265 26 6
                                    

Eve gelmişlerdi Chan araba Changbin'in onda kalması için ısrar etmişti. Hem onun kokusunu içine çekmek istiyor hem de gök  gürültüsünden koruyacaktı.
Eve geldiklerinde Chan Changbin için kıyafet vermişti ikili üstlerini değiştirip kendilerini yatağa atmışlardı.
Changbin Chan'ın göğüsüne yatmıştı.
Chan ise Changbin'in saçlarını öpüyordu.

"Uyumayacak mısın bitanem."

"Sen uyuyacak mısın."

"Hayır"

"Bende uyumayacağım o zaman."

Changbin yüzünü Chan'a dönmüş Chanın yüzüne bakıyordu. Her detayına her santimine kadar bilmek istiyordu.

"Changbin bana böyle bakmaya devam edecek misin.? "

"Evet"

Ne kadar utangaç olsa da sevince Changbin'de utangaçlık kalmıyordu.

Changbin elleri arasına Chan'ın kafasını aldı yanaklarını okşadı.

"Niye bu kadar güzelsin, neden daha önce karşıma çıkmadın, neden beni kör kütük aşık ettin kendine, neden bu kadar iyisin Chan neden kalbimin ritmini bozuyorsun neden seni görünce nefes alamıyorum ."

Chan, changbin'in sözlerini duyunca gülmüştü ve yavaşça ikili yatakta oturur konuma gelmişlerdi.

"Neden aynı şeyleri bana yaşatıyorsun Changbin."

Chan kollarını açmış Changbin'in gelmesini beklemişti. Changbin chan'a sıkıca sarılmıştı. Chan kafasını Changbin'in boynuna gömmüş kokusunu içine çekiyordu.

Sabah Changbin Chan'dan önce kalkmış güzel bir kahvaltı hazırlamıştı. Berry ve kar topu ile birlikte Chan'ın yanına gitmişlerdi. Berry ve kartopu Chan'ın üzerine atlamıştı. Chan gözlerini yavaş yavaş açarken Changbin Chan'ın yanaklarını öpüyordu.

"Sevgilim hadi kalk."

Chan yüzündeki kocaman gülümseme ile gözlerini açmıştı.

"Sevgilimm"

Chan oturur konuma geldi Berry ve kartopuyla oynuyordu changbin bir anda elindeki telefon ile yataktaki üçlünün fotoğrafını çekti.

"Hadi bakalım ev halkı yemeğe."

Changbin odadan çıktı Berry ve kartopu da arkasından koştu Chan da yavaş adımlarla önce lavaboya sonra mutfağa gitmişti.

İkili yemek masasına oturmuş kahvaltısını yapıyordu. Chan her dakika Changbin'e bakıyordu.
Changbin de aynı şekilde Chan'a bakıyordu. Her zaman olduğu gibi....
Bu bakışlar son bulmayacaktı.
İkili aşklarını için herşeyin önünde duracağını biliyordu...

...3yıl sonra...

Chan ve Changbin cafeyi büyütmüş, büyük bir eve geçmişlerdi...
Chan ve Changbin her sabah kahvaltılarını yapar cafeye uğrardı. Artık müşteriler bile alışıktı bu hallerine herkesin bakıp hayran olacağı bir çift olmuşlardı.....

Now listen darlin', I don't want to go ChangChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin