15.

155 9 0
                                    

Pohled Sid:
Ráno jsem vstala a připravila se, radši připravila i svačinu navíc a pak si připravila snídani dnes jsme měli nějakou mimořádné třídní hodiny celý den, takže jsem vyrazila abych tam byla brzy přišla jsem hned na zvonění ale Adam už tam byl...
,,Dnes jdu včas "
Řekla jsem
,,Já vím"
Řekl a usmál se
,,Jo a tady svačina pro pána "
Řekla jsem a podala mu box se svačinou
,, Děkuju já ji zase zapomněl"
Řekl, všichni na nás koukali jako na nějaký film a usmívali se u toho jak nevím co... Sedla jsem si k Elišce
,,Co se mezi vámi stalo?"
Zeptala se
,,Jsme nejlepší kamarádi"
Řekla jsem
,,Nene"
Řekla a už chtěla začít ječet
,,Joo, viď Adame"
Řekla jsem přes celou třídu
,,No jasný"
Řekl jako kdyby nic a všichni se začali smát...
,,No ehm chtěl bych říct že tahle hodina je zbytečná mohli jsme cvičit a vy se zbytek dne učit ale pan ředitel si přál aby jsme měli třídnické hodiny dnes celý den... Řešíme maturitní ples"
Řekl
,,Viky půjdeš semnou?"
Zeptal se Petr před celou třídou
,,Noo tak jo"
Řekla a usmála se
,,No vidíte můžete se domluvit, jinak dnes tedy jděte i brzy domů"
Řekl a všichni byly nadšení, pak na chvíli odešel a ani ne za pět minut se vrátil s kytkou z chodby co byla v květináči do třídy...
,,Ticho poprosím"
Řekl a najednou bylo takové ticho že by bylo slyšet spadnutí špendlíků....
,,Sid... Půjdeš semnou na ples? Já vím že to bude vypadat blbě ale tak proč to nezkusit"
Řekl a všichni čekali na mou odpověď
,,No tak Joo"
Řekla jsem a všichni byly nadšení i Adam... Pak jsme celý den řešili takové ty věci jako co tam bude atd a že bychom si měli nacvičit příchody atd Joo prostě takové ty věci. Nakonec jsme šli na oběd a Adam přivedl i tu novou učitelku k nám ke stolu, my jsme zabrali ten největší...
,,Děcka, tohle je učitelka místo té ježibaby"
Zařval Albert přes celou jídelnu a náš stůl se začal nehorázně smát...
,,Jakoby jsem to neslyšela"
Řekla a zasmála se
,,Pardon"
Řekl
,,Chápu vás"
Řekla a sedla si vedle Adama...
,,Adame máš úžasnou třídu"
Řekla a usmála se na nás
,,Já vím a v ní úžasné lidi které bych nevyměnil"
Řekl a to jsem se musela usmát
,,Jinak Adame tvoji studenti nejsou vůbec v obraze nevědí jestli někoho máš"
Řekla
,,No to by nás zajímalo"
Řekla Viky
,,Bohužel ne, ale je tu jeden člověk"
Řekl
,,Noo?"
,,A toho člověka nebudu jmenovat třeba se vše brzy dozvíte, drbny"
Řekl a smál se
,, Tak ale Adame seš tajnůstkář"
Řekla mu a pak jsme se tak nějak ještě bavili...

Pohled Adama:
Ráno jsem vstal a šel jsem se obléct, udělal jsem si snídani a na svačinu zase zapomněl... No celý den jsem byl se svou třídou takže dobrý, pak přišla Hrnčířová
,,Ahoj"
Řekla
,,Ahoj"
Pozdravil jsem ji nazpět
,,Jdeš na oběd?"
Zeptala se
,,No jo drží mi místo moje třída, jestli chceš máme ještě jedno místo volné"
Řekl jsem a ona souhlasila, u oběda jsme si povídali o všem možném nakonec padlo téma ples...
,,Máš s kým jít?"
Zeptala se mě Hrnčířová
,,No jo už to mám domluvený"
Řekl jsem a usmál se
,,Jo tak to je fajn, já už mám taky doprovod naštěstí"
Řekla
,,A kdo to je?"
Zeptal se jí Albert
,,Ticho"
Řekl jsem mu a on se zasmál
,,Dozvíte se na plese"
Řekla a koukala na ně, po obědě jsem šel do kabinetu si pro věci a dnes jsem šel domů brzy... Doma jsem se převlékl a pak jsem přemýšlel co budu dělat, pustil jsem si film a pak napsal sid..
,, Dobrý den, slečno Novotná nemáte čas na to jít ven?"
Napsal jsem a chvíli trvalo dokud nenapsala
,, Dobrý den i vám jistě můžeme se domluvit tak za 20 minut před mým domem?"
,, Jasně "
Tak jsem se připravil a pak šel k ní před barák... Zašli jsme do parku a sedli si na lavičku
,,To ehm s kým budeš slavit vůbec vánoce a silvestra?"
Zeptal jsem se
,,No asi pojedu za našima ale nevím to jistě protože každý rok se vždy hádáme takže to ty svátky úplně zničí"
Řekla
,,A ty?"
Zeptala se
,,No já asi budu sám rodiče bydlí úplně na druhé straně republiky což by ani nevadilo ale prostě je to náročné"
Řekl jsem a ona mě pohladila po rameni
,,Takže jsme na tom stejně, no kdybych jela k našim slib mi že to taky zkusíš"
Řekla a já tedy souhlasil, pak jsem ji doprovodil domů a nakonec jsem i já sám šel domů, večer byl jako každý jiný a pak jsem šel spát....

Pohled Sid:
Po škole jsem se chtěla podívat na látku ze které zítra píšeme, chvíli jsem si to četla ale moc mi to nelezlo do hlavy a napsal Adam což byla záchrana  tak jsme šli ven.... Jelikož jsme byly venku skoro celé odpoledne tak jsme se vrátili pozdě on šel domů a jen mě doprovodil, nakonec večer jsem vše uklidila a šla spát...

Láska jménem pan učitel Kde žijí příběhy. Začni objevovat