33.

99 8 0
                                    

Pohled Sid:
Ráno jsem vstala a šla udělat snídani, malý Davídek koukal na pohádku v obýváku. Dala jsem Mie granule a přišlo mi divné že tu není Eliška vím že tu zůstávala, ale tak nějak jsem to neřešila třeba někam musela. Společně jsme se tedy najedli a pak se šel Davídek obléct a když jsem byla oblečená taky šli jsme ven s Miou. Potkali jsme ředitele střední školy...
,,Dobrý den slečno Novotná, co Adam jak se má?"
Zeptal se
,,Dobrý den, no to kdybych věděla, už pár let o něm nemám žádné zprávy"
Řekla jsem a on se na mě podíval lítostivě
,,A kdo je tenhle mladý pán?"
Zeptal se a podíval se na Davídka
,,Já jsem Davídek"
Řekl a zasmál se, pak jsme prohodili ještě pár slov a nakonec jsme to obešli a šli domů, Davídek si šel hrát a já jsem uklízela. Pak jsme si spolu pustili pohádku a nakonec jsme museli zajít na oběd do restaurace protože doma jsme nic neměli. Po obědě jsme se stavili v obchodě a nakonec jsme šli domů a Davídek si šel lehnout a spát chodí takhle po obědě spát a myslím si že je ještě unavený z toho příletu...

Pohled Adama:
Vyrazili jsme tedy domů a kolem čtvrté odpoledne jsme byly už před barákem padla na mě nervozita...
,,Neboj se"
Řekla Viky a šla zazvonit
,,Kdo je"
Ozvalo se po zazvonění
,,To jsem já Viky a Eliška a menší překvapení "
Řekla a tak tedy Sid otevřela a my šli k jejímu bytu. Když jsme tam přišli u dveří stál malý rozespalý chlapeček.
,, Teto kdo to je?"
Zeptal se Viky
,, Daví to se zeptej maminky"
Řekla a on odběhl přivedl za ruku Sid...
,,Maminko kdo to je?"
Zeptal se jí
,, Daví to je tvůj tatínek"
Řekla a jemu se rozzářily oči
,,Takže se našel"
Řekl a šel za mnou a objal mě
,,Ahoj kluku ty jsi vyrostl"
Řekl jsem pak odběhl do bytu a všichni šli za ním krom Sid
,, Půjdeš dál?"
Zeptala se
,,A můžu?"
Zeptal jsem se nazpět a usmál se
,, Třeba jo"
Řekla a usmála se, šel jsem blíž a políbil jí
,, Troufalé"
Řekla a vrátila mi polibek
,,Se stává"
Řekl jsem a pak jsme šli společně do bytu... A užili jsme si zbytek dne společně..

Láska jménem pan učitel Kde žijí příběhy. Začni objevovat