ΚΕΦ 6

389 46 6
                                    

Η μαγευτική Ανατολή στο γραφικό λιμάνι της Νος βρήκε τους Κοχέιν θρονιασμένους πάνω σε τετράγωνα ξύλινα κιβώτια, στην πλώρη του Σιρόκου. Επόπτευαν τους ναύτες που έραβαν τα πανιά του πολεμικού μπρικιού στα ψηλά κατάρτια, με δύο κανάτια μηλίτη στα χέρια.

Τότε ο υπέρ ενεργητικός Κρις είπε την σκέψη που από ώρα ταλάνιζε το μυαλό του.

Ήθελε να κάνουν ένα πάρτι στην Μεγάλη Βίλα και να προσκαλέσουν όλη την "διεστραμμένη", όπως την αποκαλούσε, "ανφάν γκατέ" της αριστοκρατικής Νος για να διασκεδάσουν.

- Για να μην μας ξεχνά ο περίγυρος, όπως τόνισε στον Νιλς ή ο ποδόγυρος, συμπλήρωσε με νόημα.

Ο Νιλς δεν μπόρεσε να του αρνηθεί, αν και τέτοιες συγκεντρώσεις είχε αρχίσει να τις βαριέται, το όποιο κακώς αποκάλυψε, αφού η απάντηση του Κρις ήταν,

- Γέρο μου μήπως να σου κλείσουμε ένα δωματιάκι σε πανδοχείο, όσο κρατά η γιορτή;

Δυστυχώς όλο αυτό θα συνέβαινε ύστερα από τις τρεις κοπιαστικές μέρες προετοιμασίας της ναυτιλιακής εταιρίας. Η χαρτούρα που χρειάστηκε να διευθετήσει ως πλοιοκτήτης και τα χατηράκια που έπρεπε να κάνει σε έναν σωρό από άχρηστους μεσάζοντες, για να κατοχυρώσει τον δικό του ντόκο στο λιμάνι, τον έφεραν στα όριά του.

Είχε αποφασίσει να μην συμμετάσχει ενεργά σε αυτήν ιδιαίτερη σύναξη ή αλλιώς πανζουρλισμό του αισθησιασμού, όπως το ονόμαζε ο ξάδελφος του. Θα χαιρετούσε τους φίλους του, θα έπινε ένα ποτό και θα αποσυρόταν από νωρίς στα ιδιαίτερά του.

Το πάρτι ήταν προαιρετικά μασκέ, για όσους ήθελαν να παίξουν το παιχνίδι του κρυφτού και του κυνηγητού με ότι προκύψει. Υπό την συνθήκη της μασκοφορεμένης εμφάνισης, συνέρρεαν περισσότερες κύριες σε αυτές τις συγκεντρώσεις, αφού πίστευαν πως μια απλή μάσκα μπορεί να κάνει την διαφορά στην ταυτότητά τους και να καλύψει τις απρεπείς πράξεις τους.

Όταν κατέβηκε στο ισόγειο, το απόγευμα, είδε τα καφάσια με τα ποτά να μπαίνουν στο σπίτι και τα έπιπλα να αλλάζουν κάμαρες, για να αδειάσουν οι δυο σάλες που θα υποδέχονταν διακόσια άτομα.

Φυσικά οι υπηρέτες δεν χάρηκαν για το γεγονός και αυτό φάνηκε στο στριφνό ύφος που είχαν καθ' όλη την διάρκεια της μέρας. Γι' αυτού του είδους τα πάρτι χρειάζονταν τουλάχιστον τέσσερις επίπονες μέρες καθαριότητας, μετά το τέλος τους, ώστε να επαναφέρουν την Μεγάλη Βίλα στην πρότερη κοσμία κατάσταση.

ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΓΙΑΣΕΜΙTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon