KEMBAR 09

20 1 0
                                    

BY : SEFFANO KAVANA

KEMBAR

BAB 09

JANGAN SAKITI IBUKU

Dania tersedar dari pengsan dan amat terkejut bila dia diikat dikerusi besi dengan keadaan separuh bogel hanya tinggal bra dan seluar dalam saja. Dania juga terkejut mendengar jeritaan kesakitaan dari bilik sebelah sambil meminta tolong dan meminta maaf.

Dania memerhati sekeliling bilik itu dia seperti berada didunia demansi pula dan disitu ada banyak tulisan " JANGAN SAKITI IBUKU...! " . Tiba-tiba pintu didepannya terbuka luas dan lima sosok tinggi masuk kedalam dan dua sosok bertopeng joker berdiri disalah satu mesin seperti pengisar daging.

Dania memerhati satu sosok itu dia meletak pelbagai alatan tajam diatas meja besi. Dania baru perasaan yang duduk dikirinya Jennie dan dikanan adalah Mae-Mae mereka juga baru sedar diri dan masih mamai-mamai lagi.

Dan seseorang berdiri didepan Dania lalu membuka topeng dimukanya. Kacak..! Wajahnya mirip seperti sehun EXO. Orangnya cukup serius.

"Awak gembira sakiti ibu ku.!"

"Siapa ibu awak...!! "

"Wow..!! awak dah lupa kar, wanita yang kau tolak ditangga Mall itu semalam..! "

Dania terkejut dan memandang wajah serius didepannya, Dania baru perasaan lelaki yang berdiri didepannya adalah anak kembar Leo dan Laura.

"Awak suka yang mana..! " ujar Alex sambil membelek-belek benda tajam yang pelbagai bentuk itu yang ada diatas meja besi itu.

"Lepas kan kami..!!! " Jerit Mae-Mae dan Jennie ketakutaan.Alex menekan butang merah itu.

"Diam lar...!!!!"

Mae-Mae dan Jennie terketar-ketar bila tubuh mereka dikaran dari kerusi besi itu. Tubuh Dania mengigil ketakutaan. Alex menghampiri Mae-Mae sambil menarik meja besi itu dan Alex mengambil pisau cukur itu lalu melibas ke mulut Mae-Mae.

"Itu akibatnya kau memfitnah Kak Nita dan memburuk-buruk mamaku dan nama baik nenek ku..! " Ujar Alex dengan serius.

Mulut Mae-Mae terbuka luas membuatkan Jennie dan Dania terjerit ketakutaan..! Alex mengambil gerudi kayu lalu mengerudi paha Dania manakala Jennie pula pahanya dicucuk dengan paku besar.

Sedikit demi sedikit kulit ketiga-tiga gadis itu disiat-siat oleh Alex. kaki Dania dipotong dengan pisau pemotong daging.

"Itu untuk Kak Nita... kau yang menyebabkan kaki Kak Nita patah dan ini untuk mama sebab kau sakiti perut mama dan yang ini untuk adik.. aku...!! " Habis perut Dania dicucuk dengan pisau cukur. Dania kini tidak mampu bersuara kerana sudah kehabisaan suara berteriak. Nafasnya turun naik.

Jennie pengsan bila melihat tubuh dua rakannya dikisar hingga lumat.Dia tidak menyangka bertemu dengan seorang pembunuh paling kejam.Jennie tahu dia sudah terlambat untuk menyesali semua perbuataannya.

Jennie menangis mengingati keluarganya yang dibuangnya sendiri sekarang baru lar dia sedar betapa dia sangat memerlukan ibubapanya disisinya sekarang.

"Dadiii.. tolong Jenn..!! Mamii.. Jen takut... abanggg tolong Jenn...! "

"Jangan risau aku tak akan bunuh awak tapi aku akan buat awak tak kenal siapa diri awak dan keluarga awak...! " Alex ketawa dia harus buat Jennie jadi gila seperti yang Jennie lakukan pada sahabat baik Papanya.

Jennie telah menipu dan mempermainkan Sham padahal Sham sangat menyayangi Jennie tetapi kerana terlalu mengejar impian Jennie tinggalkan Sham dan bercinta dengan lelaki yang jauh lebih kaya dari Sham.

KEMBARWhere stories live. Discover now