Niko POV
Kannoin Oliviaa reppuselässä koko matkan, olimme jo Olivian talon pihalla kunnes huomasin jonkun auton ajavan siihen pihalle. Juoksin nopeasti jonkun puskan taakse ja päästin Olivian pois reppuselästä. Aloin silleen vähän niinku vakoilemaan sitä autoa, autosta astui ulos Olivian vanhemmat.
- Voi vittu, sanoin kuiskaten.
- Mitä nyt? Olivia kysyi.
- Shhhh, sanoin ja jatkoin vakoilemista.
Katsoin kun Olivian vanhemmat menivät taloon sisään. Istuin maahan ja nojasin puuhun joka oli sen puskan vieressä.
- Miten sä aattelit että me nyt päästään kotiin ilman että mun vanhemmat huomaa? Olivia kysyi.
Mietin hetken, Olivia katsoi minua kysyvällä ja väsyneellä ilmeellä.
- Tuu, sanoin ja otin Olivian takaisin reppuselkään.
Hiivin taka-pihan terassille, ja avasin terassilla olevan oven hiljaa, tai no yritin avata sen sillee hiljaa.Olli POV
Makasin sängyllä omassa huoneessani ja selailin puhelinta kunnes kuulin jonkun äänen alakerrassa. Ihan kun joku olisi avannut terassin oven tai jonkun. Nousin ylös sängystä ja hiivin portaita alas keittiöön, otin jostain laatikosta paistinpannun ja aloin hiipimään olohuoneeseen.
- Kuka vittu siellä on? Kysyin samalla kun hiivin olohuoneeseen.
Kun pääsin olohuoneeseen niin huomasin jonkun ihmisen seisovan sen terassin oven edessä, olin valmis lyömään.
- Olli rauhotu! Kuulin tutun äänen sanovan.
Laitoin olohuoneen valot päälle, edessäni seisoi Niko jolla oli Olivia reppuselässä.
- Mitä vittua te touhuutte? Kysyn.
Niko päästää Olivian pois reppuselästään.
- Hyvää yötä, Olivia vaan sano ja meni rappusia ylös omaan huoneeseensa.
Käänsin katseeni Nikoa päin joka katsoi jo minua ihan punastuneena. Niko vain tuijotti minua ja sitten meni vierashuoneeseen. Itse menin keittiöön ja laitoin paistinpannun takaisin sinne missä se olikin ja menin takaisin omaan huoneeseeni. Siirsin vaatekaapin joka oli keskellä huonetta, vaatekasan alta paljastui kuva. Nostin kuvan ja istahdin sängylleni ja katsoin kuvaa. Kuva oli pari vuotta vanha, se oli Joelin ottama kuva jossa oli mä ja Aleksi istumassa vierekkäin sohvalla, kuva oli varmaan otettu Joonaksen jostain kotibileistä tai jotain. Nousin ylös seisomaan ja kävelin vaatekaapilleni, avasin vaatekaappini ja otin sieltä jonkun laatikon missä oli jotain Aleksin vanhoja kamoja joita olin Aleksilta "saanut" silloin kun olimme vielä yhdessä. Laitoin kuvan laatikkoon ja suljin vaatekaappini. Menin takaisin sängylleni makaamaan ja aloin selaamaan puhelintani.
CITEȘTI
Pettäjä
Mister / ThrillerOlin menossa studiolle koska Aleksi laitto mulle viestii et mun pitää tulla sinne nyt heti. Avasin studion oven ja menin eteiseen otin kengät ja takin pois. - Missä sä Aleksi oot? Kysyn. - Täällä mun työpisteellä, Aleksi vastasi. Menin Aleksin ty...