Tom'un Y/N'in canını sıktığı cok belliydi o yuzden daha cok ustune gelmek istemedim ve konuyu kapattim.
Mattheo,"Pekii"
Y/N,"Ha bi de Mattheo, Phoebe senin neyin oluyor?"
Y/N boyle diyince biraz cekindim ve telasa girdim.
Mattheo,"Kardesim"
Y/N,"kardeşin mi? Tom neden hic bakmıyor?"
Mattheo,"O bakmaz ben bakiyorum o yuzden"
Y/N,"Anladim"
Y/N dediğim seye inanmis gibi gozukmuyordu yine de kabullendi ve gitti. O gidince bende pesinden gittim.
Y/N,"Beni mi takip ediyorsun Riddle?"
Mattheo,"Evet Black"
Y/N bir ağacın altına oturdu ve yanına oturmam icin cimenliklere vurdu.
Yanina oturdum ve kafami ağaca yasladım.
Y/N bir sure beni izledi en sonunda dayanamayarak sordum.Mattheo,"Neden oyle bakiyorsun?"
Y/N,"Cok yakisiklisin Matt"
Bunu dedigi anda kalkip gitti. Ne tepki verecegimi bilemeden kalkip ortak salona gittim ve kanepeye oturup kitap okudum.
1 saat sonra yanıma Fred ve George geldi.
Fred,"Y/N'e ask iksiri mi icirdin?"
George,"Her saniye sen ve Phoebe'den bahsediyor"
Mattheo,"Ben ask iksiri yapmadimda sizin Y/N'e baglanma büyüsü yaptiginiz cok belli"
Fred&George,"Y/N bize dogustan bagli"
Mattheo,"Hayir sizin bagliliginizi kastediyorum"
Fred&George,"Y/N dogdugundandir bizimle kaliyor, Bizim icin Ginny'den farki yok"
Mattheo,"Peki birsey sorucam"
Fred,"sor"
Mattheo,"Y/N gecen donem neden yoktu?"
Geogre,"Gecen donem profesorlerden biri Y/N'e tecavuz etti. Bunun uzerine
Y/N bi donem boyunca okula gelemedi. Ve Babasinin ihaneti konusunda zorbalik goruyordu."Dilim tutulmustu, ne diyecegimi bilemiyordum.
Mattheo,"Hangi prf.?"
Fred&George,"Tanimazsin"
Mattheo,"Pekala, baybay"
Kanepeden kalktım ve odaya gidip Phoebeyi kucagima aldim.
Phoebe ile Y/N'in odasina girdik.Odaya girince sanki Phoebe konusuyormus gibi taklit yaptim.
Mattheo,"Merhaba Y/N ablaa"
Y/N,"Merhaba annemmm"
Annem diyince icim urperdi ve garipsedim.
Y/N,"Ne oldu? neden geldiniz?"
Mattheo,"Bi ziyaret edelim dedik"
Y/N,"iyi yapmissiniz"
Y/N gelip Phoebe'nin yanagini optu.
Ben ve Phoebe yataga uzandik. Y/N masadak ders yapiyordu ayni zamandada bizimle sohbet ediyordu.
(Y/N'den)
Bi anlık sesizlik olustu, Mattheo Phoebe ile oynarken biraz onlari izlemek istedim. Onlara donup izlemeye basladim. Ve gordugum seyler kalbimi kipir kipir etmisti.
Y/N,"BEN DE ISITIYORUM"
Mattheo bi anda bana dondu. Hassiktir icimden soyleyecegim seyi distan soylemistim.
Y/N,"Sey yani Phoebe'yi opmek istiyorum yani oyle"
Mattheo,"Sakin ol Y/N"
Hemen onume donup derse devam etmeye calistim ama bir turlu yapadim cunku aklim Mattheodaydi, gordugum bu seyden sonra resmen ondan hoslanmaya baslamistim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mattheo Riddle ile bir gece
FanfictionMattheo Riddle genç yaşlardayken sevgilisi tarafından tecavüz edilip, hamile kalan sevgilisinin cocuguna bakmak zorunda kalmistir. Sevgilisi onu terk edince buyuk çöküş yasayan Mattheo, Aska olan inancini yitirmistir. Ama aşk bu kadar hızlı vazgeçil...