V ~

134 16 70
                                    

Medya Emma'nın aesthetic🥵
_________________________________

Kisaki üzerine koşarken kenara çekilip onu ıskalamasına sebep oldu. Şuan dört duvar arasında bir ortamda bulundukları için büyü kullanmak istemiyordu. Çünkü ıskalaması durumunda odasının amına koyabilirdi.

"Bak cidden burda büyü kullanmak istemiyorum. Dışarda dövüşsek hem açık alan-"

"Kapa çeneni varis!" Kisaki elindeki hançeri yine Kokonoi'ye doğrulttu. Bu siyah saçlı gence duyduğu nefret ve kin gözlerinden okunuyordu. Kokonoi bir iç çekti.

"İnsanlar neden benden nefret ediyor gerçekten anlamıyorum. Varis olmayı kendimde istemedim oysaki."

Kisaki, Kokonoi'nin söylediklerini hiç kâle almadan hançerini tekrar savurdu. Bu art arda savurmaları karşısında Kokonoi hiçbir savunma uygulamıyor, sadece geri adımlar atarak hançerden sıyrılıyordu. Ve bunu yaparken ifadesiz bir yüz takınmıştı.

Yüzüne doğru savrulan hançerden eğilerek kurtuldu. Eğildiği sırada rakibinin bacaklarına da bir tekme atarak dengesini kaybedip düşmesine sebebiyet verdi. Kaybedilen dengeyle birlikte yere düşen hançeri eline alıp, kıç üstü yere düşmüş Kisaki'ye doğrulttu.

"Yazık. Çok yazık. Ama seni öldürmeden önce sana birkaç soru sorabilir miyim?"

Kisaki cevap vermedi. Sadece korkmuş gözlerle varise bakıyordu.

"Ortağın Vanir'den mi?"

Sorduğu soruya cevap alamadı. Karşısında ona hâlâ korkmuş gözlerle bakan rakibi duruyordu.

"Sadece 2 kişi misiniz?"

Ağır adımlarla yere düşmüş adamın üzerine yürümeye başladı. Gözleri, sanki karanlık dürtüsü varmış gibi bomboş bakıyordu.

"Varislik Sanzu'ya geçince daha iyi olacağını düşündüğünüz için mi beni öldürmek istediniz?"

Ağır adımlarla yerdeki rakibinin üzerine yürürken, Kisaki'de o her adım attığında geriye sürünüyordu. Korkuyordu. Varisin büyü... kara büyü kullanabildiği aklının ucundan geçmemişti. Fena halde sıçmıştı. Sırtı duvara yaslanmıştı. Daha geri gidemezdi. Kokonoi'ye baktı. O da durmuştu.

"Hiçbir şey söylemeyecek misin? Ağzından zorla laf almam gerek o zaman."

Yere çöküp Kisaki ile yüz yüze geldi. Boş gözleriyle ona bakıyordu. Söyleyeceği kelimeden önce hafif bir iç çekti.

"Anlat."
_________________________________

"Uzun zamandır bu kadar eğlenmemiştim♡"

Inui ile Emma nefes nefese kalmışlardı. Şu ana kadar Hanma'ya bir çizik bile atamamışlardı. Ve bu ikisinin de sinirini bozmaya yetiyordu.

"Bakıyorum ki yoruldunuz, Emma-san?"

"Sen kendine bak önce."

Kılıçlarını her savurduklarında, Hanma büyü ile onları engellemeyi başarıyordu. Şaka mıydı bu adam? Gerçekten sinir bozucu olmayı başarıyordu.

"Inui-san. Bir planım var."

Bu sözün üstüne Inui başını hemen Emma'ya çevirdi. Meraklı gözlerle ona baktı. Emma'da ona bakıyordu.

Hanma dalga geçer gibi gülümseyerek konuşmaya başladı. "Habire konuşacak mısınız böyle? Doğaçlama oynayın işte, eğlencesi kaçıyor."

{-} 𝑻𝒉𝒆 𝑺𝒖𝒄𝒄𝒆𝒔𝒔𝒐𝒓 𝒐𝒇 𝑨𝒔𝒈𝒂𝒓𝒅 | KokonuiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin