Rica etsem bol yorum yapar ve okuyan herkes oy verebilir mi?
_________________________________Y/N,"Mikey su diyaloga bak"
Y/N gulerek Mikey'e kitabi uzatarak parmagiyla bir diyologu isaret etti.
Mattheo,"Hangi sayfa?"
Y/N,"Sayfaya varinca gorursun hangi sayfaymis"
Mattheo,"Soylesene"
Y/N,"Soylemiyorum"
Adrian,"Kedi köpek kavgasi"
Y/N&Mattheo,"Sen sus"
Adrian,"Of"
Phoebe,"Y/N"
Y/N,"efendim canim"
Phoebe,"Y/N"
Y/N,"Katılıyorum Phoebe cok haklisin"
Adrian,"Ne diyo"
Y/N,"Y/N diyo"
Adrian,"O ne demek"
Y/N,"Adrian aptal sanirim, diyo"
Adrian,"İyi demis"
Mattheo,"Salak mi yoksa salak taklidi mi yapiyor"
Y/N,"bilmiyorum ama senin taklid yapmadigin kesin"
Y/N mikeyle beraber masadan kalkip karsidaki masaya oturdu. Bu Mikey sinirimi bozmaya baslamisti ve Fiona'dan da kurtulmam lazimdi.
Bende masadan kalkip odama ciktim ve her zaman ki gibi Fiona'da pesimden geldi. Odama girdigimde onun girmesini beklemeden kapiyi kapattigimda kapiya vurmaya basladi.
Fiona,"Kapiyi acsana"
Fiona,"Matt??"
Fiona,"Kapiyi ac"
O vurdukca sinirleniyordum, kapiyi acip konuştum;
Mattheo,"Git"
Fiona,"Neden?"
Mattheo,"İstemiyorum, istemiyorum iste git"
Fiona,"Neyi istemiyorsun"
Mattheo,"Seni, seni istemiyorum Fiona. Y/N'i istiyorum"
Fiona,"Ama Y/N seni istemiyor Mattheo, ben seni istiyorum. Seviyorum seni"
Mattheo,"Hayir sevmiyorsun, gozun şöhret ve parada. Ve Y/N beni seviyor, istiyor. Sus ve git artik"
Fiona,"Bu kadar kalpsiz olamazsin."
Mattheo,"Benim bir kalbim var ama bu kalp sana atmiyor Fiona. Bu kalp Y/N'e atiyor."
Fiona aglamaya basladi;
Fiona,"Hayir beni seviyorsun Matt, gozumun icine bak. Beni istiyorsun"
Ellerini yanaklarima koydu, elleri titriyordu.
Fiona,"Bana bak, beni sevdigini soyle. Hadi, soyle"
Mattheo,"Sevmiyorum."
Ellerini tutup ittim, gozum koridorun sonundan bizi izleyen Y/N'e kaydi. Muhtelemen daha yeni gelmisti. Hemen bize dogru gelip Fiona'yı kollarinin arasina aldi.
Y/N,"Tek bildigin insanları üzmek Riddle."
Fiona Y/N'in boynuna sarilmis agliyordu.
Y/N,"Hadi gidelim, sende sakin ol."
Fiona'yı alip gittiginde odaya girip yataga oturdum. Tek bildigim insanlari uzmek degildi, tek bildigim sendin Y/N. Rachel'a hissettiklerimin ask olmadigini sen ogrettin bana. Ask buymus, ask senmissin Y/N. Sen benim varoluş amacımsın. Benim icin her seyin, sadece seninle bir baglantisi oldugu surece anlami vardi. Varolusumdaki her sey seninle ilgisi olduğu sürece anlam tasiyordu, hayatimin tam anlamisin. Ben seninim ama sen kime aitsin bunu bilmiyorum ancak benim olmani, bana ait olmani cok isterdim.
Yataga uzanip sadece tavana baktim, bunu ilk defa itiraf ediyorum ama yere attigin kalan sigara parçalarını alip cebime koyuyordum, odama geldigimde ise onlari bir kutuya koyuyorum cunku hepsine senin dudagin, senin sicakligin ve nemin degiyor. Ben dudaklarimi bu kalan sigara parcalarina degil, tamamiyle senin dudaklarina, senin sicakligina ve nemine degmek istiyorum. Kisacasi senin teninde erimek istiyorum.
Senin resim cizdigin kagit, ictigin sigara, yazi yazdigin kalem, üstüne giydigin hirka veya tenini temizleyen sabun olmak istiyorum, senin olursam ne oldugum beni alakadar etmez. Sonuc olarak en nihayetinde seninim.
Ustumdeki tisortu cikartip, Y/N'in sarhos oldugu gece dokunup optugu yaralarimda elimi gezdirdim, ki sirf onu daha yakinda hissedebileyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mattheo Riddle ile bir gece
FanficMattheo Riddle genç yaşlardayken sevgilisi tarafından tecavüz edilip, hamile kalan sevgilisinin cocuguna bakmak zorunda kalmistir. Sevgilisi onu terk edince buyuk çöküş yasayan Mattheo, Aska olan inancini yitirmistir. Ama aşk bu kadar hızlı vazgeçil...