Changbin sigarasından bir nefes çekip karşısındaki şehir manzarasına baktı. Felix ise balkondaki koltuğa oturmuş en yakın arkadaşına bakıyordu.
Changbin ve Felix 9. sınıfta tanışmış ve o zamandan beri yakın arkadaşlardı. Aynı evde kalıyorlardı. Changbin küçükken yaşadığı ve onda travma bırakan olaylarını hatırlar ve defalarca aynı olayları Felix'e anlatırdı. Felix'de olayı ilk defa duyuyormuş gibi arkadaşını dinler ve ona yardımcı olmaya çalışırdı. Sonrasında yataklarına geçer Changbini kolları arasına alır ona sımsıkı sarılarak uyurdu. Aslında bunlar onların günlük rutiniydi.
"Günün nasıl geçti? " diye soru yöneltti sigarasını içen arkadaşına sarışın olan.
"Aynı her zamanki gibi yorucu"dedi genç adam ve biten sigarasını küllüğe bastırdı.Arkadaşının yanına gidip onun dizlerine başını koyup uzandı koltuğa. Felix arkadaşının saçlarına ellerini daldırıp yavaş yavaş okşamaya başladı. Changbin'in en huzur bulduğu anlardı bu zamanlar.
Gözlerini açıp Felix'e baktı. Ellerini uzatıp arkadaşının çillerine dokundu. Felix'in çillerini seviyordu ve kapatmasını istemiyordu."Uyuyalım mı?" diye soru yönellti arkadaşına Changbin. Felix kafasını sallayıp arkadaşının bacaklarından kalkmasını beklemiş, Changbin kalkınca Felix'de kalkmış arkadaşının arkasından ilerlemeye başlamıştı.
İkisi beraber dişlerini fırçlayıp yatağa girmişlerdi.Changbin Felix'in kollarının arasına girmiş Felix ise Changbine sımsıkı sarılmıştı. "İyi geceler minik tavşan" diye mırıldandı sarışın olan. Changbin gülümseyip "iyi geceler civciv" diye mırıldandı ve ikiside uykuya daldı.
-
merhabalar bu benim ilk hikayem umarım begenirsiniz.
yazım yanlislarim varsa simdiden özür dilerim 💘💗-helena
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friendship and love, changlix
FanfictionGüney Korenin en büyük şirketinin CEO'su Seo Changbin ve onun en yakın arkadaşı Psikolog Lee Felix