Частина 15

6 0 0
                                    

Оскар не вже встиг забути як це. Забув коли нічого не турбує, коли життя повернулося білою стороною до тебе. Забув як банально просто сидіти у гарячій ванні, втупившись у стелю дозволивши своїм думкам просто летіти у всі сторони, випустивши їх на волю щоб потім вони розчинилися у повітрі наче сніжинки.
- Ти хочеш зварити себе, чи що?
Двері ванної кімнати відкрилися, Ян одразу відчув легку важкість у повітрі, що утворилася через високу температуру, однак Оскару схоже це не заважало, особливо коли він без проблем занурившись у думки тримавши очі ледь відкритими.
- Я все-ще сердитий на тебе.
Ян з помітним сумом зітхнув.
- Знаю.
Оскар нічого не відповів, чи навіть кивнув, він просто далі дивився на стелю. На вологому тілі, залишалися шрами, від рук Ореста. Але це не лякало, не викликало відразу, або щось інше. Це було щось інше, щось глибше.
Ян сів на підлогу біля ванної, його рука повільно взяла долоню Оскара, притуливши його до своєї щоки. Шкіра була мокрою, гарячою від води, але не менш приємною на дотик.
- Ти знаєш як підлещуватися, чи не так? - Оскар трохи поворухнув пальцями по шкірі Яна, відчувши маленький куточок його губ.
- І тобі це подобається. - хитро посміхнувся Ян, торкаючись губами шкіри долоні.
Оскар тихо посміхнувся, так, йому це дійсно подобалося.
- Знаєш у мене є ідея. - раптово заявив Ян.
Оскар не встиг нічого відповісти, він лише підняв голову на нього, як той вже з невідомої йому причини почав швиденько знімати одяг.
- Ти що робиш?
- Знімаю одяг.
- Навіщо? - поцікавився Оскар.
- Щоб скупатися разом.
Оскар сховав радість під з скептичним виразом, він спостерігав як тіло Яна, повільно приземлялося у гарячу воду, як він кривився і зупинявся на мить даючи тілу звикнути до температури, а потім знову занурювався.
- Ти божевільний. - сказав Оскар.
Ян лише коротко засміявся, намагаючись влаштуватися якомога зручніше, паралельно розмістившись на грудях блондина. Ян прикрив очі, відчуваючи як легені Оскара збільшуються, і як він голосно та повільно видихає.
- Я вже і забув як це.
- Що саме?
Ян відчув як долоня блондина занурила пальці у його волосся спускаючись від скроні до щелепи, на цьому той одразу відкрив очі. Оскар акуратно нахиляючись до таких бажаних губ, так само направляв їх до себе. Ян посміхнувся, не став чекати одразу поцілував Оскара. Нарешті обоє відчули знайомі губи, знайомий смак, відчуття, які вже здавалося навіки забулись. Блондин розірвав поцілунок, поглянув прямо в очі Янові, відчуття бажання, горіло у нього в очах, вони зрозуміли горіли не лише їхні тіла, горіли відчуття, обоє прагнули відчути один одного.
Ян піднявся, повернувся тілом до блондина, спираючись на коліна.
- Прямо тут? - запитав Оскар.
- Ти забув як це?
З цими словами Ян обхопив його та свій статевий орган, почавши рухати рукою вниз і вгору. Оскар від швидких дій хотів щось заперечити однак Ян прикрив його вуста рукою. Відчуття збудження від рухів, накрило обох, температура ставала ще гарячішою, від рухів Яна, які він сповільняв, то пришвидшував кожну мить. Оскар відчув приплив задоволення від ласки, Ян знову ще швидше натирав вгору і вниз пульсуючі пеніси. Час зупинився, для них обох були лише вони, відчуття цілісності робило доторки ще відчутними.
Оскар задихався від рухів, від знайомого відчуття домінування, це зводило його з розуму. Ян все продовжував рухати рукою, поки з не почав відчувати всередині тиск, наближеності вибуху емоцій. І це настало. Наче струм вдарив у тіло, відчуття бажаного щастя накрило його з головою, думки розпливлися на всі сторони, відчуття задоволення гріли груди. Оскар відкнинув голову на край ванни, приводячи дихання до ладу.
Стоун за мить підняв Оскара різко повернувши його спиною до себе, обхопивши руками його тіло, тим самими притягнувши його вологе тіло до себе. Ян трохи випрямився штовхаючи тіло Оскара на себе, щоб той одразу сів на його орган, блондин відчув колючі відчуття, що приносив йому статевий орган, тому він вчепився руками за край ванної. Ян взяв талію блондина, змушуючи його тіло ще більше приймати у себе його пеніс.
Оскар відчув дискомфорт, і лише після того як Ян повільно увійшов у нього кілька разів збільшуючи натиск і темп, він відчув насолоду та ще більше тепло яке поширювалося у тілі. Руки Яна повільно спускалися, поки не стиснули стегна Оскара, від задоволення та болі від нього виривалися солодкі стогони, під хтиві звуки з'єднання тіл. Ян чим далі тим більше рухався агресивніше, грубіше, стискаючи стегна Оскара, викликаючи від того ще більше видихів та стогонів на всю ванну кімнату, і можливо навіть квартиру, але чи чують їх сусіди чи ні, їм обом було байдуже, їх накрила насолода щоб думати про цю дрібницю. Ян ще трохи піднявся, але все-ще будучи на колінах, тіло Оскара нагнулося під його тиском, цього разу той штовхався сильніше, незважаючи на воду яка під впливом рухів хвилею розливалася частинками на підлогу. Блондин сильніше стискав край ванної, відчуваючи грубість від рухів, вони були настільки швидкими що хотілося кричати, але частина його давно прагнула такого подовження з ним.
З останнім сильним поштовхом Оскар відчув струмінь насолоди та щастя. Важко дихаючи він зрозумів, що вдруге Ян довів його до оргазму. В голові виринали спогади про те, як це було не так вже і давно, але по відчуттям це наче було декілька років тому. Зі спогадів його відволік Ян що обняв його ззаду, дихання яке збивалося вдарило йому у вухо.
- Я більше ніколи тебе не відпущу.

Школа № 19 Це Кінець?Where stories live. Discover now