Sessizlik

2.1K 117 57
                                    

O gerici an baslamisti, ciddi ciddi herkes cikip sarki soyluyordu. Fred ve George'un secilmemek icin ellerinden geleni yaptiklarini gorebiliyordum. Ron ciddi ciddi cikip sarki soyledi ama bence onu secmezler..

Draco ondan sonra da Tom cikti. Tom'un sesi iyiydi, gercekten iyiydi. Bundan daha iyisi cikmazsa Tom'u sececekleri belliydi. En kotu an sira bana geldi.

Dumbledore;"Hadi Mattheo gel"

Masadan kalkip dosdogru yurudum kursuye cikip sarki soylemek icin hazirlandim. En kotu sesimi yapmak istiyordum ama bunu yaparsam Tom beni bogazlardi. Rastegele bir  şarkı soyledim, kendimi duymamak icin zihnimle savas veriyordum. Yerime otururken yuksek bi alkis koptu, kimseyi alkislamamis sadece beni alkislamislardi.

Secilirsem gercekten utanc verici olurdu.

Dumbledore,"Salon bugün her zamankinden daha sessiz gibi, bi kisi eksik ama kim?"

Snape,"Black, Y/N Black"

Dumbledore," Evet o olmayınca daha sessiz oldugunu görmüş olduk"

Snape,"Y/N'i cagiracak miyiz?"

Dumbledore,"Madem bu kadar istemiyor cagirmaninda bi manasi yok"

Dumbledore boyle yapiyorsa kesin
Y/N'e bir ceza verecekti.

Dumbledore,"Yarın kimin seçildiğini aciklariz"

Herkes Ortak Salondan cikarken bir kisi iceri giriyordu, Y/N. Snape'in kendisine baktigini gordugu anda Salondan geri cikti. Solandan cikip odama gittim, dusa girmeden once Phoebeyi uyuttum. Dusa girdim, uzun uzun suyun altinda durdum. Bi anda gozumun onune Y/N'in de yanimda oldugu, beraber dus aldigimiz, onu optugum geldi. hemen suyu avuclayip yuzumu iyice ovaladim.

Dustan ciktim ve ustume sort ve rastgele bi kapsonsuz sweat giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dustan ciktim ve ustume sort ve rastgele bi kapsonsuz sweat giydim. Dusa girmeden once ustumde olan kiyafetlerimi alip dolaba koyacaktim ki aklima cebimde Y/N'in taci oldugu geldi taci cikarttim kiyafetleri dolaba koydum.

Taci alip Phoebe'nin kiyafetlerinin oldugu dolaba, kıyafetlerin ustune koydum. Koymadan once bir kez kokladim.

Bugünde Y/N sarhos olup gelsin istiyordum, dun yasadigimiz seyin 3 katini yasayalim istiyordum. Y/N'i istiyorum.

Kapım tıktıklandı, actim. Y/N'i gorunce kalbim sıkıştı ve konuşamadım. Ama ona gostermem gereken tavirlari hatirlayinca kapi acik bi sekilde odaya offlayarak yurudum ve Phoebe'nin yanina uzandim.

Y/N,"O gün odama geldiginde Phoebe'nin emzigini dusurmussun"

Elindeki emzigi bana firlatti. Sonra gozunu kapatip iyice nefesini icine cekti.

Y/N,"Saçlarını kurut"

Odadan cikti.

Mattheo Riddle ile bir geceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin