Satır aralarına bol bol yorum istiyorum.
Phoebe sacini daha sert cekmeye basladi. Fiona elini tutup sacindan ayirmaya calisirken Phoebe daha cok asiliyordu. Fiona bu acidan kurtuldu cunku Phoebe Y/N'i gorup heyecanlanmisti.
Phoebe,"Y/N"
Mattheo,"Mattheo de, Mat-theo"
Phoebeyi kucagima alip geri oturdum.
Mattheo,"Ozur dileriz Fiona"
Fiona,"Sorun degil kucucuk bebek sonucta."
Fiona,"Anlasilan Y/N'i cok seviyor"
Mattheo,"Benden bile daha cok sevdigi soylenebilir"
Fiona,"Nasıl yani senin Y/N'i sevdiginden daha fazla mı?"
Duraksadim.
Mattheo,"Hayir hayir, Beni sevdiginden daha cok demek istedim."
Hayır kimse Y/N'i benden daha fazla sevemez. Odeve devam ettim, 30 dk sonra Y/N oturdugu masadan kalktı, kalktigi gibi yanina kivircik sacli bir cocuk kostu. Y/N'in elindeki kitaplari alip ona yardim etmeye calisiyordu. Onu cok istiyorum ama yapamiyorum, takinti haline geldi. Y/N cocuga gulumseyip saclarini karistirdi. Kiskanmistim.
Yinede tepki gosteremezdim cunku boyle bir hakkim yoktu. Bu goruntu canımı sıktığı icin Fiona'ya haber vererek odama ciktim.Phoebe'yi uyutup sicak ve uzun bir dus aldim. Ustume birseyler giyip masaya oturup yapboz yapmaya basladim. yapboz yapmak kuskusuz en buyuk hobimdir.
Kapi calinca bu keyfime ara verip kalktim, kapiyi actigimda karsimda Fiona vardi. Siyah buklelerine beyaz kurdele takmisti, ustunde dusuk bel pantolon ve vucuduna yapisik bir tisort, tisortun ustune de hirka giymisti. Hostu.
Matteho,"Birsey mi oldu?"
ince bir sırıtışla;
Fiona,"Evet kalemini dusurmussun getirmeye geldim"
-1 saat once-
Mattheo odevlere dalmis gitmisken Fiona gece onu gorebilmek ugruna kalemlerinden birini gizlice almisti.-simdiki zaman-
Mattheo,"Tesekkur ederim"
Fiona,"İceri davet etmeyecek misin?"
Afallayarak bir iceri birde Fionaya baktim.
Mattheo,"Tabii, gec"
İceri gecti ve odamin heryerine yavasca bakti.
Fiona,"Odanda en az senin kadar hos"
Mattheo,"Ben hosum yani?"
Fiona,"Bunu bilmiyor muydun?"
Bana yaklasti ve elini gogusumde gezdirdi.
Mattheo,"evet hem de birden cok kez."
Fiona,"Hmm, benden baskasinin soylemesini istemem"
Guldu, benimle flort ediyordu. Nedensiz bir sekilde karsilik vermek istedim.
Mattheo,"O zaman soyletme"
Kafasini hafif egerek gulumsedi. Sonra da kanepelere oturdu.
Fiona,"Gelsene"
dedigi gibi yaptim, yanina oturdum. Tam o sirada kapi tiktiklandi.
Fiona,"Ben bakarim"
Engellememe fırsat vermeden kalkip kapiyi acti.
Y/N,"Fiona?"
Fiona,"Ne vardi?"
Y/N,"Sana degil, Mattheo'ya"
Fiona,"Mattheo bakar misin?"
Ayagi kalkip kimin geldigine baktim, gordugum kisi ile gozlerim kocaman acildi ve mahcup bir sekilde Y/N'e bakmaya basladim. Elindeki kıyafetleri bana uzattı.
Y/N,"Phoebe'nin bir kac kiyafeti odamdaydi, al"
Kıyafetleri aldim, tesekkur icin agzimi acacakken kapinin kulbunu tutup cekti ve kapiyi kapatti.
Fiona,"Phoebe'nin kıyafetleri neden onda ki?"
Mattheo,"Phoebe bir kac gun onda kaldi o yuzden"
Fiona,"O zaman bir gun bendede kalir"
Mattheo,"Bakariz"
Tabikide hayır. Bir kac saat sohbet ettikten sonra bir sigara yakacaktim.
Fiona,"Bekle"
Sigarayi elimden alip kendi agzina koydu, cakmagi yakip sigaraya tuttu. Sigara yaninca agzindan cikartim geri benim agzima koydu. Acikcasi gozume etkileyici gelmisti. Seksi kız.
Mattheo,"Kibar kız"
Fiona,"Evet benim?"
Gulustuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mattheo Riddle ile bir gece
FanfictionMattheo Riddle genç yaşlardayken sevgilisi tarafından tecavüz edilip, hamile kalan sevgilisinin cocuguna bakmak zorunda kalmistir. Sevgilisi onu terk edince buyuk çöküş yasayan Mattheo, Aska olan inancini yitirmistir. Ama aşk bu kadar hızlı vazgeçil...