On birinci katta inmiş ve beni getirdikleri yerle neredeyse aynı olan ama daha kapsamlı ve geniş oldukça bilgisayar bulunan bir odaya sokmuştu. Bilgisayar başında oldukça yoğun çalışıyora benzeyen çalışanların hepsinin odadan çıkmasıyla bilgisayarın başına geçti.

Kilidi kırıp ulaşmış olduğu dosyayı tekrar incelemeye başladı, merakla bilgisayara yaklaşıp yazan her şeyi okumaya başladım. Yazmıyordu, babam bana yalan mı söylemişti? "Hayır, bak babam bana yalan söylemez!" Bu daha kapsamlı bir özgeçmişti, sahi bu kadar çok şeyi nasıl bulmuştu böyle?
"Babanın özgeçmişinde polisliğe dair hiç bir kalıntı yok."
"Ama neden?" çok mantıksız geliyordu tüm bu yazanlar, babam bilgisayar mühendisi falan değildi böyle bir şey neden yazıyordu?
"Baban senden hiç bir şey sakladı mı?" Hatırlama Hazal, hatırlama.
"Evet." neler olduğunu anlamak için en azından şu anlık bir şey saklamamalıydım.
"Ne sakladı da sonradan öğrendin?"
"Annemin ölümünü..." Meleğim karne aldığım gün ölmüştü ama babam bana çok sonradan söylemişti...
"Neden sakladı bunu senden?" Neden sakladın bunu benden baba?
"Bilmiyorum." bilmiyordum ve sanırım hiç bir zaman öğrenemeyecektim,
"Baban seni hiç eski yıllarında ajan olduğunu bir başkasına söylememen için uyardı mı?" hatırlamaya çalıştım. 'Hazal aile içi şeyleri bir başkasına sakın söyleme, bu doğru değil eğer herhangi biri sana babanın yada annenin mesleğini sorarsa bizim eski değil yeni mesleğimizi söylemelisin eğer eski mesleğimizi söylersen doğru olmaz.' bana bunu annemin öldüğü ay içinde sürekli söylerdi neden o aylar içinde bunun üzerinde fazla durduğunu anlayamıyordum.
"Evet, annem öldükten sonra bununla beni defalarca uyardı nedenini hiç bir zaman fazla sorgulamamıştım." kaşları çatıldı ve yüzünü bilgisayara geri döndü. Her şey çok saçma oysa, babamın geçmişinde yazmaması... "Annem!" Dedim aklıma gelen şeyle "Annemin özgeçmişi onu açmalısın." Annemin kuaför olduğunu söylemişti babam. "Annem kuafördü," kısaca açıkladığım an nasıl açtığını anlayamadığım şekilde annemin yalnızca özgeçmişine değil resmen kimliğine bile ulaşmıştı bu adam. Teknoloji ne ara bu kadar gelişti vay be!
bekar.
Ne?
"Bekar mı yazıyor orda?" sesimi yükseltip bilgisayara yaklaştım. Bekar yazıyordu, annem bekar değildi, evliydi son nefesini evliyken verdi! "Burada adı ve soy adı Helin Yıldırım diye geçiyor." Bilmediğim şeyler vardı, artık buna eminim ki benden saklanmış gerçekler söz konusuydu. "Ne oluyor?" yorgunluktan fısıltılı çıkan sesimle yorgun gözlerimi ona diktim. " 2015 den beri annenin ölümü hakkında her şeye ulaşmaya çalışıyorum, ilk annenin özgeçmişine ulaştığımda bekar olduğu yazmıyordu." Annemi 2014 te kaybetmiştik 2015 te evli olarak gözüküyorsa bu demek oluyor ki öldükten sonra evli yada bekar olduğu her şekilde değiştirilmedikçe yazıyordu. "Bunun değiştirilme ihtimali var mı yani?" girdiği site oldukça tehlikeliydi ve istediği herkesin en detaylı bilgisine kadar ulaşabiliyordu, bu siteye girmek çok tehlikeli aynı zamanda imkansıza yakındır bu da demek oluyor ki biri siteye tüm kilit güvenlik ve hatta virüslerine rağmen ulaşabilmiş ve internetin en derinlerine kadar bilgileri değiştirmişti ama kim?
"Biri var." onu biz de biliyoruz!
"Ama kim?" dedim.
"Bana bırak." dedi,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Görev (+18)
Teen Fiction'"Dön arkanı, ellerini çözeceğim." Dedi. Hızla arkamı dönüp ellerimi çözmesini bekledim, onun tek hamlesinde ipler birden yere düştü.' Hazal ve küçüklüğünü beraber geçirdiği defneye gizemli mesajlar gelmesinin ardından, Hazal silah sesleriyle uyanır...