπεριφοράς της, αλλά ο Κρις δεν έβρισκε κάτι θετικό ή παρήγορο να πει. Η γνώμη του ήταν πως η γυναίκα είχε μια ιδιαίτερη εμμονή με την ελευθερία της.

Φυσικά όπως είχε τονίσει, είχε πλήρη άγνοια σε θέματα καρδιάς και η μαθηματική του σκέψη μάλλον δεν ήταν ο σωστός τρόπος για να ψάξει απαντήσεις ή λύσεις στο θέμα του Νιλς.

Επίσης συνειδητοποίησε, ότι δεν θυμόταν το πρόσωπο της καθαρά. Το βράδυ του πάρτι δεν ήταν σε θέση να διακρίνει λεπτομέρειες σε οτιδήποτε βρισκόταν μισό μέτρο μακριά από τα μούτρα του και αμφέβαλε αν ήρθαν ποτέ τόσο κοντά με εκείνην, έτσι βιαστικά που έφυγε.

Τελευταία φορά, νηφάλιος, είχε δει την Ισαβέλλα στον γάμο της, τότε που ήταν ακόμα κορίτσι, παιδί. Πανέμορφη μα παιδί.

Το χρονικό διάστημα που εκείνη συμβίωσε με τον Νιλς δεν είχαν συναντηθεί, αφού ο ξάδελφος του την είχε σαν κρυμμένο θησαυρό. Τότε τον δικαιολόγησε διότι δεν ήθελε να την εκθέσει. Αν και καλύτερα να είχε συμβεί, προκειμένου τώρα να την είχε δίπλα του και να είχαν την ηρεμία τους.

- Πρέπει να φύγεις για Βόρεια. Θα σου κάνει καλό μακριά από εδώ. Με τα καράβια θα ασχοληθώ εγώ... ήδη το κάνω,... αποκλειστικά, μουρμούρισε με απελπισία.

ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΓΙΑΣΕΜΙDove le storie prendono vita. Scoprilo ora