Kalbinin kapılarını bana açar mısın?Bazı insanlar için sevgi Güneş gibidir yakar, kavurur fakat hep parlatır...
Bazı insanlar için Ay'dır gizlenir saklanır en ihtiyacın olduğu anda çıkar...
Bazı insanlar için yıldızdır fazlaca olan ve seni hep yücelten...
Bazı insanlar için buluttur seni pamuklara sarar...
Bazı insanlar içinse topraktır ulaşılması en zor olandır...
___________________________________
Chan ve Changbin kek yapmaya başlamışlardı.
Changbin sürekli malzemelerin yerini soruyor Chan ise hemen çıkartıp veriyordu.
"Bir şey sorabilir miyim? "
"Tabii "
"Neden kolunda Chi ku. yazıyor. "
Chan koluna baktı ve gülümsedi.
"Üzgün, mutsuz ve zor şeyler yaşamasına rağmen hâlâ güçlüymüş gibi gülümsemek anlamı bu."
"Çok güzelmiş ve cidden seni yansıtıyor."
"Sana göre nasıl bir insanım."
"Hmm fazla ciddi gözüken, işkolik, kızı için canını verecek, fazla uzun ve gülünce gamzeleri çok tatlı olan birisin. Ve bence daha fazla gülmelisin."
Chan Changbin'in gözlerine dalmış ve gülümsüyordu.
"Aynı böyle gülümsemelisin."
Chan bir anda kendine gelmiş önünde duran kabartma tozu paketi ile oynuyordu.
"Teşekkür ederim"
"Sence ben nasıl biriyim? "
"Eğlenceli, ciddi, çok güzel tatlı yapan, oldukça kaslı, biraz kısa ve çok güzel gözleri olan birisin"
"Ben kısa değilim sen uzunsun"
"Tamam tamam. "
Changbin raflarda duran kek kabına ulaşmaya çalışıyordu. Chan ise bir yandan kıkırdayıp bir yandan da Changbin'i izliyordu.
"Gülmek yerine yardım etsen diyorum"
"Sen yetişirsin diye elleşmemiştim ama vereyim. "
Changbin kaşlarını çatmaya çalışarak Chan bakıyordu.
"Sinirli olduğunu sanıp tatlı olan tek kişi olabilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Now listen darlin', I don't want to go ChangChan
Romance18/11/2022 uyuşturucu bağımlısı Chan bu iğrenç alışkanlığı bırakmak istiyor. fakat yaşadıkları onu daha da yoruyor ve tek bir umudu varken kapısı çalınıyor... acaba bu kimdi?