Пролог

24 3 0
                                    

Дівчина сидячи в машині чекала свого старого знайомого, поки на фоні грав дощ, вона вже уявляла кроки своєї довгоочікуваної помсти. Зловтішання та бажання помсти не тільки гріли їй душу, але й вели всі два роки до її здійснення. А тепер залишилося лише трішечки, і це нарешті станеться.
Двері відкрив сорока річний дідусь, тримаючи в руках вологу від дощу папери. Сівши на пасажирське крісло він своєю кістлявою рукою він потер високого лоба, почистив горло, та подивився на молоду дівчину з нотками зверхності. Дівчина продовжувала дивитись у вікно, на її обличчя лягло густе темне волосся.
- Скоро все буде як ти і планувала - тихо та без якихось емоцій почав старець.
- Ви принесли те, що я просила?
- Як і обіцяв. Ось. - він кивнув на папери в руках.
- І навіщо це тобі? - хитаючи головою докоряв старець.
- Якщо вам нічого не потрібно можете йти
- А де дякую? Ти б знала як важко було дістати ці папери. Леонідович звісно мій старий друг... - Старець затнувся, та почав підбирати слова, - Але навіть його без подарунку, важко просити про послугу.
- Не так вже і важко якщо ви дістали - холодно відповіла дівчина.
Чоловіка трохи дратувало, як дівчина продовжувала дивитися у вікно машини, навіть якщо він був у машині, його дратувало як вона себе вважала і чимось більше ніж простою смертною. Та що найбільше його бентежило, так це - її чітко продуманий план помсти. Він знав, добром це не закінчиться. Проте нічого проти не промовив, лише зітхнув, а після вийшов з машини, поклавши папери на сидіння.
- До побачення Ельвіра Вікторівна - на останок попрощався старець.
Дівчина взяла до рук папери, на яких була деяка інформація.
На першому рядкові було ім'я: «Ян Сміт», за тим дата народження: «1987 рік 11 жовтня» місце роботи: «Школа №19» Професія: «Вчитель». Крім інформації була ще фотографія його самого у правому куті. Перегорнувши перший лист на другому було теж саме, тільки ім'я «Оскар Сміт». Дата народження : «1988 рік 21 травня» місце роботи: «Школа №19» Професія: «Вчитель». 
Було тільки шкода, Леонідович не зміг надати інформацію про місце проживання. Однак про своїх ворогів Ельвіра дізналася достатньо. Усмішка появилася на обличчі, скоро її план здійсниться...

Школа № 19 Це Кінець?Where stories live. Discover now