Aleksi POV
Katsoin Nikon lähettämää tekstiviestiä vähän hämmentyneenä. Nousin ylös seisomaan ja annoin vauvan Villen syliin.
- Hei mun pitää mennä, Nikolta tuli viesti ja se sano että mun pitää mennä Ollille ku ne tarvii apua, sanon.
- Okei, no nähdään heippa, Ville sanoo.
- Heippa! Sanon ja kävelen ulos huoneesta.
Kävelin autooni ja käynnistin sen ja ajoin Ollille. Parkkeerasin autoni Ollin pihaan ja huomasin Nikon, Ollin veljen eli Onnin, Ollin siskon eli Oilin ja Tommin seisovan ulkona. Keittiön ikkunasta tuli savua. Astuin ulos autosta ja kävelin Nikon luo.
- Sä tulit myöhässä, sul kesti niin kauan et soitettii Tommille, palokunta ja ambulanssi, Niko sanoi vihaisen näköisenä.
- Missä Olli? Kysyin.
Niko katsoi minua edelleen vihaisen näköisenä ja osoitti taloa.
- Mitä täällä on tapahtunut? Kysyin.
- Ei tarkalleen tiietä että mitä on käyny mut jotain tapahtu keittiössä niin että sytty tulipalo, Tommi vastasi.
- Sulle laitettiin viestiä sen takia että Olli ja Olivia saatais ulos tuolta ennenku toi pahenis mut eipä sua näkyny jote soitettii Tommille, Tommi tuli kans myöhäs ja nyt Olli ja Olivia on tuol talossa, Niko sanoi korottaen ääntänsä.
- No anteeks, sanoin.
- Tässä ei kuule mikää anteeks riitä, Niko sanoi ja tönäisi minua.
Hetken päästä ensihoitajat kävelevät Ollin ja Olivian kanssa ulos talosta.
- Kato nyt, jos oisit ollu täällä ajoissa niin ehkä Olli ja Olivia olis tässä meidän kanssa mut nyt ne onkin tuolla ensihoitajien kanssa menossa sairaalaan, Niko sanoo.
- En mä voi liikenteessä ajaa ylinopeutta, sanon.
- Ai et ees Ollin vuoks? Niko kysyy.
- Mä rakastan Ollia, sanon hiljaa.
- En mä usko tota, ei kukaan usko, Niko sanoo.
Kävelin autoni luokse ja avasin autoni oven.
- Älä lähde, kuulin Tommin sanovan.
- Anna mulle yks syy, miks mun ei pitäs lähtee, sanon ja menen autoon istumaan.
Olin sulkemassa auton ovea kunnes huomasin Onnin juoksevan minun luokse.
- Mä laitan sulle viestii sit ku voi mennä kattoo Ollii sariraalaan, Onni sanoo hiljaa.
- Okei, sanoin ja suljin autoni oven.
YOU ARE READING
Pettäjä
Mystery / ThrillerOlin menossa studiolle koska Aleksi laitto mulle viestii et mun pitää tulla sinne nyt heti. Avasin studion oven ja menin eteiseen otin kengät ja takin pois. - Missä sä Aleksi oot? Kysyn. - Täällä mun työpisteellä, Aleksi vastasi. Menin Aleksin ty...