21.

124 9 4
                                    

Pohled Adama:
Ráno mě probudil telefon někdo mi volal...
,,Dobrý den kolego snad vás neruším mohl by jste přijít na sedmou je to důležité"
Řekl ředitel do telefonu...
,,No tak jo"
Řekl jsem a on to zavěsil, já jsem tedy vstal už bylo stejně šest tak jsem se oblékl a dal si snídani, připravil si věci a vyrazil do školy rovnou do sborovny kde už byly i jiný učitele...
,,Tak děkuji že jste všichni přišli"
Řekl ředitel a do třídy si to nakráčel nějaký chlap, byl mladý možná podobně starý jako já a krásy mu taky nechybělo...
,,Tohle bude naše nová posila bude učit převážně u vás pane kolego protože odpadlo spousta učitelů s nemocí "
Řekl ředitel a podíval se na mě
,,No skvělý, tak až přijdou udělám jim mimořádnou třídní hodinu a představím jim ho?"
Zeptal jsem se
,,No to je skvělý nápad"
Řekl a zasmál se
,, Já jsem jinak Jakub Dvořák"
Řekl a se všemi se začal seznamovat, pak když takhle estráda skončila šel jsem do kabinetu a kláda hned za mnou...
,,Neboj bude vše dobré"
Řekla
,,No a co když jeho cíl bude Sid, je to krásná mladá holka která je sama"
Řekl jsem
,, Myslím si že tak blbá není"
Řekla a snažila se mě uklidnit... No měl jsem čas tedy aspoň dodělat věci dokud nebylo pět minut do začátku hodiny a on přišel
,, Můžu?"
Zeptal se
,,Když už tu jste tak pojďte"
Řekl jsem
,, Máte třídu tam nahoře?"
Zeptal se
,,No jo"
Řekl jsem a když zazvonilo vzal jsem si věci a šli jsme....

Pohled Sid:
Ráno jsem se probudila a udělalo se mi špatně, bylo mi na zvracení, běžela jsem na záchod a Mia byla hned za mnou, pak jsem si umyla obličej a šla se tedy rovnou obléct nic to nebude jen se mi prostě udělalo špatně. Šla jsem tedy vyvenčit Miu a pak ji dala jídlo, já se najedla a připravila se do školy jako svačinu a tak. Nakonec jsem vyrazila do školy.  Před školou jsme se bavili s Eliškou a Viky. Nakonec jsme šli do třídy a když začala hodina do třídy vešel Adam vypadal naštvaně ještě s někým...
,,Tak lidi tohle je nový pan učitel který bude teď náhrada za ostatní učitele co jsou nemocní"
Řekl jsem a všechny holky z něj nemohli spustit oči, já jsem se jen na něj podívala a on se na mě tak hladově koukal že až hezké to nebylo....
,,Všechny holky tu máte hezké"
Řekl a stále koukal na mě což bylo vidět na Adamovi že mu to vadí. V tu chvíli se mi udělalo špatně a běžela jsem na záchod hned za mnou jsem slyšela Viky
,,Děje se něco Sid?"
Zeptala se
,,Ne jen prostě od rána je mi špatně"
Řekla jsem
,,Aha a nechceš jít domů?"
Zeptala se
,,Ne to bude dobré, jen jsem něco špatného snědla"
Odpověděla jsem ale nevypadalo to že by jí to uklidnilo...
,,Zvládnu to"
Řekla jsem když jsem vylezla z kabinky, umyla jsem si obličej a šla jsem do třídy kde u dveří si mě odchytil Adam...
,,Já vím že jsi na mě naštvaná ale jsi celá bledá nechceš jít domů?"
Zeptal se starostově
,,Ne bude to dobré"
Řekla jsem a šla jsem si sednout, furt na mě koukal ten divný učitel no a hodiny šli v pohodě ale pak jsme měli zase toho nového...
,, Zdravím vás, tak máme spolu dnes biologii sice o tom nic moc nevím ale zkusím vás to nějak naučit"
Řekl a usmál se
,,Vy slečno Novotná, co nám řekněte?"
Zeptal se a sedl si na židli...
,,Co bych vám měla říkat?"
Zeptala jsem se
,,No tak co jste si zapsala naposledy v biologii"
Odpověděl
,,Tak se zeptejte někoho jiného"
Řekl jsem a dal se věnovala kreslení mého uměleckého díla.... Byla to kytka... On si něco mluvil pod vousy a pak zase si do mě musel rýt
,,Třídní to s vámi má těžké co?"
Řekl
,,Víte že ani ne"
Řekl Albert... Ničemu to nepomohlo byl akorát arogantní no a takže mi zkazil zbytek dne, pak jsem šla domů a šla venčit jako vždy Miu. Pak jsem šla domů a u bytu jsem viděla Viky...
,,Na tady máš nějaký čaj na žaludek ať je ti líp"
Řekla
,,Děkuji, půjdeš dál?"
Zeptala jsem se jí
,,Tak Joo "
Řekla a usmála sen
,,A co si dáš?"
Zeptala jsem se jí
,,Asi jen čaj díky"
Řekla a já ji ho uvařila, rovnou jsem si i já uvařila ten čaj co mi přinesla... No a pak jsme si povídali...
,,Hodláš Adamovi odpustit?"
Zeptala se mě
,, V nejbližší době to nemám v plánu"
Řekla jsem
,,Aha ale víš že musíš s ním na ten ples"
Připomněla mi
,,A jo no tak to nějak ještě vymyslím, nemám vážně náladu a celkově prostě nechci s ním mít nic společného"
Řekla jsem
,,To chápu"
Řekla a pak jsme si ještě povídali...

Pohled Adama:
Celou dobu se před nimi ukazoval jaký je, bože, pak Sid odběhla na záchod a vrátila se byla celá bledá, bál jsem se o ní ale nic jsem dělat nemohl je naštvaná, zbytek dne mě trošku štval ten nový trouba ale odpoledne před odchodem, Klára mě pořád uklidňovala
,,Sid má svou hlavu"
Řekla
,,No právě a vím jaká je"
Řekl jsem nervózně
,,Zná tě a ví jaký jsi třeba se vše dá do pořádku no jak se tvářila na toho nového?"
Zeptala se
,,No on na ní tak hladově koukal a ona úplně nezájem"
Řekl jsem
,,Tak vidíš, stále čeká na tebe"
Řekla
,,Jo to určitě"
Řekl jsem a jelikož už bylo odpoledne vzal jsem si věci a šel domů, celý den jsem byl pak doma a hrál hry, neměl jsem na nic jiného kapacitu....

Pohled Sid:
Nakonec později už Viky musela jít tak jsme zase vzali Miu a vyprovodila jsem ji, nakonec jsem pak normálně šla domů, dala jsem si k večeři chleba se šunkou, dala jsem jídlo i pro Miu a dala jsem si sprchu... Nakonec jsem vzala Miu a šli jsme spát, jenže milá Mia měla pocit že je přesně chvíle na to si hrát takže tahala hračky na postel a dávala je poslušně všude kolem mě kde bylo místo po chvíli jí to zmohlo tak usnula a já mohla dát hračky na zem...

Láska jménem pan učitel Kde žijí příběhy. Začni objevovat