25.

214 12 1
                                    

Pohled Sid:
Ráno jsem se probudila něco kolem osmé. Adam ještě spal a Mia už byla vzhůru, tak jsem vstala a rozhodla jsem se že udělám palačinky. Když jsem měla už těsto hotové, připravila jsem si pánev a talíř... Mia kolem mě stále běhala tak jsem ji šla dát granule u kterých zůstala a v klidu jedla... Já jsem tedy dodělala v klidu snídani a Adamovi jsem udělala silnou černou kávu aby se pak trošku probral. Když bylo hotovo šla jsem si dát sprchu protože v noci už jsem vážně neměla náladu na to tam chodit... Když jsem vylezla z koupelny Adam už seděl u stolu a Mia na něj stále skákala...
,, Dobré ráno"
Pozdravila jsem ho
,, Dobré ráno, tak to nebyl jenom sen"
Řekl a usmál se
,,No a ta bolest hlavy taky nebyl jen sen i když ta by klidně mohla"
Dodal a já jsem se jen musela zasmát... Dali jsme si tedy společnou snídani Adamovi jsem dala prášek na bolest hlavy, pak jsme šli k Adamovi do bytu aby se mohl převléct a osprchovat protože u mě nic neměl. Nakonec jsme se  tedy rozhodli, že se půjdeme projít do parku. Tak jsme s Miou šli a  Adam s ní pořád běhal sem tam a pak zase chvíli jsme šli vedle sebe spolu když v tom před námi u lavičky byla nějaká moc hlučná parta lidí...

Pohled Adama:
Ráno jsem se probudil s šílenou bolestí hlavy, rozhlédl jsem se po místnosti a i když mi to chvíli trvalo poznal jsem to tu, takže to nebyl jen sen. Šel jsem si tedy sednout do kuchyně když jsem se odhodlal vstát když jsme se najedli uklidili jsme společně vše a vzali jsme Miu ven, nakonec jsme se rozhodli pro park ale nejdříve jsme museli do mého bytu abych se mohl převléct a nejlépe osprchovat... Když jsem vylezl z koupelny Sid seděla na židli v kuchyni a čekala na mě Mia probíhala po bytě a prolezla snad každý kout...
,,Asi se jí tu líbí"
Řekl jsem a zasmál se
,,Asi jo"
Odpověděla
,,Tak já se jen obléknu a půjdeme"
Řekl jsem a ona jen přikývla... Když jsem byl připravený mohli jsme vyrazit, šli jsme do parku a potkali tu hlučnou partu ano tu partu...
,, Nemusíme chodit kolem nich"
Řekl jsem nervózně
,,To jsou ti díky kterým jsme..."
,,Ano ale jak říkám pokud nechceš nemusíme tam chodit"
Řekl jsem jí
,,Ne mě to nevadí"
Řekla a tak jsme šli. Když jsme byly v jejich úrovni stoupl si před Sid jeden z těch borců a začal ji tam něco říkat...
,,Tak teď ti něco řeknu já... Ty a ta vaše parta, se seberete a odejděte mě a mého přítele necháte laskavě jít a uhněte nám z cesty"
Řekla Sid s vážností ve tváři
,,Adame pojď"
Řekla najednou s úsměvem a šli jsme ruku v ruce dál parkem...

Pohled Sid:
Potkali jsme tu partu díky které se stalo to co se stalo... Ale to už je za námi...
,,Nesmíš se všeho tak bát"
Řekla jsem  a usmála se
,,Já vím a s tebou se ničeho nebojím"
Řekl a usmál se... Kolem oběda jsme došli domů a posledně jsme udělali domácí pizzu, kterou jsme společně pak u filmu snědli... Takových chvíli bych chtěla víc prostě nic nedělat a být s ním, jen s ním... Odpoledne jsme museli zase Miu venčit tak jsme šli kousek do parku...
,,Víš co je divný že jsme zatím nepotkali nikoho ze školy"
Řekl Adam udiveně
,,A ty se divíš po tom co jste předvedli na tom plese"
Řekla jsem a zasmála se
,,No to je fakt"
Řekl
,,A kým tam vlastně byla Hrnčířová?"
Zeptala jsem se
,,Se svým přítelem, což to nebudeš vědět kdo to byl"
Řekl a zasmál se
,,Tak kdo? Snad ne s tím divným učitelem "
Řekla jsem
,,Neee s ředitelem"
,,Fuj to si děláš srandu"
Řekla jsem se smíchem
,,Je to tak, měla jsi tam vůbec rodinu?"
Zeptal se
,,Byl tam jen brácha a moc jsme se nebavili"
Řekla jsem
,,Ahaa"
Odpověděl a pak jsme šli pomalu zase zpět domů kdy jsme si taky povídali... Doma jsme spolu hráli deskové hry takže jako člověče nezlob se a tak podobně, akorát Mia nám do toho skákala no jo no, takže veškerá pozornost padla na ní....
,,Ve středu mám kontrolu s mimi půjdeš?"
Zeptala jsem se
,,Rád, v kolik?"
Zeptal se
,,No kolem desáté bych tam měla být"
Řekla jsem
,,Dobře tak se zkusím uvolnit ze školy tu hodinu může za mě vzít ten šašek"
Řekl a usmál se.... Když jsme už usoudili ze hry nás moc nebaví pustili jsme si nějaký film. Když film skončil šlo jsme udělat lehkou večeři a pak šli a Miou. Doma jsem ji pak dala jídlo a najedli jsme se i s Adamem. Měli jsme maso s rýží... Po jídle jsem se šla osprchovat Adam šel hned po mě. Nakonec jsme poměrně brzy usnuli i s Miou...

Láska jménem pan učitel Kde žijí příběhy. Začni objevovat