✓²⁰

3.1K 196 198
                                    

YARINI BEKLEYEMIYORUM HEMEN YAYINLAYACAGIM.

yaş farkı olduğundan bu bölüm olacaklar bazılarını rahatsız edebilir. Eğer size yanlış geliyorsa okumamanızı istiyorum.

Bu bölüme bol bol yorum istiyorum🥺 düşüncelerinizi, tepkilerinizi cook merak ediyorum...

2 hafta sonra,
15 ocak gecesi.

Günlerim bok, bombok geçiyordu. En yakın arkadaşlarım beklemediğim anda keskin bir çizgi çekmişti benimle aralarına. Lisa'ylaysa aramızdakileri halletmiş olsak bile eskisi gibi samimi olmadığımızı hissediyor, hatta biliyordum. Böylece yalnızlık tekrar kapımı çaldı.

Günlerim işe gitmekle, alışverişe gitmekle, duş almakla, ve kendime zaman ayırmakla geçip gidiyordu. Maddi durumum daha iyi olsa bir kedi sahiplenmek istiyordum. Hatta 40 yaşıma geldiğimde bir sürü kedim olabilirdi.

O akşam, 15 Ocak, yorgun argın eve dönüp dünden kalan köfteleri kızartıp ekmek arası yapmış oturma odasına gidiyordum. Saat 23.15'di. Tüm günüm gerçek anlamda kahve içmekle geçtiği için uykum yoktu fakat yorgunluk beni bitiriyordu. Tek isteğim köftelerimi yiyip uyumaktı.

Köfteden birkaç lokma aldıktan sonra masanın üzerine koyup kumandaya uzandığım sırada telefonumda birkaç titreşimle karşılaştım. Son günlerde isimsizden başka kimse bir şey yazmıyordu. Ve o bu saatte yazacak birisi değildi.

Çatık kaşlarla kumandayı es geçip elimi telefona uzattım ve Taehyung'dan birkaç endişe dolu mesaj gördüm. Telefonu tamamen elime alıp mesaja tıkladım ve okumaya başladım.

taehyung

taehyung
jennie.

taehyung
cevap verir misin?
önemli bir şey var.
çok önemli ve çok kötü bir şey.

taehyung
gerçekten.
inan bana.

taehyung
jennie.
bana inanmıyor musun?
çok çok önemli.

taehyung
JENNİE!

taehyung
tanrım.
yaşlı kalbim bunu kaldırmıyor.
SANIRIM ÖLECEĞİM JENNİE.

taehyung
jennie.
gerçekten önemli.

jennie
bay kim
kim bay
kim taehyung?
evet
bu iyi
VE NE OLDU
NE OLDU ÇOK KORKUYORUM

taehyung
korkuyor musun?

yazıyor...

taehyung
KORK ZATEN.
ÇOK ÇOK ÇOK KÖTÜ BİR ŞEY OLDU.
lisa'ya çok kötü bir şey oldu.
seninle görüşmesi lazım.
hazırlansan, seni alsam?

jennie
ne
lisa'nın nesi var
tamam hazırlanıyorum

taehyung
çok kötü.
seni bekliyor.
çıkıyorum yola.
üzgünüm kızım seni kullanmak zorundaydım.|

jennie
tamam

...

Guruldayan karnım vücudumu uyarırken saat 23.40 sularında botlarımı giymiş evimin kapısını kitliyordum. Önüme gelen atkımı tekrar arkaya attıktan sonra anahtarı montumun büyük cebine yerleştirip dış kapıya kadar adeta koştum.

i love ur dad. taennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin