524 50 34
                                    

I don't want to accept

Berry ve Chan'ın mutlu anını bölen zile sinirle havlamıştı Berry...

Normalde Chan'ın kapısı çalınmazdı. Ne geleni olurdu nede gideni...

Chan hızlıca kapıya doğru harekete geçti.

Kapıyı açması ile gördüğü görüntü karşısında içten içe kahkahalar atıyordu.

Küçük boylu kahverengi saçlı. Simsiyah gözlü üzerinde önlük olan ve her tarafı unlu olan bir kişi karşısındaydı.

"Buyrun? "

"Merhaba ben üst katınız da oturuyorum da pasta yapıyordum kabartma tozu yokmuş sizde varsa verme şansınız varmı?

"Olacaktı bakayım hemen. "

Berry kapıda duran kişiye hırlıyordu.

"Berry kızım gel buraya"

Hızlıca dolapları karıştırdım ve en sonunda bir paket kabartma tozu buldum kapıya doğru ilerlediğimde gördüğüm manzara ile şok olmuştum.

Berry ilk defa kendini benden başka birine sevdiriyordu.

"Buyrun"
Karşımda duran kişiye paketi uzattım.

"Kusura bakmayın rahatsız ettim çok teşekkür ederim. "

"Önemli değil"

"Sonra görüşürüz Berry"

Berry cevap veriri gibi havlamıştı sonra ise kapılar kapanmıştı.

Hızlıca üsttümü değiştirip dışarıya çıkmıştım...

"Sonunda iş yerinden başka bir yerde buluştuk. "

"Evet ya "

.....

24.00

Sonunda eve varmıştım.
Berry uyumuştu üsttümü değiştirip hızlıca duşa girmiştim.

Yatağıma atlayıp bu günün yorgunluğunu atmak için uykuya dalmıştım...

Changbin'in ağzından ;

Canım aniden kek çekmişti. Hızlıca malzemeleri koymuştum.
Sıra una geldiğinde paketi açarken üstüme dökülmüştü.

Kabartma tozu aramaya başladım. Tüm dolapları karıştırdım fakat akıllı bir bıdık olduğum için almayı unuttuğum aklıma geldi.

Hızlıca aşağıdaki komşum dan istemek için aşağa indim.

Bu binaya yeni taşınmıştım. Kimseyi tanımıyordum. Karşımda ki daire satılıktı.

Hızlıca aşağı indim ve zili çaldım.
Karşımda ki manzara ile ağzım tutulmuş gibiydi.

Siyah takım elbiseli, dağınık saçlı, kravatı ve ilk iki düğmesi açık uzun boylu siyah saçlı bir adam açmıştı kapıyı.

Ben ise pembe terliklerini giymiş, kırmızı puantiyeli pijama takımım ve önlüğüm ile duruyordum.

"Buyrun? "


"Merhaba ben üst katınız da oturuyorum da pasta yapıyordum kabartma tozu yokmuş sizde varsa verme şansınız varmı?

"Olacaktı bakayım hemen. "


Kapının önünde hırlıyan köpek ile yanlız kalmıştım. Hayvanları çok severdim hatta benimde bir köpeğim vardı...
Eğilip Berry isimli olan köpeği sevmeye başladım ilk başta beni sevmemişti. Ardından üzerime doğru atlamaya çalışmıştı...

"Berry kızım gel buraya"

İçerden gelen boğuk ama karizmatik sesi duyabiliyordum. Berry hala gitmemişti...

Uzun boylu adam geldi

"Buyrun"

"Kusura bakmayın rahatsız ettim çok teşekkür ederim "

"Önemli değil"

"Sonra görüşürüz Berry"

Bu adamı ilk defa görüyordum. Arada sırada şarkı ve köpek seslerini duyuyordum fakat böyle biri yaşadığını tahmin bile edemiyordum.

_________________________________

Selam dostlarım
Nasılsınız?
Sizce Chan ne hissetti?
Changbin hislerinin farkındamı
Berry babasını kıskanacakmı

Tüm soruların cevabı tek bir kişiyi yöneltiyor... BENİİ bakalım nasıl yapacağım..

Görüşmek üzereee♡♡♡♡♡♡♡♡

Kendinize iyi bakınnn üzülmeyin üzmeyinn♡♡♡♡

Now listen darlin', I don't want to go ChangChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin