Changbin ayakları altındaki şehir manzarasına baktı. İşleri bitmişti. Telefonun zil sesini duydu. Baktığında Felix'in aradığını gördü hemen telefonu açtı.
"Alo Binnie" miniğinin sesini duyunca gülümsedi. "Efendim bebeğim " dedi.
"Benim işlerim bitti eve gidiyorum şimdi yemek yapacaktım istediğin bir şey var mı? Ayrıca sen ne zaman geliyorsun?" diye sordu.
Changbin gülümseyip " Hayır kafana göre takıl ve şimdi çıkıyorum bebeğim" Felix onayladığında vedalaşıp telefonu kapattılar.Felix Changbin'e büyük bir huzur veriyordu. Miniğini çok seviyordu. Hemen toparlanıp şirketten çıktı arabasına binip eve doğru sürmeye başladı.
Felix eve varmış yemek yapmaya koyulmuştu. Yemek yapmayı çok seviyordu. Arkadaşının geldiğini görünce kocaman gülümseyip ona sarıldı.
"Hoşgeldiiiinnn"Changbin Felix'in sarılmasına gülerek karşılık vermiş "Hoşbuldum bebeğim" demişti. Mutfaktan gelen harika kokularla Felix'e döndü.
"Harika kokuyor" gülerek miniğine döndü. Felix'de kocaman gülümsedi. "Hadi koş elini yıka üstünü değiştir yemek hazır"
Changbin ellerini yıkayıp üstünü değiştirdi ve harika kokan mutfağa ilerledi. Beraber yemek yemeye başladılar. Yemek yedikten sonra Changbin Felix'i salona yollayıp hızlıca mutfağı toparladı.
Felix'in yanına geçti. Miniğini kolunun altına alarak konuştu "Hadi film izleyelim"
Felix arkadaşının kolunun altına girip "ayy olur" diyip animasyon seçmeye başladı. Changbin kocaman gülümsedi. Felix başarılı ve ciddi bir psikolog olabilirdi ama Changbin'in yanında minicik bir bebeğe dönüşüyordu.
Changbin Felix'in bu hallerini çok seviyordu. Arkadaşı ne yapsa sıkılmadan sürekli onu izliyordu gülerek.
Felix animasyonu en sonunda seçmiş sonra koşarak mutfağa gitmişti. Dolaptan iki çikolata alıp birini Changbin'e verdi tekrar Changbin'in kolları arasına girip filmi izlemeye başladılar.
-
-Bolum kısa oldu ama daha fazla bekletmek istemedim. Bir sonraki bölümde olayları açmaya başlıycam yavaştan umarım beğenmişsinizdir. Yorum yapıp oy verirseniz cok mutlu olurum. 💘-helena
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friendship and love, changlix
FanfictionGüney Korenin en büyük şirketinin CEO'su Seo Changbin ve onun en yakın arkadaşı Psikolog Lee Felix