Pohled Adama:
Přesuneme se o pár dní dopředu kdy Sid jde domů... Tak trošku vím o tom jen já a ostatní chce překvapit učím až od třetí hodiny a pak mám tělocvik se svou třídou jsou dnes spojení takže jsou kluci s holkama... Ráno jsem vstal šel se osprchovat, vzal jsem si na sebe bílou košili, a klasické černé kalhoty... Vzal jsem si věci rovnou i do školy a vyrazil za Sid...
,,Dobrý den, pane Hruško vaše přítelkyně už je připravena může jít domů, vše jsme ji vysvětlili, kdyby jí něco bolelo stačí normální prášek na bolest jako třeba hlavy nebo tak, kdyby však začala zvracet musíte ji okamžitě přivést, jinak musí být pod neustálým dohledem"
Řekl doktor
,,Dobře děkuji, budu ji hlídat jako oko v hlavě"
Řekl jsem a pak mi ji přivedli...
,,Tady jsou slečny věci"
Řekla sestra a podala mi tašku a doktor mi dal nějaké papíry
,,Děkuji"
Řekl jsem
,, Nashledanou"
Řekli jsme jednohlasně a pak vyrazili pomalu ke škole
,,Jsi si jistá?"
Zeptal jsem se
,,Jo budu v pohodě"
Řekla a tak jsme tedy pomalu šli k tělocvičně ostatní byly už v šatnách a převlékali se já jsem počkal se Sid u dveří a pak všichni pomalu začli chodit ven
,,Sid, ty jsi tady"
Řekla nadšeně Viky
,,Jo jsem, Sid je zpět"
Začal křičet Albert a všichni byly nadšení
,, Prosím vás hlavně opatrně"
Řekl jsem
,,Neboj"
Řekla Viky když už byly všichni oblečení šli jsme do tělocvičny a Sid si sedla na lavičku...
,,Tak dejte si dvě kolečka, pak rozcvička tu udělá třeba Viky no a pak si zahrajeme vybíjenou a v druhé hodině si můžeme klidně natáhnout síť a dát volejbal"
Řekl jsem a všichni začali běhat...
,, Nechceš donést ještě jednu lavičku? Aby jsi si opřela tu nohu"
Řekl jsem
,,No možná to bude lepší"
Řekla
,,Tak jo"
Donesl jsem ji tedy jednu lavičku aby si mohla opřít tu nohu ale vypadala smutně...
,,Nebuď smutná a ani se neboj až přijde policie budu tam s tebou"
Řekl jsem a hodil ji míč co jsem měl v ruce
,,Já se nebojím"
Řekla a hodila mi ho nazpět
,,To je dobře"
Odpověděl jsem a chvíli jsme si takhle házeli...
,,Opatrně ale nesmíte se unavovat slečno Novotná"
Řekl jsem
,,Dobře pane učiteli budu v klidu ani se nehnu"
Řekla a zasmála se...Pohled Sid:
Dnes už konečně domů, dost mě to tu nebavilo, byla jsem tu týden a sestřičky stále o Adamovi že mám hezkého přítele atd, chvíli jsem to nechápala pak mi ale vše vysvětlil. Takže dobrý... No dnes jdu naštěstí domů Adam přemluvil doktora, jen ještě musím mluvit s policií aby to vyřešili a já se trošku bojím, sice adam mě stále uklidňuje ale i tak mám strach ale tak uvidíme.... Teď je ráno a sestry mi pomáhají se připravit... Když už bylo hotovo za nějakou dobu přišel Adama a šli jsme společně do školy... Byl tělocvik a my jsme spolu chvíli seděli a házeli si jen tak s míčem... Pak šli hrát vybíjenou a já jen koukala, hráli do konce hodiny a pak byla pauza...
,,Tak co nudíš se?"
