O gece büyük bir baş ağrısıyla koltuğun köşesinde uyuyakalmışım. Sabah kalktığımda gözlerimi en başta açmakta zorlandım, birbirine yapışmıştı. Zar zor hareket edebiliyordum. Her yerim mükemmel bir acıyla sızlıyordu.
Zorla da olsa ayaklanıp koltuğa attım kendimi, biraz da öyle uyumak istedim ama beynimde dolanan tilkiler bunu engelledi. Kafamın karışıklığı beni mahvediyordu.
Taehyung'un bu tavırlarında anlam aramaktan çok yorulmuştum artık. İlişnin yorucu olan kısmına gelmiştik. Birlikteliğimiz artık bizim için bir sorun olmaya başlamıştı. Bu da beni en çok üzen şeydi.
O gün, Taehyung Lisa için evime geldiğinde onu reddetseydim şimdi bu durumda olur muydum? Belki daha iyi bir halde olurdum fakat ben bunu istemiyordum. Sanırım yine olsa yine onun kollarına atardım kendimi.
Sonra düşündüm, geçmişe dönme şansımız olsa o da benim gibi yapar mıydı? Güzel anılar biriktirmiştik ve bu benim için ne kadar değerli olsa da onun için bu kadar değerli miydi?
Tavanı izlerken Taehyung'un aldığı kolyeye gitti parmaklarım. Ne olursa olsun bu kolyeyi asla çıkarmayacaktım. Taehyung ne yaparsa yapsın bu kolyenin yeri boyunumdu.
Çünkü ne olursa olsun anılar benimleydi. Suçlu kim olursa olsun anıların bir suçu yoktu ve anılarımda canlanan Taehyung sol göğsümde hafif bir acıya sebep oldu.
Sol gözümden benden habersiz akıp giden gözyaşım canımın daha da yanmasına sebep oldu. Karşısına geçip neden böyle diye sormayı çok istiyordum.
Yine de, her ne olursa olsun, yine de bir umudum vardı. Her şeyi düzeltebileceğimize dair.
Bugün işim yoktu yani evdeydim. Evde tek durmak istemiyordum. Telefonumu elime alıp mesaj kutusuna girdim.
...
jennie
selam mina
nasılsın?mina
iyiyimm
sen nasılsın?
daha iyi hissediyor musun?jennie
hayır ama olacağım
bugün müsait misin?mina
evet
evdeyim bugünjennie
eğer bir planın yoksa bize gelsene
akşam yemeği de bendenmina
ay olurr
ne zaman çıkayım?jennie
yarım saate markete giderim ben
sen de keyfine göre
yaz bana tamam mı çıkarkenmina
tamam yazarımjennie
bir de
teşekkür ederimmina
neden?jennie
hayatıma girdiğin için
iyi ki varsınmina
asıl sen iyi ki varsın
umarım hep olursunjennie
🥺...
Uygulamadan çıkıp telefonu kapatacağım sırada birden aklıma ona yazmak geldi. Adını aratıp mesaj kutusuna girdim.
...
jennie
nasılsın?
pekala
cevap vermeyeceksin
sadece
dün geceyi merak ediyorum
eğer beni istiyorsan neden böyle yapıyorsun?
veya daha doğrusu beni istiyor musun?
neyse...
Birkaç mesajdan sonra pes edip yazmayı bıraktım. Ardından bu konu hakkında daha fazla düşünmeden kalkıp Mina için alışverişe çıktım.
...
Mina'nın arkadaşlığını gerçekten çok özlemiştim. Lisenin ilk senesi ayrılmaz ikiliydik ve tamamiyle mükemmeldik. Sonra araya arkadaş grubu girince ister istemez eskisi gibi olamamıştık.
Koltuğumda oturmuş bir yandan pizza yiyor bir yandan da eski günler hakkında konuşuyorduk.
"Peki okulun ilk gününü hatırlıyor musun?"
Aklıma gelince hafifçe kıkırdadım.
"Unutur muyum? Yanlışlıkla 12. sınıflara girmiştik! Hayatımda hiç bu kadar rezil hissetmemiştim..."
O da tatlı bir kahkaha bırakıp kolasından bir yudum aldı.
Pizzadan bir ısırık aldım ve, "Grup olduğumuz günleri hatırlıyor musun? Her şey çoj iyiydi..." dedim.
Başını sallayıp, "Hatırlıyorum! Seninle Jimin çok yakındı ve ben sizi çok kıskanırdım..." dedi.
"Son sene doğruluk cesaretlik oynadığımız günü hatırlıyor musun?" diye sordu.
"Evet... Jimin bana sormuştu ve ben cesaretlik diyince 20 yaşında hala bekarsak evleneceğiz demişti."
Ona baktığımda burukça gülümsediğini gördüm.
"Senden hoşlanıyordu."
Omuzlarımı silktim, ne olursa olsun geçmiş geçmişte kalmıştı işte.
"Böyle anılara dalıp moralimizi bozmayalım! Film açacağım, ne açsam?"
Ardından hemen moralimiz yerine geldi. Güzel bir komedi filmi açıp izledikten sonra aldığım hazır tatlıları da kahve eşliğinde yedik.
Tüm akşam neredeyse aralıksız sohbet etmiştik. Son günlerde yaşadığım en güzel gündü.
Saat 11'e gelirken Mina yarın işe gideceğini söyleyip ayaklandı. Kapıda onu uğurlarken, "Tekrar yapalım olur mu?" diye sordum.
Ayakkabılarınu giymeyi bitirince bana sıkıca sarılıp, "Telafi edeceğiz... eski günleri..." dedi.
Ben de gülümsedim ve "Görüşürüz..." dedim. O da aynı şekilde görüşürüz dedikten sonra kapıyı örtüp tekrar koltuğa oturdum. Günüm ne kadar iyi olursa olsun günün sonunda yine kendimle kalıyordum.
Mutfağı toparlamak için kalktığımda telefonum mesaj bildirimiyle titredi. Heyecanla telefonu elime alıp mesajın ondan gelmesi için tanrılara dua ederek açtım.
taehyung
yarın akşam 9'da sahilde buluşalım.
o zaman açıklayacağım.ILUD 10K OLMUUUSSSSS HAYATIMIN EN GUZEL ANIYDI
eee bolum hakkinda ne dusunuyorsunuz sizce tae neden cagirdi sahile??
NEYSE GORUSURUZ TAMAM MI.
💌🎂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i love ur dad. taennie
Fanfictionjennie, arkadaşının babası taehyung'a duymaması gereken bir ilgi duyuyordu. 270822-011022