Το επόμενο πρωί.
Όταν η Ισαβέλλα της εξήγησε ποιον είχε ξεναγήσει στην ισόγεια πτέρυγα, η Λίλιαν απλά φρόντισε να αποφύγει τον πνιγμό από το στραβοκαταπιωμένο σάλιο της. Ξερόβηχε και η Ισαβέλλα της κτυπούσε την πλάτη.
Κατόπιν για να κατευνάσει τον εαυτό της, σκέφτηκε πως πάντα οι φήμες για την ομορφιά και την γοητεία ενός άντρα μπορούσαν να είναι τρομερά υπερβολικές.
Εννοείται πως ήταν λίγο από όλα αυτά που ανέφεραν τα γυναικεία κουτσομπολιά όλων των κοινωνικών τάξεων και ηλικιών για τον νεαρό καπετάνιο Κρις Κοχέιν της Ναυτιλιακής εταιρίας Κόραλ.
Κατά την γνώμη της ήταν λίγο αρρενωπός, λίγο γεροδεμένος, λίγο εξωτικά όμορφος, λίγο ψηλός, όπως ανέφερε στην συνεργάτιδα της Λουσία, η οποία την κοίταζε σαν να είχαν φυτρώσει τρία κεφάλια πάνω στους ώμους της.
Μάλιστα δικαιολογήθηκε πως σε κάθε άλλη περίπτωση εφάμιλλη των διαδόσεων, θα είχε καταλάβει με ποιον είχε να κάνει, από την πρώτη στιγμή, ασχέτως από το μειονέκτημα της πως δεν μπορούσε να συγκρατήσει εύκολα ονόματα.
Ύστερα από αρκετή σκέψη δεν βρήκε κάτι κακό στην στάση της, ούτε εντόπισε κάποιο λάθος στην ξενάγηση της στον κύριο Κοχέιν.
Εντέλει χάρηκε που δεν τον αναγνώρισε διότι τον αντιμετώπισε φυσιολογικά και όχι σαν μια ξελιγωμένη παιδούλα. Όχι πως η εμφάνιση του πρόσταζε μια τέτοια αντίδραση, αλλά οι φήμες για το άτομο του ήταν δυνατό να επηρεάσουν την συμπεριφορά της στην επικοινωνία τους και ίσως να υπέκυπτε, από πανικό και μόνο, στα καθιερωμένα ναζιάρικα, ανόητα, πρότυπα γυναικείας δουλικής συμπεριφοράς που εκείνος είχε συνηθίσει από τον κύκλο των φανατικών θαυμαστριών του.
Ήθελε όμως να είναι ευπαρουσίαστη και σοβαρή για τον λογιστή του στην προγραμματισμένη συνάντησή τους. Ήξερε πως αντιμετώπιζαν οι άντρες μια γυναίκα λογιστή. Απλά υποτιμητικά.
Επέλεξε από την γκαρνταρόμπα της ένα χυτό πορφυρό μεταξωτό φόρεμα με φουσκωτά μανίκια και λεύκη δαντέλα στο τετράγωνο ελαφρώς προκλητικό ντεκολτέ. Πολλοί είχαν μιλήσει με κολακευτικά λόγια για την εμφάνιση της όταν φορούσε αυτό το φόρεμα.
Έβαλε τα ψηλοτάκουνα γοβάκια της που τη γέμιζαν αυτοπεποίθηση. Βούρτσισε τον πυκνό χείμαρρο των μαλλιών της, τα οποία προτίμησε λυτά, γιατί έτσι γνώριζε πως άρεσαν συνήθως στους άντρες. Φόρεσε και το τυχερό, ροζ, μεταξωτό φουλάρι της με τα κεντητά πουλιά, κρύβοντας επιμελώς το σημάδι στο αριστερό πλάι του λαιμού της το οποίο ήξερε πως αποσπούσε την προσοχή με την ασχήμια του. Επιζητούσε την αμέριστη προσοχή του Ματίς Μπλάνκο, τη στιγμή που θα εξέθετε τους όρους του συμβολαίου ενοικίασης της πτέρυγας για το προπονητήριο του Κοχέιν, οι οποίοι κάθε άλλο παρά συμφέροντες θα ήταν γι αυτόν.
ESTÁS LEYENDO
ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΓΙΑΣΕΜΙ
Ficción históricaΡΟΜΑΝΤΙΚO ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΠΟΧΗΣ. ...Αισθάνθηκε σαν να έφυγε όλος ο αέρας από το δωμάτιο. Επέμενε να ελέγξει την πιθανότητα εγκυμοσύνης της και επιπλέον η κίνηση του δήλωνε ξεκάθαρα κτητικότητα, δήλωνε πως του άνηκε. Οι εφιάλτες ξύπνησαν. Κάποτε άνηκε στον...