Zeptal se Adam
,,No trošku"
Řekla jsem
,,Tak kdyby jsi chtěla můžeš nám u volejbalu hlídat body"
Řekl
,,Tak Joo"
Řekla jsem, když zazvonilo na hodinu všichni se vrátili a šli hrát Adam mi pověsil na krk píšťalku..
,,Použij v největší nouzi"
Řekl a šel hrát, pak jsem potřebovala na záchod tak jsem použila jeho píšťalku....
,,Co je proč pískáš?"
Zeptal se Adam nervózně
,,Na záchod potřebuju a to je nouze"
Řekla jsem
,,Joo tak vidíte poslouchá "
Řekl a zasmál se
,,Tak Viky běž s ní, nebo víte co dejte si pauzu na pití půjdu s vámi a počkám venku"
Řekl což mě uklidnilo já jsem se tedy zvedla a se svými bodyguardy šla na záchod. Viky šla semnou a pak mi pomohla si umýt ruce, nakonec jsme zase bezpečně došli zpět... Po tělocviku mě Adam doprovodil do my jsme měli ještě dvě hodiny...
,,Na oběd si pro tebe přijdu"
Řekl a já jen přikývla, on pak odešel a my s Viky jsme si pak povídali dokud nezazvonilo. Pak si nakráčela do třídy Zavadilová...
,, Takže kdo chybí Hmm Novotná?"
,,Ne ta sedí támhle vedle Viky jestli jste si nevšimla"
Řekl Albert
,,Aha takže se nám už vrátila"
Řekla ironicky
,,Chci s vámi o přestávce mluvit"
Řekla a já jsem se začala klepat
,,To nepůjde máme ji hlídat a nikam bez nás nesmí"
Řekla Viky a ostatní souhlasili
,,Napíšu Adamovi"
Řekla mi šeptem a já jsem přikývla... Ještě než zazvonilo někdo zaklepal
,,Dále"
Řekla učitelka a do třídy vstoupil Adam...
,,Dobrý den studenti, je tu slečna Novotná? Potřebovala by s ní mluvit policie, jsou už tady, jinak budou chtít mluvit i s vámi jako světci jste"
Řekl a mě odvedl pryč...
,,Psala mi Viky ale pak přišli tak pojď a vše jim řekni já tam budu"
Řekl a pohladil mě po rameni došli jsme k Adamovi do kabinetu a sedali tam dva policisté muž a žena...
,,Dobrý den slečno Novotná, jen se vás chceme zeptat na nějaké otázky nemusíte se bát. Posaďte se"
Pobídla mě policistka
,,Tak můžete začít mluvit sama o to co se ten den stalo"
Řekla, vedle mě si sedl Adam a já jsem tedy začala...
,,Celý den bylo vše v pořádku, pak ale před poslední hodinou si mě vzala paní učitelka Zavadilová do kabinetu a nadávala mi, že naše třída je blbá blbečků. Přišla jsem ten den pozdě protože den předtím jsme se vrátili po týdnu domů z výletu a večer jsem usnula a ani si budík nenastavila zapomněla jsem na to. Pak jsme šli už ze schodů ale někdo do mě strčil a já spadla dolů, jeden z mých spolužáků říká že to byl někdo ze třídy paní Zavadilové"
Řekla jsem a pak bylo chvíli ticho protože si něco ten policista zapisoval...
,,Víte jak vypadal?"
Zeptal se
,,Bohužel, ne bylo tam spousta jiných studentů co šli z jídelny tak nevím"
Odpověděla jsem, pak někdo zaklepal...
,,Dobrý den, omlouváme se ale to je ten co sis ublížil"
Řekl Albert a pak jsem si vzpomněla někdo takový tam byl
,,Slečno znáte ho"
,,Viděla jsem ho jak běžel ze schodů"
Řekla jsem... Pak jsme ještě řešili zbytek, no a po škole jsem nešla ani na oběd šla jsem sama domů i přes Adamův protest ale chtěla jsem být chvíli sama, doma jsem si lehla na gauč na usnula....Pohled Adama:
Sid po škole šla sama domů i když mě se to moc nelíbilo, ale nemůžu ji tu držet ještě když je unavená... Opravoval jsem nějaké testy když v tom přišel ředitel...
,,Tak jak to vypadá se slečnou Novotnou?"
Zeptal se a posadil se
,,Je v pořádku jen má zlomenou nohu a pár pohmožděnin, měla otřes mozku ale naštěstí vše je v pořádku"
Řekl jsem
,,A policie?"
,,Řeší to ale zatím dnes mluvili jen se slečnou Novotnou"
Řekl jsem
,,Aha děkuju a už běžte taky domů"
Řekl a já jsem přikývl, vzal jsem si tedy svoje věci a šel domů... Uvařil jsem zeleninovou polévku a tak jsem se rozhodl že donesu i Sid. Vzal jsem si věci krabičku s polévkou a šel za ní... Zazvonil jsem a ozvalo se
,,Kdo je?"
,,To jsem já Adam"
Řekl jsem a ona mě pustila do baráku, vyšel jsem schody a šel za ní...
,, Já tě vzbudil?"
Zeptal jsem se
,,No trošku ale co potřebuješ?"
Zeptala se
,,Donesl jsem ti polévku možná ti udělá líp"
Řekl jsem a ona se usmála
,,Tak pojď dál"
Řekla a já jsem tedy šel
,, Sedni si "
Řekla mi
,,Dobře"
Řekl jsem
,,Co ta brada stále to bolí?"
Zeptal jsem se
,,Ne je to dobré"
Řekla
,,No sestřička říkala že tam budeš mít jen malou jizvu"
Řekl jsem
,,A na tvém úsměvu to stejně nic nezmění"
Zašeptal jsem
,,Říkal jsi něco?"
Zeptala se
,,Nene jen máš hezký ubrus"
Řekl jsem a ona se usmála
,,Děkuju"
Řekla a podala mi sklenici s vodou
,,Jak jsi věděla-"
,,Vím no"
Řekla a sedla si na židli naproti mně... Chvíli jsme si povídali, pak ale jsem viděl že je unavená
,,Nechceš si sníst tu polévku? Pak se půjdeš umýt a spát? Vypadáš unaveně"
Řekl jsem
,,Tak jo dáš to do mikrovlnky prosím? Já si zatím půjdu dát tu sprchu jen potřebuji něco dát na tu sádru"
Řekla
,,A máš nějaký pytel nebo fólií?"
Zeptal jsem se
,,No tak můžeme zkusit pytel ten je takhle ve skříňce. Snad to bude v pohodě"
Řekla a já jsem ji tedy dal pytel na nohu a přilepil páskou aby tam nenatekla voda... Ohřál jsem polévku a já chvíli byla z koupelny venku...
,,Tak co?"
Zeptal jsem se
,,Jo pytel dobrý noha je suchá"
Řekla a usmála se, jen se trošku třásla
,,Je ti zima?"
Zeptal jsem se
,,Jen trošku ale to neřeš"
Odpověděla a věnovala se polévce, já jsem ji dal svou mikinu
,, Děkuji a ta polévka se ti povedla"
Řekla a usmála se
,, Děkuji "
Odpověděl jsem a usmál se, pak jsme se chvíli bavili a když to snědla šla si lehnout
,,Dobrou noc"
Řekl jsem a pohladil ji po tváři
,,Dobrou"
Řekla a během chvilky usnula, musel jsem domů ale zároveň nechtěl jsem.ji tu nechávat samotnou tak jsem si došel domů pro batoh, půjčil jsem si klíče abych ji nebudil a pak se vrátil zpět, v klidu spala, já jsem dodělával nějaké věci do školy a nakonec jsem usnul na židli v kuchyni....
ČTEŠ
Láska jménem pan učitel
Fiksi PenggemarSid je mladá 19cti léta holka v maturitním ročníku, bude to však pro ní rok na který jen tak nezapomene.