3. Si v poriadku

48 3 0
                                    

,,Už som ty povedala že ja zo šikanatorom nebudem chodiť " sebavedomo si mu odpovedala a chystala si sa odísť keď ta niečo chytilo za ruku  ,,Máš  poslednú možnosť si to rozmyslieť baby ,bola by si populárna ". Zrazu si cítila na krku tepli vánok a smrad po cigaretovom dyme (nemala si rada cigarety a už tobôž nie s Marihuanou) . Keď si sa pamätala že sa k tebe Jong približuje a snaží sa ta bobozkať neváhala si a vrazila si mu lakťom do brucha. ,,Toto si robiť nemala princezná " Zobvihol ruku a už ty chcel vylepit po tvári len v ten moment si otvorila oči a vydela si Yoonuiho ležať na zemi  ,,Och nie ,Yoongi ..Yoongi komunikuj so mnou ...Pozri sa čo si urobil !"  zobvihla si hlavu a pozrela sa  Jonga ale ten už utekal hed. Zohla si sa ku Yoongimu ktorému z nosa a úst tiekla krv. ,,Yoongi počuješ ma?" Hlas si mala tichý a roztraseny. Yoongi nereagoval tak si sa rozhodla zavolať sanitku .
      *O 2 hodiny*
    ,,Dobrý deň slečna Lin som doktor Josh " podala mi ruku na zoznámenie. ,,Pán doktor Josh co mu je  je v poriadku?" strašne si sa bála. ,,Váš priateľ utrpel silný naraz hlavy ,vyšetrenie nam ukázalo ze ma menší otraz mozgu ,inak všetko v poriadku " odložil tabuľku a podišiel k Yoongimu. ,,Dobre ráno Pán Min Yoongi ,som Váš ošetrujúci lekár Josh ". No Yoongi si ďalej spal,trochu som sa ľakla ,,Pán doktor prečo sa nezabudil?! " znervoznela som.
Doktor sa otočil smerom ku mne ,,Dovoľte mi v položiť otázku čo sa mu stalo zetakto dopadol " zobral tabuľku s perom a napeavol si okuliare . ,,On neurobil nič ,vlastne len sa ma snažil ochrániť pred jedným chalanom zo školy " sklopila si hlavu a vynorili sa dve malé slzi ktoré spustili väčšie a omnoho viac sĺz naraz. ,,Dobre nechcem vas osamote " povedal a hneď aj odišiel. Utekala si si sadnúť sa stoličku . ,,Prečo si to urobil ty somarik mala som to byť ja a nie ty" začala si plakať ešte viac a chitila ho za ruku . Bola si vystresovana a tak si zaspala .
    O hodinu neskôr sa zobudil aj Yoongi ktorý sa obzeral okolo seba kde je ale keď ta uvidel s ligotavou tvarou ,rozmazanim make-upom ,rozhádzanimi vlasmi a tvojim krásnym spánkom.. *,,Čo mi je "chytil sa za srdce a cítil ako sa mu zrýchlil tep. ,,Je naozaj krásna ale aj tak by ma nechcela "odsunul ty vlastne z tvary aby ti videl celú tvár . ,,Ona ma drží?!"chcel pohnúť rukov ale niečo ho držalo a nechcelo pustiť. Keď zistil kto v bruchu mu začalo polotovať milión motýľov. Na to aj on ty stihol ruku a vyzeralo to dáko takto :

 Na to aj on ty stihol ruku a vyzeralo to dáko takto :

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

V tom momente si sa zobudila a vydela si ze je hore . ,,Prečo si to spravil ?! Objala s plačom od šťastia.  ,,Ženy sa nemajú byť povedal celý červený až v tedy si si všimla že  sa držíte sa ruky začala si sa červenať . ,,Si v pohode ?"spýtal sa ma Yoongi zvedavím pohľadom a trochu aj zahambený. ,,N..n..nie som teda som len..KYSLIK potrebujem kyslík tu je ho málo " začala si sa ešte viac červenať a vybehla si z izby.
    ,,Ste v poriadku ?" spýtal sa doktor.  ,,Áno som teda asi áno "  pozrela som naspäť do izby kde Yoongi sedel na posteli a voľačo si písal. ,,Dobre poďme sa teda naňho pozrieť " zavelil doktor no ja som sa rozhodla ostať na chodbe .
   ,,Dobrý deň pán doktor Josh" pozdravil Yoongi doktora a podal ruku  na pozdrav. ,,Ako vám je ? Chcete vedieť výsledky? " vytiahol z vrecka pero a pripravil si tabuľku. ,,Veľmi rad" pousmial sa Yoongi. ,,Ťažko sa mi to hovorí ale ....STE PRIPRAVENÍ ÍSŤ DOMOV !!!" odhodil tabuľku s perom .,,Jasne ze som pripravený "zasmial sa Yoongi.
,,Len jedna vec tu je ..." pozrel doktor a zobral sú tabuľku s perom .,,Aká Josh" spýtal sa ho Yoongi smutné (Josh je jeho osetrujuci doktor od vtedy co sa stal spevákom a sú celkom dobrý kamaráti ) . ,,Lin asi vyhodia z internátu kvôli Jongovi "povedal celý prekvapený.  ,,Pôjde ku nám do Hybe ,bude jej tam dobre s Jinom si sadnúť do oka a ostatný ju budú milovať tak isto ako j..." stopol sa lebo nechcel aby to vedel a navyše ani nevedel či je to pravda. ,,Ako ty ?! Och bože dlho ty trvalo nájsť  lásku môj mili pacient Suga už nieje chlapec Le dospelý muž"  zasmial sa Josh. ,,Prestaň "odfrkol Yoongi.
    ,,Ideme?.ou čo sa stalo ?"spýtal sa ma Yoongi. ,,Vyhodili ma z internátu a nemám kam ísť " rozplakala som sa ešte viac. ,,Shhh bude dobre ,pôjdeš so mnou do Hybe a tam budeš so mnou dobre" pritiahol si ma k sebe a venoval mi objatie. ,,Kde ?!"

Tichý chalan Место, где живут истории. Откройте их для себя