Felix eve erkenden gelmiş yemek hazırlayıp dinlenmek için koltuğa uzanmış ve düşüncelere dalmıştı.
Bir kaç gündür kafasını karıştıran şeyler vardı. Changbin'in ona gösterdiği ilgi artık kalbini hızlandırıyordu.
Düşüncelere dalmışken kapı sesiyle kendine gelmişti.
Ayaklanıp kapıyı açmaya gitmişti."Hoşgeldin" dedi gelen arkadaşına ve ona sıkıca sarılmıştı.
Changbin de "Hoşbuldum bebeğim." diyip miniğinin sarılmasına karşılık verdi.
"Hadi üstünü değiştir bende sofrayı hazırlayayım."
Siyah saçlı onaylayıp banyoya gitti. Elini yüzünü yıkayıp, üstünü değiştirdikten sonra mutfağa geçti. Arkadaşına yardım edip masaya oturdular.
Yemeklerini yedikten sonra Changbin arkadaşını salona yollayıp mutfağı hızlıca toparladı. Salona geçip, televizyon izleyen arkadaşının yanına oturdu.
"Nasıl geçti günün?" diye soru yönellti siyah saçlı.
" Her zamanki gibi yorucu. Senin?"
"Jisung gelmişti yine odamdan çıkmadı sürekli konuşup durdu. " dedi gülerek.
Felix'te güldü. Jisung Felix'in de yakın arkadaşıydı ve cidden arkadaşı çok konuşkan biriydi.
"1 hafta sonra yeni bir yıla gireceğiz ve hala kar yağmadı." Sarışın konuyu değiştirerek ve ardından dudaklarını büzdü.
Changbin oğlanın büzülü dudaklarına baktı. Sonra hemen kafasını sallayıp gözlerini çekti.
"Evet ama yağar bence bir iki güne dışarıda tam kar soğuğu var." az önceki görüntü yüzünden ne dediğini çok anlamadan konuşmuştu.
Felix "umarım" diye mırıldandıktan sonra ekledi "hadi film izleyelim"
Changbin onaylayıp mutfağa yöneldi ve bir kaç aburcuburla geri döndü. Felix ise ayaklarında olan örtüyü ikisini örtecek şekilde karnına kadar çekti. Beraber Felix'in seçtiği filmi izlemeye başladılar.
Aradan 1 hafta geçmişti. Felix düşünmekten beyni patlayacak gibi hissediyordu. Ama artık inkar edemezdi. Arkadaşından hoşlanıyordu.
Bugün yılın son günüydü. Bugün Changbin'e itiraf etmeye karar verdi. Ya arkadaşlıkları bitecekti ya da.. o da bilmiyordu. Bunları düşünmemeye karar verdi. Odaya giren son hastası ile ilgilenmeye başladı.
Changbin ise işlerini bitirmiş sandalyesinde geriye yaslanmış boş gözlerle karşısındaki duvarı izliyordu.
Masadan telefonunu alıp Minhoya haber verdikten sonra şirketten ayrılmış ve Felix'in çalıştığı yere sürmeye başlamıştı.
Felix ise çıkan son hastası ile derin bir nefes vermiş ve eve gitmek için eşyalarını toparlamıştı. Başı ağrıyordu eve gidip hemen dinlenmek istiyordu.
Dışarı çıktığında arabasına yaslanmış sigara içen bir Changbinle karşılaşmayı beklemiyordu. Bu görüntü ne kadar kalbini hızlandırsada sigara içmesi kaşlarını çatmasına sebep olmuştu.
Changbin miniğinin yüz ifadesine gülerken bitmiş sigarasını ayağıyla ezdi.
"Atla bakalım küçük civciv şöförünüz hizmetinizdedir."
Felix arkadaşına gülümsedikten sonra arabaya bindi.
Changbin'de bindikten sonra eve doğru sürmeye başladı."sigarayı biraz daha iç bari, kendine zarar veriyorsun."
Felix konuştuktan sonra başını cama yasladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friendship and love, changlix
FanfictionGüney Korenin en büyük şirketinin CEO'su Seo Changbin ve onun en yakın arkadaşı Psikolog Lee Felix