34

816 66 86
                                    

minik umut kelebekleri
katledilmemeliydi

tom oddel, i think it's going to rain today

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

tom oddel,
i think it's going to rain today

ya da

demi lovato,
father

seçim sizin

🎬

|Alaz'dan|

Havanın soğuk oluşunu etrafınızdaki herkes hissedebilirdi lakin kalbinizde donmaları yalnızca sizi gerçekten sevenler hissederdi.

Sara beni gerçekten seviyordu. aynı benim ona deli olduğum gibi.

Bunu hissedebiliyor,içinde hiçbir kötülük barındırmadığını biliyordum. Belki hepimiz dışarıya karşı kötü insanlar olmuş olabilirdik lakin birbirimize karşı değildik.

Ben de dahil olmak üzere bu 6 kişi,asla birbirinin arkasından iş çevirmek istemezdik.

Ben ise bu altılıya dahil olsam dahi yıllardır en büyük sırların sahibi olmuştum. Her ne kadar istemesem de.

Tüm olanları içimde tutmak, tüm sırlara rağmen kardeşlerimin yüzüne bakmak daima garip gelmişti. Hani bazen Gizay şakasına Ekim'i daha çok seviyor gibi yapardı ya? O bile canımı yakardı.

Çünkü sapına kadar kardeş olan o ikisiydi.

Dışarıdan bakınca dahi belli oluyordu bu ama bir süre sonra alıştığım için dışarıdaki yorumları göz ardı edebilmiştim. Zaten bilmiyorlardı. Kimse bilmiyordu neler olduğunu.

Ben ve belli ki Pınar dışında kimse.

Yakıcı bir sırdı bu. Tek yanan ise ben ve annemdik. Üvey babam neredeydi,neden yoktu bilmiyordum. Emin olduğum tek şey onun büyük bir depresyonda olduğuydu. Bizi unutacak kadar büyük hem de.

Bana yaptığı iyilikler ve sevgiyi asla göz ardı edemezdim. Bu nedendir ki gerçek babam umurumda olmazdı hiçbir zaman. O zaten bana babalık yapmıştı. Başka birine ihtiyacım yoktu.

Olmayacaktı.

Şuan ise karşımda duran 90'ların ünlü rock grubunun solisti ile karşı karşı olmak çok trajikti.

Şimdiki nesilin pek tanımadığı,şuan yalnızca menejerlik ve bir kaç beat işi ile uğraşan ünlü rock grubu kurucusu; Barlas Anıl Tokgöz.

CHEESE|textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin