337 30 20
                                    

Minik, kahve renkli kapılı, içerisinde hayvanların, yaşlıların, öğrencilerin ve tatlı minik ailelerin olduğu bir kareyi. Her bölüm adete başka bir kapıya açılıyordu.
Gözlerimi duvarlardaki tablolardan alamadım. Bazılarında gelen müşterilerin hayvanların bazılarında ise Changbin'in ve çalışanların resimleri
Dikkatimi en çok bir fotoğraf çekti Changbin'in küçüklük resmiydi. O cidden kendini geliştirmişti.
Changbin bileğimden tuttu an ona döndüm.

"Hadi daha fazla ayakta bekleme gel oturalım. "

"Tamam"

Changbin mutfağa en yakın yere oturmuştu Chan'ı en azından bir işi çıksa bile görebileceklerdi birbirlerini.

"Chan, Berry'i köpeklerin olduğu bölüme götürüyorum Kar topunu da yanına götürürüm. "

"Tamam bana uyar bende gelebilir miyim? "

"Tabiki"

Changbin ve Chan hayvanların olduğu minik bölüme Berry'i koydu Chan kucağına kar topunu aldı. Sevmeye başladı kar topu bundan gayet hoşnut tu.

İkili birlikte masalarına geçtiler Changbin'in yüzünden gülümsemesi asla solmuyordu. Tabi Chan'ın da ondan kalır bir hali yoktu.

"Çok güzelmiş burası artık başka bir yere gideceğimi düşünmüyorum."

"Teşekkür ederim. Her zaman beklerim biliyorsun."

Chan ve Changbin saatlerce oturup sohbetler ettiler, kahveler içtiler, tatlılar  yediler bir ara Chan'da mutfağa girip Changbin'e yardım etmişti.
Çalışanlar ile tanışmış hepsiyle güzel sohbetler etmişti. Sohbetlerin konusu genellikle Changbin'di.

Son müşteriden gitmişti herkes bir oh çekti. Berry ve Kar topu olduğu yerde uyuya kalmışlardı. Çalışanlarda çıkmıştı.
Minik tatlı kafede sadece bizim 4' vardı.

Chan ve Changbin mutfağı biraz topladı. Ardından ise geri masalarında oturdular.

Changbin elinde kahveler ile gelirken gözü onun fotoğrafında olan Chan dikkatini çekmişti.
Chan ile de fotoğraf asmak istiyordu acaba teklif etse yanlış anlar mıydı?

"Chan birşey isteyebilir miyim? "

"Tabiki? "

"I şey fotoğraf çekinelim mi? "

"Tabi kiii."

Changbin rahatlamıştı. Eline aldığı  minik mavi fotoğraf makinesini eline almıştı. İkisi de nasıl duracağını bilmiyordu.
Chan elini Changbin'in beline koymuştu.
Changbin anı şok ile dona kalmış ardından ise gülümsemişti.
İkili fotoğrafı çekmişlerdi fakat hâlâ ayrılmamışlardı Chan tüm dikkatini Changbin'e vermişti.
Chan kendine gelince Changbin'den ayrılmıştı. İkisininde birbirinden ayrılmak istemediğini biliyorduk.

Chan ve Changbin artık eve gitme kararı almışlardı. Changbin kafeyi kontrol ediyor Chan ise  Berry ve Kar topunu alıyordu.

Now listen darlin', I don't want to go ChangChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin