📌oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen, teşekkür ederim.
"Aras Bey, Asel hanımın çalışanı az önce sizi arıyordu. Sanırsam telefonlarını açmamışsınız sizden acil bir takım görüntüleri istiyormuş, sizi bulamayınca dolayısıyla bana sordu." Ne kadar saçma sırf bir görüntü için adam mı yolluyordu yani?
"Tamam." insan bir teşekkür eder ne kadar ayıp. "Yürü." bu sefer ikiletmeden ona uyup peşine takıldım. onuncu kata çıkmamızla bir kapının önünde durdu, "Bir süre burada kalacaksın." bu sefer umarım yatağı vardır ha birde banyosu olursa iyi olur bu ter kokusundan bir an önce kurtulmak istiyorum.
Kapıyı bir anahtarla açtı ve mükemmel bir manzara ile karşı karşıya kaldım.
Oda oldukça şık ve sadeydi siyahın ve koyu yeşilin ağırlık olduğu oda tahminen bir çoğu kişinin içini karartırdı ama çok asil renklere sahipti.Grinin koyu tonlarının yer edindiği iki kişilik oldukça rahat görünen yatak, yeşil duvara yaslanmış simsiyah kocaman dolap, yatağın arkasından sanki perde çekilmiş görüntüsü veren ince koyu yeşil bir duvar, yatağın sağ tarafına koyulmuş bembeyaz küçük bir komodin, yatağın sol tarafında kalan koyu yeşil uzun perdeler ve duvarın baştan aşağısını kaplayan bir pencere, yatağın üzerinde ki simsiyah yastık kılıfları ve örtüler odayı o kadar asil kılmıştı ki...
*Burada normalde odayı detaylarla anlatıp geri kalanını hayal gücünüzle tamamlamanızı istedim, bu yüzden görsel koymuyorum. Eminim hayal gücünüz odayı daha asil kılacak.*
"Odayı süzmen bittiyse hazırlan saat dörtte burada olacağım, eğer kaçmaya kalkarsan-"
"Öldüreceksin tamam anladım."Uzatmaya gerek yoktu ne diye üstüne basa basa beni öldürmekle tehdit ediyordu ki, öldürmeye fazla meraklı herhalde. Odaya girdiğim an kapıyı arkamdan kapatmasıyla odada gezinmeye başladım. Komodinin üzerinde duran saatle rahatladım, dörde tam tamına bir saat on iki dakika vardı.
siyah koca dolaba doğru ilerleyip üstümde ki mükemmel pijamalarımdan kurtulmak adına bir kaç düzgün kıyafet aradım. Elime aldığım siyah kıyafetlerle banyoyu aramaya başladım, yatağın arkasında ki perde görünümlü duvarın yanında geçip arkasında duran banyoya ulaştığımda şaşırmama engel olamadım, odanın zıttı gibi her şey bembeyazdı, fazla umursamadan duş kabinine gidip ılık suyu açtım.
🍃🍃
Üzerime geçirdiğim dirseğime kadar gelen kısa kollu siyah düz t-shirt ve altıma geçirdiğim düz siyah eşofmanla yatağa otururken banyodan aldığım saç kurutma makinasını prize takıp saçlarımı kurutmaya başladım.
Saatin dört olmasına sadece 15 dakika kalmıştı ve belime gelen saçlar 15 dakikada kurumayacağını apaçık bağırıyordu, zaten yaz ayındaydık bu üstümdekilerle bile terleyecektim fakat kendi evimde değildim ve şu anlık böyle şeyler giymem daha rahat ve doğru olurdu, sahi defne ve babam beni çok merak etmişlerdir ne yapacağım ben.
Kapının çalmasıyla hızla saate baktım saat tam dört olmuştu zamanlaması çok iyiydi bu adamın gidip kapıyı açmamla gördüğüm manzara çok tuhaftı. Simsiyah giyinmiş üstüne de siyah bir koruyucu yelek giymişti, ne yalan söyleyeyim benden bu kadar korktuğunu bilmek gurur verici bay kibirili.
"Takip et." ne kadar da kısa cümleler kuruyordu böyle, insanlarla nasıl anlaşıyor?
Asansörün ikinci katta durmasıyla inip etrafa baktım. Bomboş büyük kolidoru geçip büyük siyah bir kapıyla karşılaşmamız beni o karanlık odaya soktukları anı aklıma getirdi, anlık duraksayıp ona döndüm. Korktuğumu anlamış olacak ki kapıyı açıp içeri girdi ve bende arkadan baktım. Bir sürü insan vardı, kimi dövüşüyor kimi ağırlık kaldırıyor, kimi mekik ile şınav çekiyordu. Oldukça tuhaftı herkes kendi halinde çalışıyordu, tıpkı fitness salonuna benziyordu ama çok fazla genişti ve herkes birbirinden epey uzakta sayılırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Görev (+18)
Teen Fiction'"Dön arkanı, ellerini çözeceğim." Dedi. Hızla arkamı dönüp ellerimi çözmesini bekledim, onun tek hamlesinde ipler birden yere düştü.' Hazal ve küçüklüğünü beraber geçirdiği defneye gizemli mesajlar gelmesinin ardından, Hazal silah sesleriyle uyanır...