Η Ισαβέλλα βημάτιζε νευρικά πάνω κάτω στην αίθουσα των Δασκάλων.
Ο Νιλς είχε ταξιδέψει εκείνο το πρωινό για το Φέουδο των Κοχέιν και είχε αφήσει τον Ρους και τον Φιλ να την προσέχουν.Αυτή η τόσο ιδιαίτερη επίσκεψη που θα ακολουθούσε, απαιτούσε την απουσία τους από τον χώρο αλλά εκείνοι στάθηκαν ανένδοτοι στο αίτημα της να φύγουν και θα έπρεπε υποχρεωτικά να συμβιβαστεί.
- Κύριε Ρους, Κύριε Κόνορ αφού επιβάλλεται να είστε εδώ, θα ζητήσω τη συνεργασία σας στο επίπεδο που θα ορίσω εγώ. Κοινώς δεν θα κάνετε τίποτα παραπάνω από το να βλέπετε και να ακούτε, αν δεν σας δώσω εγώ κάποια εντολή.
- Δεσποινίς έχουμε ορισμένες οδηγίες από τον κύριο Κοχέιν σε ότι αφορά την προστασία σας.
- Και οι όποιες ισχύουν αλλά όχι για την επομένη ώρα. Θέλω να είστε τόσο αθόρυβοι όσο και αόρατοι κατά την παρουσία σας. Αυτό μου το έμαθε ο Κέλεν, πρόσθεσε χαριτωμένα, χωρίς το σοβαρό και στενάχωρο ύφος να σβήσει από το πρόσωπο της. Δεν ήξερε τι άλλο να τους πει. Ήταν μια αδιέξοδη συζήτηση με δυο ανθρώπους που δεν ήταν τοποθετημένοι δίπλα της από δική της επιλογή.
Ο Ρους την κοιτούσε παραξενεμένος από την αναστατωμένη αντίδραση της. Η δεσποινίς Κέλεαρ δεν είχε συμπεριφερθεί ποτέ τόσο αλλοπρόσαλλα όσο τώρα. Το ένστικτο του προμήνυε μόνο άσχημα νέα.
- Ποιός θα σας επισκεφθεί δεσποινίς;
- Ο Λίο Κέλεαρ.
Ο Ρους δυσανασχέτησε.
- Δεν είναι δυνατό αυτό δεσποινίς. Έχουμε σαφείς οδηγίες να σάς κρατάμε μακριά του.
- Και σας υπόσχομαι ότι θα το κάνετε αν χρειαστεί.
Θα σταθείτε έξω από την πόρτα αντικριστά, για να έχετε πλήρη ορατότητα, αλλά θα επέμβετε εφόσον εγώ σάς κάνω νεύμα.
Ο Φιλ αντάλλαξε καχύποπτες ματιές με τον Ρους. Όλο αυτό που περιέγραφε η μικρή κοκκινομάλλα ήταν ενάντια στα καθήκοντά τους. Η Ισαβέλλα συνέχισε,
...Θα πρέπει να συμπεριφέρεστε σαν να είστε δικοί μου φρουροί και όχι απεσταλμένοι. Αυτό που θα δείτε έχει επαναληφθεί και άλλες φορές με καλή κατάληξη, είπε στριφογυρίζοντας νευρικά τις παλάμες τις τη μια μέσα στην άλλη.
...Θα σας παρακαλούσα να μην χαλάσετε τη ρουτίνα της κατάστασης. Παρακαλώ πρέπει να στέκεστε εδώ.
ESTÁS LEYENDO
ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ - ΓΙΑΣΕΜΙ
Ficción históricaΡΟΜΑΝΤΙΚO ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΕΠΟΧΗΣ. ...Αισθάνθηκε σαν να έφυγε όλος ο αέρας από το δωμάτιο. Επέμενε να ελέγξει την πιθανότητα εγκυμοσύνης της και επιπλέον η κίνηση του δήλωνε ξεκάθαρα κτητικότητα, δήλωνε πως του άνηκε. Οι εφιάλτες ξύπνησαν. Κάποτε άνηκε στον...