Belki de yanlıştı doğrularım...
Aşkta şans olur muydu?
Şans ayağınıza kadar gelir miydi?
Yada siz mi şansın ayağına giderdiniz?Yada şansınızı kaçırabilirsiniz?
....
Sabah 08.00 uyanmıştım. Duşa girip, kahvaltımı yapmıştım. Takımımı giymiştim.
Berry'ye mama koymuştum. Hızlıca evden ayrılıyor dum ki. Karşımda ki beden sayesinde şoka uğradım."Buyrun? "
"Şey dün kabartma tozu için teşekkür ederim. Sizede getirmek istedim. "
"Sağolun hiç gerek yoktu. "
"Olsun buyrun. "
Karşımda duran çocuğa içten içe sırıtıyordum. Bu seferde üzerinde bol gri bir tişort, altında ise siyah bir şort vardı. Ve her zamanki o pembe terlikleri içimdeki kahkahaları durduramıyordum.
"Tekrardan teşekkür ederim. "
"Rica ederim görüşmek üzere."
Kekin birini elime aldım diğer tabaktaki leri ise kapının yanında duran minik sehpaya koydum.
İş yerinde
"Arkadaşlar bir hafta boyunca herkes izinli şirketin eksikleri ve ilaçlanması için. "
Duyduğum anons ile çok sevinmiştim. Bir hafta boyunca uyuyacaktım.
Berry ile ilgilenecektim."Chan bu bir haftayı iyi geçirmeliyiz. Sen ne yapacaksın plan yaptın mı? "
"Evet.
Uyuyacağım. yemek yiyeceğim sonra tekrar uyuyacağım.""Ya chan yapma böyle o eve sıkışıp kalma."
"Evim evim canım evim."
"Hay evinde sana da"
Bu Han şirketteki ilk arkadaşım Üniversite'de aynı sınıftaydık.
Benim uyuşturucu dan uzak durmamı sağlayan nadir insanlardandır....
İş çıkışı
"Ben seni ararım bir tane kafe keşfettim oraya gideriz hem buraya hayvanlarıda alıyorlar."
"Berry alınıyorsa bakarız."
"Sana bişiyi kabul ettirmem için illa Berry dememi gerek.? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Now listen darlin', I don't want to go ChangChan
Romance18/11/2022 uyuşturucu bağımlısı Chan bu iğrenç alışkanlığı bırakmak istiyor. fakat yaşadıkları onu daha da yoruyor ve tek bir umudu varken kapısı çalınıyor... acaba bu kimdi?