Olli POV
Eilen Aleksi pyys mua käymään sen luona, koputin just sen asunnon oveen ja nyt mä seison sen asunnon oven edessä ja odotan että se tulis avaa sen oven. Hetken päästä Aleksi tuli avaamaan mulle oven.
- Moi, Aleksi sanoo.
- Moi, sanon.
Menen riisumaan takkini ja kenkäni ja sen jälkeen menen olohuoneeseen istumaan sohvalle, Aleksi tulee hetken päästä myös olohuoneeseen ja istuu minun viereen sohvalle.
- Mites jätkillä menee? Aleksi kysyy pienen hiljaisuuden jälkeen.
- No Joel meni naimisii, Joonas on nyt iha oma itsensä, Tommikaa ei oo muuttunu melkee yhtää ja Nikosta on tullu outo, vastaan.
- Mennäänks kävelylle? Aleksi kysyy.
- Vaikka, vastaan.
Aleksi nousee ylös ja menee eteiseen ja pukee takin ja kengät, menen Aleksin perässä eteiseen ja puen myös takin ja kengät. Aleksi avasi minulle oven ja sitten käveltiin ulos. Ulkona oli -15 astetta pakkasta eli aika kylmä. Käveltiin hetken hiljaisuudessa kunnes törmäsin johonkin.
- Anteeks, sanoin.
- Ei mitää, joku mies sanoi.
- Moi Ville! Aleksi sanoo ja halaa miestä.
- Moi, mitä kuuluu? Mies kysyi.
- Iha hyvää, mites sulla? Aleksi sanoo.
- Iha hyvin, Ville sanoo.
Aleksi katsoo minua hymyillen.
- Aa joo tässä on Olli, Aleksi sanoo.
- Moi, mä oon Vilhelm mut voit kutsuu mua Villeks, Ville sanoo.
- Mä oon Olli, sanon.
Ville katsoi meitä hymyillen kunnes hänen puhelimeensa tuli viesti. Villen ilme muuttui hätääntyneeksi.
- Hei oisko mitenkää mahdollista että sä voisit viiä mut sairaalalle? Ville kysyy Aleksilta.
- Onks kaikki hyvin? Aleksi kysyy huolestuneena.
- Joo on, musta tulee vaan isä, mun vaimo alko synnyttää, Ville sanoo.
- Okei, mennään sit, Aleksi sanoo.
Kävelimme Aleksin autolle ja menimme autoon, Aleksi käynnisti auton ja ajoi sairaalalle.- - timeskip sairaalalle - -
Aleksi parkkeerasi sairaalan parkkipaikalle, käveltiin sairaalaan sisään ja Ville meni info pisteeseen. Hetken päästä Ville kävelee meidän luokse.
- Kiitos, mä meen nyt mun vaimon luo, Ville sanoo ja halaa Aleksia ja sitten lähtee.
Kävelen Aleksin kanssa Aleksin autoon, Aleksi käynnisti auton ja ajoi meidän pihalle.
- Kiitti kyydistä, sanoin Aleksille joka katsoi minua hymyillen.
- Eipä mitää, Aleksi sanoo.
Aleksi ajoi pihasta pois ja mä avasin ulko oven ja menin sisään. Eteisessä otin takin ja kengät pois ja kun kävelin olohuoneeseen niin olohuoneen sohvan nurkassa istui Olivia joka selaili puhelintaan, Niko istui nojatuolissa ja selaili myös puhelintaan.
- Mä meen nyt nukkumaan öitä, sanon.
- Öitä, Olivia sanoo.
- Öitä, Niko sanoo.
Menen huoneeseeni makaamaan sängylleni ja nukahdin melkein heti.
STAI LEGGENDO
Pettäjä
Mistero / ThrillerOlin menossa studiolle koska Aleksi laitto mulle viestii et mun pitää tulla sinne nyt heti. Avasin studion oven ja menin eteiseen otin kengät ja takin pois. - Missä sä Aleksi oot? Kysyn. - Täällä mun työpisteellä, Aleksi vastasi. Menin Aleksin ty...