Aleksi POV
Olin ajamassa sairaalalle kattoo Ollia, parkkeerasin auton sairaalan parkkipaikalle, astuin ulos autosta ja kävelin sairaalaan sisään. Koputin sen huoneen oveen missä Onni sanoi Ollin olevan. Onni tuli avaamaan huoneen oven ja kävelin peremmälle huoneeseen. Katsoin Ollia joka makasi sairaala sängyllä ja tuijotti minua.
- Tää kaikki on mun syytä, sanon.
- Ei oo, Olli sanoo.
- On, mä en tullu ajoissa pelastaa sua, sanon.
- Joo mut-, Olli sanoo kunnes keskeytän.
- Mä en oo välttämättä se oikea sulle, sanon.
- Arvaa mitä, mä nään susta unta joka yö, mä-, Olli sanoo kunnes keskeytän hänet taas.
- Olli, tää meidän suhde ei toimi, sanon.
- Älä jätä mua, älä uskallakkaan jättää mua, Olli sanoo.
- Olli rakas, mä tiesin jo alusta asti että tää ei tuu toimii, sanon.
- Allu me voidaa viel yrittää, eiks nii? Olli sanoo itku kurkussa.
- Olli Elias Matela ei me voida, sanon ja lähden ulos sairaala huoneesta.
Kävelin parkkipaikalle missä autoni oli ja avasin auton oven kunnes kuulen Nikon äänen takanani.
- Te erositte? Niko kysyi.
- En tiiä et oltiinks me ees alunperin yhdessä, vastaan ja menin autoon istumaan.
- Anteeks siitä mitä mä sanoin sulle siel Ollilla, Niko sanoo.
Katsoin Nikoa ja hymyilin vähän jonka jälkeen suljin auton oven ja käynnistin auton.Olli POV
Makasin sairaalan sängyllä ja tuijotin seinää, hetken päästä Niko tulee huoneeseen. Katson Nikoa itku kurkussa, Niko kävelee luokseni ja istuu minun viereen ja halaa minua, sitten alan itkemään.
- Se vihaa mua, sanon itkien Nikon olkapäätä vasten.
- Älä edes ajattele tollasta, ei se sua vihaa, Niko sanoo samalla kun silittää selkääni.
- Olisitpa ollu täällä nii olisit ite kuullu mitä se Aleksi sano, sanon ja itken vielä enemmän.
YOU ARE READING
Pettäjä
Mystery / ThrillerOlin menossa studiolle koska Aleksi laitto mulle viestii et mun pitää tulla sinne nyt heti. Avasin studion oven ja menin eteiseen otin kengät ja takin pois. - Missä sä Aleksi oot? Kysyn. - Täällä mun työpisteellä, Aleksi vastasi. Menin Aleksin ty...