Uykulu

2.1K 119 87
                                    

Y/N'in masaya koydugu kitaplardan birini alıp okumaya basladim. Y/N bana bakarak gülümsüyordu.
Okudugum kitabi yuksek ihtimalle Y/N onceden okumustu cunku kitabin ustunde kucuk notlar vardi ve bazi yerlerin ustu fosforlu kalemle cizilmisti. Kitaptan cok notlari okuyordum.

Bi kac saat sonra ogrenciler Ortak Salona gelmeye basladilar. hepimiz yerlerimize oturduk, Profesorler geldiginde Dumbledore konusmaya basladi.

Dumbledore,"Gunaydin, yarin Quddich maci yapilacak ama baska buyuculuk okullari ile. Yapilan mactan sonra sarki soyleme etkinligimiz olacak. Sarkiyi soylecek kisi Mattheo."

Siktir! ben olamam olmaz, kendimi cidden o kadar rezil hissediyordum ki utanc duygum yukseldi.

Dumbledore,"Y/N burada mi?"

Y/N'e baktigimda masanin altina girmeye calisiyordu, saklaniyordu.

Dumbledore,"Fazla ugrasma Y/N, cik ordan"

Y/N oldugu yerden ayagi kalkip Dumbledore'nin yanina gitti.

Dumbledore,"Neden kactin Y/N?"

Y/N,"Cunku sacma bi etkinlige katilmak istemedim"

Dumbledore,"Yerine gec seninle sonra konusucaz"

Y/N  yerine gecerken ikizler kafasina vuruyordu. Y/N kafasini ovarak yerine gecti.

Yarin ki Quddich macinin kadrosunda ben de vardim, bu yuzden gun boyu calismam lazimdi.

Kahvalti sonrasi antrenman yapmak icin disari ciktim. 2 saat boyunca antrenman yaptiktan sonra odaya girdim.

Quddich formamin asili oldugu yerde bi not gordum, notu aldim,

Yarın ki maç için iyi şanslar.

       -Y/N-

Gülürek notu elimle kalbime bastirip oldugum yerde hafif hafif zipladim.
Dus alip yataga yattim. Uyandigimda saat 10'a geliyordu, odevlerimi vs yaptim ve odayi topladim. Saat 11'e yaklasinca Phoebe'nin uyudugundan emin olup disari ciktim.

Koridorda pencerelerin onundeki oturma yerlerinden birinde Oliver ve Y/N'i gorunce sinirlerim bozuldu. Oliver Y/N'in pesini birakmiyor.

Biraz sonra gidip yanlarina oturdum.

Mattheo,"Merhaba arkadaslar"

Oliver,"Merhaba?"

Y/N icten bir gulumseme ile;

Y/N,"Selam"

Y/N'e gulumsedim.

Oliver,"Yarin senin macin yok mu Riddle, Antrenmana gitsene"

Mattheo,"Ben yaptim Antrenman, bence senin yapman lazim"

Oliver,"Ben daha sonra yaparim suan Y/N ile konusuyorum"

Mattheo,"Cok iyi marifet"

Y/N guldu.

Y/N,"Oliver bence hemen gidip Antrenman yapmalisin"

Oliver Y/N'e dondu.

Oliver,"Haklisin, 1 saate gelirim"

Y/N,"1 saat az sanki, hem ben o zamana kadar uyumus olurum. Hadi gorusuruz"

Y/N, Oliver'ı gönderdi.

Mattheo,"Cok sıkıcı"

Y/N,"Ne sıkıcı?"

Mattheo;"Oliver"

Y/N,"Kesinlikle"

Aslinda Y/N'e karsi sert olmam ve ondan uzak durmam lazim di ama duramiyordum, bisey beni ona itiyordu.

Y/N'le hic konusmadik, oylece yere ve ya tavana bakiyorduk. Arada gozgoze gelince gozlerimizi kaciriyorduk.

Mattheo;"O zaman iyi aksamlar"

Y/N,"Aynen, iyi aksamlar"

Ikimizde ayni anda kalktik, ilk ikimizde birbirimize arkamizi donup yuruyecektik ki ters yon oldugunu anlayip geri birbirimize donduk.

Mattheo,"Iyi aksamlar"

Y/N,"Iyi aksamlar"

Birbirimize gulumseyip yolumuza gittik.

Sabah erkenden kalkip Ortak Salona gittim. Kimseye yoktu, biraz biseyler yiyip antrenman yapmak icin bahceye ciktim. 3 saatlik antrenman sonrasi biraz dinlenip derse girdim.

Derste Y/N sag capraz arkamda oturuyordu. Snape biseyler anlatiyordu, Y/N kafasini masaya koymus uyuyordu ki Snape kitapla kafasina vurdu.

Snape,"Dersimiz ne Black?"

Y/N Afalladı.

Snape,"Dersimiz ne dedim!"

Y/N,"Sey, Biçim değiştirme?"

Snape tekrar kafasina vurdu.

Snape,"Dersi ogrende gel!"

Snape derse geri dondu.

Mattheo,"Biz ona Karanlık sanatlara karşı savunma diyoruz"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mattheo,"Biz ona Karanlık sanatlara karşı savunma diyoruz"

Y/N parmagiyla beni gostererek konustu;

Y/N,"Aynen, aynen ondan"

Y/N kafasini geri siraya koydu. Gozume o an asiri komik ve tatli geldi



Mattheo Riddle ile bir geceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin