Bir anda uğradığı bu sürpriz saldırı karşısında sinirlendi. Tüm gücünü toplayıp rakibine saldırmak için hazırlandı.
"Halkınızın bu yıllarca süren barışı bozmak istemesi ne kadar etik acaba?"
Rakibi hiçbir şey demedi, sadece elindeki yayı ona doğru doğrultarak, bir daha saldırmak için hazırlandı.
"Konuşmayı pek sevmiyorsun galiba, anlıyorum. Peki öyleyse, bütün kozlarını paylaş benimle. Seni Valhalla'ya göndereceğim!"
_________________________________Valhalla: İskandinav mitolojisinde, ölen kahramanların getirildiği yer.
_________________________________
Asgard, Aesir halkının evi ve düşmanları Vanir halkının yaşadığı topraklar olan Vanaheim ile birlikte yeryüzünün en güçlü krallığı. Yıllarca birbirleriyle savaştılar, durmadan. Artık savaştan bıkmış olan iki kral, aralarında bir anlaşma yapmaya karar verdiler. Her iki tarafta, halkları arasından seçtikleri güçlü bir savaşçıyı karşı tarafa rehine olarak gönderdiler. Bununla birlikte iki krallık arasındaki barış dönemi başlamış oldu. Ama bu barış dönemi sonsuza kadar devam edecek miydi?
_________________________________Asgard kralı, sarayın en tepesindeki yere geçmiş, huzur içinde yaşayan halkını izliyordu. Birden hissettiği his ile arkasına döndü.
"Heimdall. En sadık askerim."
"Kralım, size önemli bir haber vermek için geldim, mazur görün."
"N'oldu?"
"Oğlunuz Kokonoi'nin koruması, öldürülmüş."
Kralın yüzüne, bu sözler karşısında bir hüzün çöktü. Bu haber için kendini uzun süredir hazırlıyordu aslında. Ardından yüzüne öfkeli bir ifade yerleştirdi. "Vanir'den birisi mi?"
"Bizde başta öyle düşündük ama savaş alanını incelediğimizde bunun bir Wendigo'nun işi olduğunu anladık."
"Anlıyorum... Wendigolar." Kral tekrar halkına döndü.
"Şimdi n'olcak kralım? Varisinizi korumak için-"
"Inui Seishu. Oğlu Inui Seishu Hajime'nin yeni koruması olacak."
"Ama... o çocuğun yeterli tecrübesi olduğu konusunda şüpheliyim."
"O çocuk, gelecekte Asgard'ın en iyi savaşçılarından birisi olabilecek potansiyele sahip. Bunu kendi ağzınla söylememiş miydin? O çocuğu bizzat sen eğittin. Şüphelerini bir kenara bırakmalısın. Şimdi gidip Inui Seishu'yu bul ve saray salonuna çağır."
Heimdall kabullenmiş bir ifadeyle kralın karşısında hafifçe başını eğdi. "Evet, kralım."
_________________________________Inui çocukluğundan beri ciddi birisi olmuştu. Ani olaylar karşısında sakinliğini korumayı bilmişti. Babası, kralın oğlu, aynı zamanda varisi olan Kokonoi Hajime'nin korumalığını yapıyordu. Annesi o daha bebekken Aesir ile Vanir arasındaki savaşa kurban gitmişti, ve bu durum Vanir halkına olan nefretini beraberinde getirmişti. Kendisi bizzat Asgard'ın en iyi savaşçılarından olan Heimdall tarafından eğitilmişti. Heimdall sayesinde kılıç kullanma konusunda Asgard'ın en iyilerinden biri haline gelmişti.
Babasının ona söylediği şu sözleri asla unutmamıştı: "Bir gün ben öldüğümde... yas tutma. Yas tutmak insanı zayıflatır, güçten düşürür. Sen sakın böyle olma. Üzüntünü öfkeye dönüştür, savaş. Her şeyini ortaya koyarak savaş."
Şuan tam kralın karşısında diz çökmüş, sağ elinin dört parmağını tam kalbinin üzerine koymuş bir pozisyondaydı.
"Babamın bana bıraktığı bu hayatı Asgard'a, Asgard'ın varisi Kokonoi Hajime'ye adayacağıma yemin ederim!"
_________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{-} 𝑻𝒉𝒆 𝑺𝒖𝒄𝒄𝒆𝒔𝒔𝒐𝒓 𝒐𝒇 𝑨𝒔𝒈𝒂𝒓𝒅 | Kokonui
FanfictionKokonoi Hajime. Asgard kralının 3 oğlu arasından en büyüğü, aynı zamanda krallığın değerli vârisi. Kral ölünce tahta geçecek kişi. Ama tabi ki böyle bir krallığa karşı çıkan, kendi çıkarları için vârise zarar vermekten çekinmeyenler olacak. İşte bu...